«Натурпродукт-Вега» зібрала друзів у Львові

Дуже добре мати друзів, та ще й таких, що стали партнерами в комерційній діяльності. Яскравим прикладом такої дружби може бути семінар, що відбувся 10–11 липня 2002 р. у Львові, в актовому залі готелю «Супутник».

Організатором семінару виступила фірма «Натурпродукт-Вега» — ексклюзивний дистриб’ютор продукції німецьких фармацевтичних компаній на ринку України, співорганізаторами — такі широковідомі в Україні фармацевтичні компанії з Німеччини, як «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ», «Др. Вільмар Швабе ГмбХ», «Мерц фармасьютікалс ГмбХ» та «Аркам ГмбХ».

У семінарі взяли участь близько 300 осіб із 5 західних областей України. Серед них: фармацевти та провізори, практичні лікарі, зацікавлені у поглибленні своїх знань щодо продукції компаній-учасників; терапевти, кардіологи, сімейні лікарі, стоматологи та ін. Учасники семінару зазначали високий рівень його організації.

Семінар відкрила директор із зовнішньоекономічних зв’язків спільного українсько-німецького підприємства Фармацевтична компанія ТОВ «Натурпродукт-Вега» Ірина Сокольцова. На семінарі був присутній генеральний директор компанії Олег Сокольцов.

Учасникам семінару було запропоновано заслухати доповіді провідних фахівців компаній — виробників лікарських засобів. Зокрема, з доповідями «Здоров’я смакує гірко» і «Профілактика та лікування застуд» виступив доктор Петер Тайсс засновник і генеральний директор фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ», про комерційні аспекти діяльності фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» — заступник директора фірми з питань маркетингу Антоніо Нарді. На семінарі фірми «Мерц фармасьютікалс ГмбХ» з доповіддю «Патентекс овал — безпечна альтернатива для контрацепції» виступила директор відділу споживчого маркетингу Хельга Цинк, а про лікування рубців розповіла менеджер групи з дерматології цієї фірми Петра Шультайсс-Райманн у доповіді «Контрактубекс — успішне лікування рубців». Семінар «Мемоплант, Простаплант, Веноплант, Дорміплант, Кардіплант — сучасні фітофармацевтичні препарати від компанії «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» проводив керівник відділу наукових досліджень і реєстрації Ульріх Матес. Доповідь про раціональні методи догляду за ротовою порожниною та зубами «Лакалут — медичний догляд ротової порожнини і зубів» запропонував генеральний директор фірми «Аркам ГмбХ» Ернст Бах.

Маркетингова політика фірми «Натурпродукт-Вега» — ексклюзивного дистриб’ютора згаданих вище фармацевтичних компаній —передбачає співпрацю з безпосередніми реалізаторами їхньої продукції — провізорами і фармацевтами. Подібні семінари дають змогу не тільки дізнатися про властивості фірмових лікарських засобів (і таким чином допомогти у запровадженні раціональних методів фармацевтичної опіки), але й підвищити довіру до їх ефективності та якості.

ЗНАЙОМСТВО З ДОКТОРОМ ТАЙССОМ

Високу зацікавленість в учасників семінару викликала присутність доктора Петера Тайсса — людини-легенди, генерального директора і засновника фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ». Багато учасників семінару мали змогу поспілкуватися з відомою людиною, отримати відповіді на ряд запитань, що, безперечно, викликало почуття довіри до продукції фірми.

p_350_29_290702_Tais-Nardi.jpg (5308 bytes)

Петер Тайсс, генеральний директор і засновник фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» (праворуч), Антоніо Нарді, заступник директора фірми з питань маркетингу

У своєму виступі Петер Тайсс розповів про історію фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ». Заснування фірми зумовлено тим, що у 70-х роках ХХ ст. намітилася тенденція до збільшення попиту на лікарські засоби природного походження. Зацікавленість споживачів у таких лікарських засобах зумовлена їхньою ефективністю та незначною кількістю побічних ефектів. Тож ситуація вдало збіглася з переконаннями самого Петера Тайсса щодо переваг застосування лікарських засобів природного походження і гомеопатичних.

Бестселером фірми залишається препарат ШВЕДСЬКА ГІРКОТА ДР. ТАЙСС, який заклав підвалини успіху фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ». Цікавою виявилася історія цього препарату. Одного разу до аптеки Петера Тайсса в м. Хомбурзі зайшла жінка похилого віку і попросила приготувати їй лікарський препарат за старовинним рецептом. На пошук та виготовлення основних інгредієнтів було витрачено три тижні. Через тиждень та сама жінка знову прийшла до аптеки і замовила цей препарат, але вже для своєї сусідки. Минуло небагато часу, і препарат набув неабиякої популярності серед мешканців міста.

Саме продаж ШВЕДСЬКОЇ ГІРКОТИ ДР. ТАЙСС дав змогу подвоїти оборот аптеки і у 1978 р. заснувати фірму «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ». Реалізація продукції фірми на ринку Німеччини була настільки успішною, що у 1980 р. розпочався експорт її до США, Австралії, Нової Зеландії, країн Західної та Східної Європи.

Завдяки підвищенню попиту на продукцію фірми у 1984 р. в м. Хомбурзі було створено сучасне фармацевтичне виробництво. На сьогодні фірма складається з 30 підрозділів, що розташовані на 5 континентах, у яких працюють 1200 співробітників, 130 з них — безпосередньо на виробництві у м. Хомбурзі.

Цікаві дані стосовно ринкової діяльності фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» навів Антоніо Нарді. Зокрема, він зазначив, що своїм успіхом фірма великою мірою зобов’язана ринкам Східної Європи, які складають до 50% загального обсягу реалізації продукції компанії. Серед країн Східної Європи Україна займає четверте місце — 12% продажу, поступаючись Польщі (36%), Чехії (28%) та Росії (13%).

За обсягами реалізації серед препаратів фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» в Україні 1-ше місце займає серія лікарських засобів, які застосовують для лікування застудних захворювань (43%), 2-ге — вітамінні препарати (29%), 3-тє — препарати на основі живокосту (18%), 4-те — серії лікарських засобів для схуднення (5%) та засобів для догляду за шкірою на рослинній основі (5%). Антоніо Нарді зазначив, що на сьогодні спостерігається значне зростання обсягів продажу продукції фірми. Зокрема, у 2001 р. вони перевершили на 25% рівень 1996 р., за І квартал 2002 р. досягнуто докризового рівня продажу.

СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ФІРМИ «ДР. ВІЛЬМАР ШВАБЕ ГмбХ»

У доповіді Ульріха Матеса йшлося не тільки про продукцію фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ», але й про історію фірми. Фірма «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» сімейна: два двоюрідні брати, що керують фірмою зараз, — представники четвертого покоління її власників. Доктор Вільмар Швабе заснував фірму в 1866 р. у м. Лейпцігу.

p_350_29_290702_MOSTES1.jpg (7844 bytes)

Ульріх Матес, керівник відділу наукових досліджень і реєстрації фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ»

Річний оборот фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» складає близько 360 млн євро. Штат фірми налічує близько 2200 осіб, з яких 1300 працюють безпосередньо в Німеччині. У минулому діяльність фірми була зосереджена на фармацевтичному ринку Німеччини, але на сьогодні частка експорту становить близько 50% від загального обороту. Представництва фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» діють більше ніж у 60 країнах.

На сьогодні компанія «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» об’єднує групу фармацевтичних фірм. Заводи компанії розташовані в Австрії, Нідерландах, Бельгії, Іспанії, Італії та Швейцарії, а також у США і Мексиці. Фірма «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» тісно співпрацює з французькою фармацевтичною компанією «Бофур Іпсен», зокрема, результатом такої співпраці стало розроблення методики виготовлення стандартизованого екстракту Гінкго.

Продукція компанії «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» — фітофармацевтичні препарати, виготовлені на основі екстрактів, отриманих з рослинної сировини.

Кардіплант — препарат для лікування хворих із серцевою недостатністю початкових стадій, виготовляється на основі сухого екстракту з листя та суцвіття глоду. Препарат поліпшує скоротливу здатність серцевого м’яза, кровообіг у коронарних судинах, підвищує толерантність до фізичних навантажень, добре переноситься при тривалому застосуванні.

p_350_29_290702_Naturprodukt1.jpg (8819 bytes)

Ірина Сокольцова (праворуч), директор із зовнішньоекономічних зв’язків фірми «Натурпродукт-Вега», кваліфікований переклад доповіді доктора Петера Тайсса забезпечувала заступник директора фірми із зовнішньоекономічних зв’язків Олена Притула (в центрі)

Мемоплант — препарат на основі сухого екстракту з листя Гінкго дволопатевого. Поліпшує кровообіг у судинах мозку, верхніх та нижніх кінцівок, стимулює розумову та інтелектуальну активність, підвищує стійкість клітин до кисневого голодування.

Веноплант виготовляється на основі сухого екстракту з насіння кінського каштана. Застосовують для лікування порушень венозного кровообігу, усуває втому і набряк ніг, біль, спричинений застоєм крові, поліпшує венозний кровообіг.

Дорміплант містить екстракти меліси лікарської та валеріани лікарської, виявляє седативну дію, усуває дратівливість та нервозність, полегшує засинання та поліпшує сон.

Простаплант виготовляється з екстракту пальми Сабаль, призначений для лікування доброякісної гіперплазії передміхурової залози І–ІІ стадії. Екстракт Сабаль пригнічує активність ферментів 5a-редуктази і ароматази, що послаблює вплив чоловічих статевих гормонів на клітини передміхурової залози, зменшуючи її гіперплазію.

ЯКІСТЬ НА ОСНОВІ НАУКОВОГО ПІДХОДУ

Запорука виробництва ефективних лікарських засобів — якісна сировина. Працівники фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» займаються вирощуванням лікарських рослин, зокрема дерева Гінкго, на власних плантаціях фірми. Один із факторів успіху фірми «Др. Вільмар Швабе ГмбХ» — активна науково-дослідницька діяльність; у 2000 р. інвестиції в цей сектор склали близько 20 млн євро.

ЕКСТРАКТ ВІД ЕКСТРАКТУ РІЗНИТЬСЯ

У повсякденній діяльності провізорові важливо знати, чим відрізняються екстракти від різних виробників. Ефективність та безпека застосування таких препаратів залежать від багатьох факторів. По-перше — це якість рослинної сировини, яка у свою чергу залежить від:

  • частини лікарської рослини, що використовується для виготовлення екстракту, — корінь, листя, квіти, плоди тощо;

  • методу вирощування лікарської рослини — дикий чи культивування;

  • умов вирощування — клімату, якості грунту, вологості;

  • часу збирання рослинної сировини;

  • способу висушування чи зберігання рослинної сировини, адже активні речовини часто дуже чутливі до впливу сонячного світла та вологості.

По-друге, у виготовленні фітофармацевтичних засобів вирішальне значення має процес екстракції. На якість екстракту впливають вид і концентрація екстрагента, співвідношення сировини і екстрагента, методика екстракції — вимочування, проціджування тощо.

Для поліпшення якості екстрактів застосовують:

  • селекцію вихідного матеріалу;

  • перехід від дикого збирання сировини до культивування;

  • спеціальні методи стандартизації екстрактів — змішування екстрактів різних серій та різного походження, а також отриманих із сировини дикого збирання та отриманої в процесі культивування.

По-третє, різні серії екстракту, що використовуються для приготування лікарського засобу, можуть значно відрізнятися за вмістом активних речовин, тому для стандартизації вмісту активних речовин екстракту застосовують метод змішування різних його серій.

Оскільки різні виробники використовують різні способи виробництва, екстракти, отримані від різних виробників, не однакові, тобто екстракт різниться від іншого. Не можна застосовувати наукові дані щодо певного екстракту до екстрактів іншого виробника. Тому провізорам і фармацевтам потрібно звернути увагу на той факт, що у повсякденній роботі можна рекомендувати тільки ті екстракти, якість та ефективність яких доведена клінічними дослідженнями.

ПРОДУКЦІЯ КОМПАНІЇ «МЕРЦ ФАРМАСЬЮТІКАЛС ГмбХ»

p_350_29_290702_SHULTAIS1.jpg (5606 bytes)

Петра Шультайсс-Райманн, менеджер групи з дерматології фірми «Мерц фармасьютікалс ГмбХ»

Фармацевтична компанія «Мерц фармасьютікалс ГмбХ», про продукцію якої розповіли на семінарі Хельга Цинк та Петра Шультайсс-Райманн, є одним із лідерів на фармацевтичному ринку Німеччини. Компанія здійснює діяльність у двох основних напрямках: по-перше, — це виробництво та маркетинг рецептурних лікарських засобів, призначених для лікування захворювань центральної нервової системи (деменція, хвороба Паркінсона) та метаболічних порушень (у тому числі захворювань печінки, печінкової енцефалопатії). По-друге, — це виробництво та маркетинг безрецептурних лікарських засобів, призначених для профілактичного застосування, а також для відповідального самолікування. До безрецептурних лікарських препаратів компанії «Мерц фармасьютікалс ГмбХ» належать такі, що застосовуються для лікування захворювань шкіри та її придатків, контрацептиви, а також засоби для осіб, які ведуть здоровий спосіб життя.

p_350_29_290702_Naturprodukt.jpg (8192 bytes)

Зліва направо: Петер Тайсс, генеральний директор і засновник фірми «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ», Вадим Соляр, керівник відділу збуту фірми «Натурпродукт-Вега», Єлизавета Бокшан, кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри технології ліків Львівського державного медичного університету ім. Данила Галицького, Ганна Гасюк, кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри організації та економіки фармації Львівського державного медичного університету ім. Данила Галицького

Продукцію компанії «Мерц фармасьютікалс ГмбХ» на фармацевтичному ринку України представляють контрацептивний засіб Патентекс овал та Контрактубекс — гель для лікування рубців. Останній не має аналогів на ринку. Патентекс овал — засіб на основі ноноксинолу-9, що має не тільки високу контрацептивну ефективність, але й захищає від бактерій та грибів. Переваги засобу — зручність у використанні та відсутність побічних ефектів, характерних для інших контрацептивів.

Контрактубекс виробляється на основі екстракту з цибулі та алантоїну, призначений для лікування гіпертрофічних та келоїдних рубців, ефективний також для профілактики утворення патологічних рубців. Ефективність застосування препарату доведена в проспективному рандомізованому контрольованому дослідженні, в якому брали участь 68 дітей, оперованих з приводу патології органів грудної порожнини (1995 р.).

«АРКАМ ГмбХ» — ТРАДИЦІЙНА ЯКІСТЬ

p_350_29_290702_CINK.jpg (7349 bytes)

Хельга Цинк, директор відділу споживчого маркетингу фірми «Мерц фармасьютікалс ГмбХ»

З доповіддю про продукцію фірми «Аркам ГмбХ» виступив її засновник — генеральний директор Ернст Бах. Він зазначив, що маркетингова політика фірми грунтуватиметься на більш тісній співпраці з кінцевими реалізаторами продукції, тобто з провізорами, а також на більш активній рекламній підтримці своєї продукції.

Історія зубної пасти «Лакалут» бере початок у 1925 р., коли її випускала фармацевтична компанія «Берінгер Інгельхайм». На той час це був зубний порошок, оскільки технологія виготовлення не передбачала додавання води і приготування пасти. Досягти технологічного прориву і випустити саме зубну пасту стало можливим тільки в 60-х роках ХХ ст. Фірма «Аркам ГмбХ» придбала довічні права на користування цією торговою маркою. Якщо звернутися до історії фірми «Берінгер Інгельхайм», то вона починалася саме із зубної пасти «Лакалут». І досі основний компонент її — алюмінію лактат — ексклюзивно постачає ця фірма.

p_350_29_290702_BAX.jpg (7214 bytes)

Ернст Бах, генеральний директор фірми «Аркам ГмбХ»

До планів фірми входить розширення асортименту засобів догляду за ротовою порожниною та зубами для дітей. Ще одна особливість маркетингової стратегії фірми — акцент на засоби догляду за зубними протезами — знімними та незнімними, а також на інші засоби, що застосовуються в стоматології і які поширюватимуться безпосередньо в стоматологічних кабінетах.

Отже, семінар, організований фірмою «Натурпродукт-Вега», став подією не тільки в житті його учасників, але й на фармацевтичному ринку України. Найважливіше те, що завдяки семінару поліпшиться якість роботи його учасників, зокрема щодо фармацевтичної опіки.

Безперечно, важливою була участь у семінарі перших осіб фірм — виробників лікарських засобів. Розповіді компетентних фахівців про переваги фірмових препаратів викликали довіру до них. Як зазначали в бесіді з кореспондентом «Щотижневика АПТЕКА» учасники семінару, отримана інформація зміцнила їх переконаність у перевагах продукції, яку представляє на фармацевтичному ринку України компанія «Натурпродукт-Вега», тож вони активніше пропонуватимуть її своїм клієнтам.

Денис Сухінін
Фото автора
За додатковою інформацією звертатися: ТОВ «Натурпродукт-Вега»,
46018, м. Тернопіль, вул. Миру, 8
Тел./факс: (0352) 43-23-14, 43-23-02

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті