«ФІТОФАРМ» продовжує посилювати команду і робить акцент на інновації

Один з провідних фармвиробників України ПРАТ «ФІТОФАРМ» повідомляє про продовження посилення команди кращими професіоналами фармринку.

ПРАТ «ФІТОФАРМ» займає стійке положення на ринку. За підсумками травня 2020 р. обсяг продажу препаратів на українському фармринку знизився на 19,2% у гривневому вираженні, у той час як обсяг продажу компанії «ФІТОФАРМ» збільшився на 2,6%. За перші 5 міс цього року вітчизняний фармринок у гривневому вираженні продемонстрував приріст на 8,2%, а «ФІТОФАРМ» — на 12,4%*.

У компанії сформована стратегія активного росту на 2020–2024 рр., в якій зроблено акцент на інновації та впровадженні процесного підходу в управлінні бізнесом.

На позицію директора з інновацій та стратегічного маркетингу призначена Мар’яна Мартинчук, яка має 17-річний досвід керівництва проєктами у фармацевтичному бізнесі, в тому числі у великих міжнародних компаніях.

«Для створення культури інновацій, нових ідей, підходів і стартапів компанія формує високопотенційну команду, — прокоментував нове призначення генеральний директор «ФІТОФАРМ» Владислав Малинін. — Ми обираємо непересічних фахівців, і вони обирають нас. Спираючись на досвід і експертизу Мар’яни та інших професіоналів, які вже приєдналися до компанії і будуть приєднуватися, ми маємо намір застосовувати кращі галузеві практики в нашому бізнесі, створюючи стійку базу для довгострокового успішного росту».

Мар’яна відповідає за розвиток продуктового портфеля компанії, вихід на міжнародні ринки й ексклюзивну дистрибуцію інноваційних продуктів зарубіжних компаній в Україні.

До приходу в «ФІТОФАРМ» М. Мартинчук займала позицію керівника відділу маркетингу в компанії «Софарма Україна», де відповідала за просування препаратів в Україні, Казахстані, Молдові та Польщі.

Раніше працювала в компаніях «МСД Україна», «Нобель Фарма» і «Дельта Медікел» на позиціях керівника зовнішньої служби і менеджера з маркетингу.

«Для активного росту важливо як посилювати позиції існуючих брендів, так і виводити на ринок нові висококонкурентні продукти, — коментує М. Мартинчук. — На найближчі 5 років акцент буде зроблено на ті сегменти, де компанія вже завоювала й утримує сильні позиції — «Сексуальне здоров’я» та «Фітопрепарати».

Моя мета — щоб інновації стали стилем життя та способом мислення нашої команди, тому в 2020 р. запущено корпоративний проєкт «Тотальні інновації» для максимального залучення співробітників до реалізації стратегії компанії».

Як повідомлялося раніше, восени 2019 р. відбулося посилення управлінської команди ПРАТ «ФІТОФАРМ».

Пост генерального директора зайняв В. Малинін, раніше — директор Фонду прямих інвестицій ТОВ «Астролакс Інвест», який до цього обіймав посаду фінансового директора Українського Медіа Холдингу (UMH Group), фінансового директора та члена Правління ДК «Верес». Досвід роботи В. Малиніна у фармацевтичній галузі — 5 років.

Комерційну дирекцію очолив Володимир Квашук, який до приходу в «ФІТОФАРМ» керував департаментом рецептурних препаратів Sandoz в Україні, а раніше обіймав позицію начальника відділу продажу Ipsen в Україні й координатора з маркетингу Pfizer в Україні. Досвід роботи В. Квашука у фармгалузі — більше 15 років.

За матеріалами, наданими компанією «ФІТОФАРМ»
*Обсяг продажу лікарських засобів, за даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research».
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті