Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD) спільно з компанією «Кратія» та призначеним органом з оцінки відповідності «УНІ-СЕРТ» запрошує вас взяти участь у семінарі «Легалізація медичних виробів з 2 липня 2017 р.: закінчення перехідного періоду, визнання СЕ-сертифікатів, наглядові аудити та зміни до сертифікату відповідності, ринковий нагляд», який відбудеться 27 липня 2017 р. у Києві.
Семінар буде присвячено найбільш актуальним питанням оцінки відповідності медичних виробів: практичного досвіду визнання СЕ-сертифікатів, проведення щорічних наглядових аудитів та внесення змін, основам ринкового нагляду.
Слухачі отримають професійно підготовлену та систематизовану інформацію щодо:
- законодавчої бази, вимог і умов для проведення процедури визнання;
- результатів оцінки відповідності, проведеної в ЄС;
- необхідної документації та поетапної процедури визнання;
- очевидних і неочевидних переваг та недоліків, підводних каменів процедури;
- офіційної позиції компетентного органу — Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку України) щодо процедури визнання;
- порядку проведення щорічних наглядових аудитів, найбільш частих помилок і невідповідностей, вимог стандарту ISO/IEC 17021;
- порядку внесення змін до діючого сертифіката з оцінки відповідності;
- здійснення державного ринкового нагляду, прав та обов’язків сторін.
Тривалість семінару: 27 липня 2017 р., четвер, 9:30–17:00 з перервою на каву-брейк та обід.
Місце проведення: Київ, вул. Шолуденко, 3, БЦ «Cubic Center», 6-й поверх.
Модератор (спікер) — Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія».
Доповідачі:
- Валентина Янович, начальник управління оцінки відповідності та технічних регламентів Департаменту технічного регулювання Мінекономрозвитку України;
- Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
- Олександра Ткаченко-Ткаліч, фахівець відділу оцінки відповідності призначеного органу з оцінки відповідності «УНІ-СЕРТ»;
- Микола Романьок, партнер компанії «Кратія», глава робочої групи з медичної техніки Американської торгівельної палати (АСС);
- Євгенія Андрущенко, партнер компанії «Кратія».
Робоча мова семінару: українська/російська.
Вартість участі для 1 учасника: 2400 грн. без ПДВ.
Увага! Літні знижки:
- колективна знижка (за участі більше 1 представника): для всіх учасників, крім першого, — 10%;
- членська знижка (лише для діючих членів Асоціації AMOMD) — 15%.
Для реєстрації заповніть, будь ласка, форму заявки:
З питань участі, будь ласка, звертайтеся за е-mail: [email protected].
З питань оплати звертайтеся, будь ласка, до бухгалтерії за тел.: +38 (044) 221-11-21.
Ми раді будемо бачити вас і ваших колег серед учасників заходу!
Програма семінару «Легалізація медичних виробів з 2 липня 2017 р.: закінчення перехідного періоду, визнання СЕ-сертифікатів, наглядові аудити та зміни до сертифікату відповідності, ринковий нагляд»
09:30–10:00 — реєстрація слухачів, вітальна кава.
10:00–11:15 —актуальна ситуація на ринку медичних виробів:
- легалізація медичних виробів і технічне регулювання;
- реєстри медичних виробів. Подання документів для включення в новий Реєстр;
- чому Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками пішла на перевірки? Кого не вберіг мораторій?
- правильність маркування медичних виробів як основний елемент перевірки;
- державне цінове регулювання медичних виробів.
Спікери: Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»; Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.
11:15–11:30 — перерва на каву.
11:30–12:00 — визнання результатів оцінки відповідності, проведеної в інших країнах:
- законодавство України щодо визнання результатів оцінки відповідності;
- визнання результатів оцінки відповідності шляхом підписання Угоди АСАА;
- членство Національного агентства з акредитації України в Європейській кооперації з акредитації (European co-operation for Accreditation — ЕА);
- визнання результатів оцінки відповідності шляхом підписання угод між призначеними органами з оцінки відповідності.
Спікер: Валентина Янович, начальник управління оцінки відповідності та технічних регламентів Департаменту технічного регулювання Мінекономрозвитку України.
12:00–13:30 — визнання результатів оцінки відповідності, проведеної в ЄС:
- призначення Уповноваженого представника виробника в Україні;
- призначені органи з оцінки відповідності;
- законодавча основа процедури визнання і необхідні умови;
- перелік необхідних документів;
- покрокове виконання оцінки відповідності шляхом визнання СЕ-сертифіката;
- список нотифікованих органів ЄС, сертифікати яких можливо визнати в Україні;
- термін дії сертифіката, виданого шляхом визнання і інші обмеження;
- декларація відповідності для сертифіката, виданого шляхом визнання;
- виконання наглядових аудитів для сертифікатів, виданих шляхом визнання.
Спікери: Микола Романьок, партнер компанії «Кратія», глава робочої групи з медичної техніки Американської торгівельної палати (АСС); Євгенія Андрущенко, партнер компанії «Кратія».
13:30–14:30 — обід.
14:30–15:30 — наглядові аудити та внесення змін до сертифікату відповідності:
- порядок проведення наглядових аудитів та вимоги стандарту ISO/IEC 17021;
- сертифікаційна угода;
- рекомендована вартість і тривалість наглядових аудитів;
- внесення змін до сертифікату відповідності;
- зміни, які виконуються нотифікацією;
- зміни, які виконуються оцінкою документації;
- зміни, які виконуються з аудитом виробника.
Спікер: Олександра Ткаченко-Ткаліч, фахівець відділу оцінки відповідності призначеного органу з оцінки відповідності «УНІ-СЕРТ».
15:30–16:45 — ринковий нагляд за медичними виробами:
- законодавча основа ринкового нагляду;
- органи ринкового нагляду та їх повноваження;
- види ринкового нагляду;
- документація, яка повинна зберігатися в Уповноваженого представника;
- права і обов’язки посадових осіб, які виконують ринковий нагляд;
- ваші права і обов’язки;
- відповіді на питання, які виникають найчастіше.
Спікер: Микола Романьок, партнер компанії «Кратія», глава робочої групи з медичної техніки Американської торгівельної палати (АСС).
16:45–17:00 — заключне слово модератора, підбиття підсумків, вручення сертифікатів учасникам.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим