У конкурсі на посаду директора ДП «Реєстр медичних, фармацевтичних та науково-педагогічних працівників системи МОЗ України» перемогла Світлана Гнеуш-Кучинська

18 Січня 2016 12:08 Поділитися

У конкурсі на посаду директора ДП «Реєстр медичних, фармацевтичних та науково-педагогічних працівників системи МОЗ України» перемогла Світлана Гнеуш-КучинськаЯк повідомляє прес-служба МОЗ України, 15 січня 2016 р. у МОЗ України відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора Державного підприємства «Реєстр медичних, фармацевтичних та науково-педагогічних працівників системи МОЗ України».

У конкурсі взяла участь лише 1 претендентка на цю посаду, що пройшла конкурсний відбір. — Світлана Гнеуш-Кучинська, заступник директора ТМО «Дерматовенерологія» м. Київ.

Відповідно до постанови КМУ від 03.09.2008 р. № 777 «Про проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки» члени комісії заслухали конкурсні пропозиції з управління підприємством учасниці та проаналізували відповідність її конкурсних пропозицій встановленим вимогам. За результатами відкритого голосування С. Гнеуш-Кучинська стала переможцем конкурсного відбору.

Тепер відповідно до чинного законодавства МОЗ України має погодити її кандидатуру з місцевою владою. Лист з відповідним клопотанням буде направлено голові Київської міської державної адміністрації Віталію Кличку. Після погоджувальних процедур міністром буде підписано відповідний наказ МОЗ України про призначення.

Основні напрями діяльності ДП «Реєстр медичних, фармацевтичних та науково-педагогічних працівників системи МОЗ України» наступні:

  • запровадження уніфікованого підходу до обліку кадрів галузі;
  • забезпечення єдиного галузевого обліку закладів охорони здоров’я, керівників, професіоналів і фахівців закладів, установ, підприємств охорони здоров’я галузі шляхом формування Єдиного державного реєстру закладів охорони здоров’я, автоматизованої бази даних медичних, фармацевтичних та науково-педагогічних працівників, їх супровід, забезпечення достовірності та підтримка у конт­рольному стані;
  • моніторингу ресурсного, зокрема, кад­рового забезпечення закладів охорони здоров’я;
  • формування з реєстру та бази даних аналітичної інформації з кадрового менеджменту стосовно питань обліку закладів охорони здоров’я та працівників галузі;
  • проведення всебічного аналізу з питань кадрового менеджменту на всіх рівнях управління з метою забезпечення державної політики щодо достовірного прогнозування потреби та раціонального використання наявного кадрового потенціалу галузі;
  • контролю достовірності баз даних закладів охорони здоров’я галузі та територій;
  • аналізу нормативно-правових актів з питань обліку медичних кадрів, запровадження нових контролів перевірки достовірності баз даних закладів охорони здоров’я галузі та територій;
  • організації методичної роботи з працівниками територіальних органів управління, закладів охорони здоров’я щодо забезпечення достовірності баз даних закладів охорони здоров’я та територій, відповідності їх штатних розписів нормативно-правовим актам та інше.
За матеріалами www.moz.gov.ua

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті