Минулого року почалося активне впровадження технологій eHealth в Україні. Першим медичним закладом, де впроваджено електронну систему охорони здоров’я (eHealth), став Київський міський дитячий діагностичний центр по вул. Урлівська. Це був перший пілот, за результатами якого можемо говорити про ефективність та можливості як для пацієнтів, так і лікарів. Лікарі більш ефективно планують свою роботу.
Рік тому висококваліфіковані спеціалісти звільнялися через високе навантаження, яке не можна було контролювати через відсутність інструментів eHealth. Відвідувачі не отримували якісного обслуговування через неможливість лікарів приділити достатній час для ефективного лікування. Завдяки системі сьогодні лікар може побачити, скільки людей записалося до нього на прийом, і планувати своє навантаження. Якщо пацієнт з якихось причин відмінить резервування, ця інформація оперативно відобразиться у розкладі, отже, вільним часом може легко скористатися інша людина. Такий підхід допоміг виявити потребу розвивати культуру сповіщення про відмову від візиту. За даними центру на вул. Урлівській, лише 15,88% з тих, хто не прийшов на прийом, поінформували про свою відсутність. За рік роботи всього записалися на прийом 42 690 громадян.
«Зараз наші спеціалісти мають більше часу для роботи з пацієнтами, отже якість їх роботи підвищується. От що найважливіше, на мою думку, — зазначив Андрій Семиволос, головний лікар Київського міського дитячого діагностічного центру. — Система в режимі реального часу формує статистичні дані щодо прийому пацієнтів, навантаження на лікарів тощо. Завдяки цьому ми можемо вносити корективи в робочі графіки, планувати штатні зміни, краще врегульовувати непередбачувані ситуації».
Лідером за онлайн-записом є «Консультативно-діагностічний центр дитячий» Дарницького району міста Києва. За допомогою комп’ютерів та мобільних телефонів там резервують час прийому близько 70% відвідувачів. Загалом у країні 1025 лікарів відкриті для запису через
«Зрозуміло, що більш активними користувачами сервісу є молодь, але сайт зручний в користуванні також для осіб похилого віку, — повідомив один з авторів проекту «Поліклініка без черг» Артур Верба. — Нерідко їм допомагають їх діти. За консультаціями також можна звертатися до персоналу реєстратури».
Розробники системи повідомляють, що найближчим часом інтерфейс «Поліклініки без черг» стане ще зручнішим. Протягом минулого року був зібраний багатий досвід експлуатації, а також зауваження і побажання користувачів. Це дозволить удосконалити роботу сервісу з урахуванням інтересів усіх учасників процесу — пацієнтів, лікарів, реєстратури та адміністрації.
Довідка
Наразі система «Поліклініка без черг» працює у 6 областях України: Київській, Дніпропетровській, Черкаській, Одеській, Житомирській та Сумській. «Поліклініка без черг» (newmedicine.com.ua) — система контролю та управління потоком пацієнтів. Мета проекту — подолання застарілої організації пацієнтопотоку в медичних закладах. Рішення передбачає комплексне використання IT-інструментів: введення електронної черги в закладі, онлайн-запис на консультації та прийоми, логістична взаємодія лікарів, спеціалістів, діагностичних центрів та лабораторій між собою задля комфорту пацієнта. Сервіс «Поліклініка без черг» є одним з базових елементів електронної системи охорони здоров’я (eHealth), яку наразі впроваджує МОЗ. За допомогою сервісу лікарні можуть взаємодіяти з центральними державними компонентами eHealth: здійснювати реєстрацію закладу, лікарів, пацієнтів, укладати електронні угоди лікар-пацієнт тощо.
За матерілами прес-релізу, наданого прес-службою «Поліклініки без черг»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим