ДП «Прозорро» затвердило новий порядок допорогових закупівель

20 Березня 2019 1:05 Поділитися

19 березня відмінено наказ № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а на його заміну прийнято наказ від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електрон­ної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель. Зміст нового наказу жодним чином не змінює процедуру використання допорогових закупівель.

Згідно з новим Порядком закупівля в елект­ронній системі закупівель передбачає такі етапи:

  • оголошення про проведення закупівлі;
  • період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі;
  • подання пропозицій учасниками;
  • електронний аукціон;
  • розгляд пропозицій учасників;
  • визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі.

Під час оголошення закупівлі в електрон­ній системі закупівель (ЕСЗ) розміщується інформація про:

  • замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
  • предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
  • очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 тис. грн.) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні);
  • валюту закупівлі;
  • розмір мінімального кроку зниження ціни (у межах від 0,5 до 3% очікуваної вартості закупівлі визначається у відсот­ках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або в грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості);
  • інші критерії оцінки, крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30%);
  • дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тис. грн., але не є вищою за 50 тис. грн., та не менше 3 робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тис. грн.);
  • дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тис. грн., але не перевищує 50 тис. грн., та не менше 3 робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі є вищою за 50 тис. грн.).

Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни пропозицій учасників.

Аукціон проводиться в 3 етапи (раунди), пауза між раундами становить 2 хв.

На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції, визначається ЕСЗ автоматично.

На етапі визначення переможця та завершення закупівлі замовником, у разі прийняття замовником рішення про визначення переможця закупівлі, в ЕСЗ публікується інформація про намір укласти договір з переможцем закупівлі шляхом завантаження окремого файлу та ЕСЗ формується інформація про переможця закупівлі (назва переможця закупівлі, ціна його остаточної пропозиції, документи щодо пропозиції). Замовник протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій завершує закупівлю в ЕСЗ шляхом підписання договору про закупівлю або її відміни.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті