Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України повідомляє про направлення в Комітет Верховної Ради України з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування (далі — Комітет) пропозицій щодо подолання штучних бюрократичних бар’єрів та корупційних чинників у сфері охорони здоров’я. Зокрема, організація пропонує скасувати з 1 січня 2020 р. вимогу щодо встановлення обсягів квот на отримання спирту етилового за ставкою 0 грн. за 1 л 100% спирту для виробництва лікарських засобів. Окрім цього, в організації наголошують на необхідності прийняття законів України «Про фармацевтичне самоврядування» та «Про фармацевтичну діяльність», а також нової редакції Закону України «Про лікарські засоби», проект якої розроблено Парламентом VIII скликання і який погоджено фаховою робочою групою. Пропонуємо увазі читачів повний текст пропозицій.
Як раніше повідомляло наше видання, Комітет ініціював збір пропозицій з подолання штучних, бюрократичних бар’єрів та корупційних чинників у сфері охорони здоров’я з метою розробки відповідного проекту для внесення змін у законодавство.
Об’єднання організацій роботодавців
медичної та мікробіологічної промисловості України
від 01.10.2019 р. № 01/248
Голові Комітету Верховної Ради України з питань
здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування
Радуцькому М.Б.
Шановний Михайле Борисовичу!
Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України (далі — ООРММП України) висловлює Вам свою щиру повагу та повідомляє наступне.
На звернення Комітету Верховної Ради України з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування з проханням надати пропозиції щодо подолання штучних бюрократичних бар’єрів та корупційних чинників у сфері охорони здоров’я ООРММП України вважає за необхідне:
1. З метою усунення штучних бар’єрів для розвитку вітчизняної фармацевтичної промисловості, дерегуляції господарської діяльності підприємств, які при виробництві лікарських засобів використовують спирт етиловий, внести зміни до Податкового кодексу України в частині скасування з 1 січня 2020 р. вимоги встановлення та визначення Кабінетом Міністрів України обсягів квот на отримання спирту етилового за ставкою 0 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту, який використовується для виробництва лікарських засобів.
2. Прийняти необхідну для всієї фармспільноти нову редакцію Закону України «Про лікарські засоби», проект якого було напрацьовано та погоджено фаховою робочою групою та зареєстровано у Верховній Раді України від 13.07.2018 р. № 2162, та сприяти терміновому включенню даного законопроекту для розгляду на поточній сесії Парламенту.
3. Внести зміни до Податкового кодексу України щодо встановлення:
- єдиної на території України ставки податку на додану вартість у розмірі 7% за операціями з обігу лікарських засобів, включених до Державного реєстру лікарських засобів, з метою усунення дискримінаційної норми щодо звільнення від ПДВ операцій з постачання лікарських засобів, що закуповуються за кошти державного бюджету;
- ставки податку на додану вартість у розмірі 7% на препарати, виготовлені в умовах аптек (екстемпоральних лікарських засобів), шляхом внесення відповідних змін до Податкового кодексу України.
4. Прийняти Закон України «Про фармацевтичне самоврядування».
5. Прийняти Закон України «Про фармацевтичну діяльність».
6. Внести зміни до Закону України про публічні закупівлі, а саме:
1) у статті 24 «Забезпечення тендерної пропозиції» слова «Замовник має право…» замінити на «Замовник зобов’язаний…». Ці зміни будуть запобігати недобросовісній конкуренції — коли кожен учасник буде нести матеріальну відповідальність за тендерну пропозицію. Ці зміни суттєво зменшать кількість торгів, що не відбулися, та заощадять час на проведення процедури закупівлі. А в разі виникнення підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції збільшать надходження до бюджету України;
2) у статті 26 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» слова «Замовник має право…» замінити на «Замовник зобов’язаний…». Ці зміни будуть запобігати неналежному виконанню договорів недобросовісними постачальниками, коли кожен постачальник буде нести матеріальну відповідальність за виконання договору. Це суттєво зменшить кількість невиконаних договорів, а в разі виникнення підстав для неповернення забезпечення виконання такого договору — збільшить надходження до бюджету України.
Зважаючи на вищенаведене, просимо Вас, шановний Михайле Борисовичу, підтримати нашу ініціативу та врахувати наші пропозиції при підготовці законопроектів, які будуть спрямовані на подолання штучних, бюрократичних бар’єрів та корупційних чинників у сфері охорони здоров’я.
президент ООРММПУ В.К. Печаєв
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим