НСЗУ розпочне верифікацію даних усіх зареєстрованих в eHealth медичних закладів з 1 листопада 2018 р.

23 Жовтня 2018 4:11 Поділитися

З 1 листопада поточного року Національна служба здоров’я Украї­ни (далі — НСЗУ) розпочинає перевірку даних усіх зареєстрованих в eHealth медичних закладів — як тих, які вже підписали договір, так і тих, хто планує це зробити під час «третьої хвилі» підписної кампанії.

Наприкінці листопада — на початку грудня цього року НСЗУ планує розпочати «третю хвилю» підписання договорів. Для того щоб підготувати медичний заклад до укладання договору зі службою, необхідно зробити 7 кроків, які допоможуть перейти на нову форму фінансування, або продовжити й надалі працювати в ній. Детальніше про кроки, які має здійснити керівник закладу, мова йде у відео-інструкції, опублікованій НСЗУ на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Про це розповіла Інга Ткаченко, речник НСЗУ. «Рекомендуємо закладам, які планують стати нашими партнерами, перевірити свої дані. У разі невідповідності ми або не укладемо договір, або призупинимо, якщо такий заклад уже має договір з Національною службою здоров’я», — повідомила вона.

Отже, крок 1: зайдіть у свій особистий кабінет у тій медичній інформаційній системі, яка підключена до eHealth, а також паралельно відкрийте сайт Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (ЄДР) — usr.minjust.gov.ua.

Крок 2: звірте дані ЄДРПОУ з даними, вказаними на сайті ЄДР.

Крок 3: перевірте правильність назви вашого закладу як в особистому кабінеті, так і на сайті ЄДР за вказаним кодом ЄДРПОУ.

Неправильною є назва медичного закладу без зазначення організаційно-правової форми, наприклад Михайлівський центр первинної медико-санітарної допомоги. Приклад правильної назви — зазначення організаційно-правової форми повністю, наприклад, комунальне некомерційне підприємство «Михайлівський центр первинної медико-санітарної допомоги».

Крок 4: правильна організаційно-правова форма медичного закладу. В НСЗУ нагадують, що служба укладає договори тільки з автономізованими медичними закладами. Тобто організаційно-правова форма має бути вказана як комунальне некомерційне підприємство, приватний заклад, товариство з обмеженою відповідальністю тощо. Якщо медичний заклад ще перебуває у статусі комунального закладу, ви можете вказати цю організаційно-правову форму, але майте на увазі, що на момент подачі заяви до НСЗУ ви маєте бути автономізовані.

Крок 5: перевірте адресу реєстрації. Адреса реєстрації, вказана в особистому кабінеті, має співпадати з даними в ЄДР, тому що саме ця адреса буде вказана в усіх реквізитах.

Крок 6: дані керівника закладу, тобто ім’я та прізвище, мають співпадати з даними, вказаними в ЄДР.

Крок 7: перевірте ліцензію. Звірте дані ліцензії у вашому особистому кабінеті з виданою вам чинною ліцензією на провадження практики саме з первинної медичної допомоги.

До уваги тих закладів, які автономізувалися, але не встигли отримати ліцензію протягом 3 міс перехідного періоду: зробіть це вже зараз, оскільки чинна ліцензія — одна з умов партнерства з НСЗУ.

З приводу додаткових питань та консультації в НСЗУ радять звертатися до контакт-центру за номером 1677.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті