Уряд тестує електронний документообіг iDoc

07 Жовтня 2019 12:08 Поділитися

Кабінет Міністрів України шляхом прийняття розпорядження від 29.09.2019 р. № 879-р запроваджує в Секретаріаті Уряду експериментальний проект щодо підвищення ефективності управлінських процесів. У тексті розпорядження, підписаного Прем’єр-міністром України Олексієм Гончаруком, зазначається формулювання «погодитися з пропозицією Міністра Кабінету Міністрів України», відповідно, ініціатива щодо запуску вказаного пілотного проекту надійшла від Дмитра Дубілета.

Для тестування електронного документообігу розробник програмного забезпечення системи електронного документообігу iDoc має надати для встановлення на серверах Секретаріату вказаний програмний продукт на безоплатній основі. За участю розробника продукту Секретаріат Уряду має забезпечити реалізацію експерименту та його інформаційну підтримку, а також подати Кабінету Міністрів України дані про отримані результати. Зазначений проект реалізовуватиметься до 31 грудня 2020 р., при цьому до нього можуть приєднатися центральні органи виконавчої влади за рішенням керівника.

iDoc є новою системою електронного документообігу, запуск якої здійснювала команда порталу державних послуг iGov на чолі з Д. Дубілетом, наразі портал знаходиться на балансі Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Серед ключових можливостей iDoc — створення шаблонів, робота на серверах замовника та робота на хмарних серверах iGov, створення та перенесення архівів, робота довідників співробітників компанії, робота з електронним цифровим підписом (ЕЦП), а також підтримка мобільної версії для смартфонів.

Міністр Уряду Д. Дубілет після запуску системи пояснював на власній офіційній сторінці в соціальній мережі, що, на відміну від iGov, iDoc пропонуватиметься за гроші, і його вартість — від 250 тис. грн. Кошти, отримані таким чином, мають йти на подальший розвиток проекту iGov, за допомогою чого планується зменшити його залежність від спонсорів та грантів.

Нещодавно він також повідомив, що до кінця 2019 р. планує перевести увесь документообіг між Верховною Радою Украї­ни та Урядом в електронну форму. Для цього він ще обговорюватиме свій намір з депутатами, але попередньо зазначає, що всі без винятків депутатські запити й звернення, за його задумом, мають надсилатися в елект­ронній формі, ймовірніше, з накладенням ЕЦП. Не виключено, що всі отримані таким чином запити та звернення публікуватимуться на сайті для більшої прозорості.

На базі iGov/iDoc також уже запущено IT-систему, яка покликана знизити корупцію для вітчизняної митниці, пов’язану з необґрунтованими затримками вантажів з метою вимагання хабара. Орієнтування щодо огляду митного вантажу за новою процедурою можуть тепер подаватися тільки в електронній формі після узгодження з центральним офісом, що повинно призвести до зменшення кількості подібних запитів та більш досконалої процедури аналізу отриманих запитів.

Серед інших задумів міністра Кабінету Міністрів України — дослідити питання щодо можливості відмови від документа, у якому громадяни надають згоду на обробку персональних даних. За його словами, громадяни повинні заповнювати подібний документ «при найменшому чиху», тому він хоче, де можливо, скасувати його необхідність. У разі, коли дійсно необхідно брати згоду на обробку персональних даних, Д. Дубілет вважає можливим надання такої згоди в кінці документа, а не окремим папером.

Нагадаємо, що окрім планів щодо цифрового документообігу Д. Дубілет розповів про заплановану відмову від трудових книжок та інші спрощення для бізнесу.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті