Запрошуємо 18.12.2020 р. на онлайн-семінар «Регуляторний та аналітичний прогноз для операторів ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів, косметичної продукції та засобів індивідуального захисту на 2021 р., висновки–2020»

08 Грудня 2020 2:58 Поділитися


Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® спільно з компаніями «МОРІОН» і «УкрКомЕкспо» підготували чергову профільну онлайн-подію, у фокусі якої — лише релевантна інформація. Висновки, прогнози, тільки якісні експертні рекомендації та практичні поради — все це складові майбутнього семінару для наших слухачів, що сприятимуть плануванню вашого бізнесу в новому 2021 р.

Онлайн-семінар для операторів ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів, косметичної продукції та засобів індивідуального захисту має на меті надати виробникам, постачальникам, дистриб’юторам цієї продукції тільки актуальну регуляторну інформацію, створити онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом з ведення бізнесу в умовах карантину.

Участь в онлайн-семінарі буде корисною як для суб’єктів господарювання на ринку медичних виробів, зокрема вітчизняних та зарубіжних виробників медичних виробів і їх розповсюджувачів (імпортерів, дистриб’юторів, аптечних закладів та ін.), так і для компаній, які спеціалізуються на ринку дезінфекційних засобів, косметичної продукції та засобів індивідуального захисту.

Аналітичний партнер події: компанія «PROXIMA RESEARCH»

Генеральний інформаційний партнер події: «Щотижневик АПТЕКА»

Дата: п’ятниця, 18 грудня 2020 р.

Час: 09:30–13:00.

Місце проведення: дистанційно через платформу ZOOM

Спікери:

  • Олег Добранчук, керівник аналітичної служби ТОВ «Proxima Research»;
  • Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.

Запрошені спікери:

  • уповноважені представники Директорату фармацевтичного забезпечення Міністерства охорони здоров’я України.

Питання онлайн-семінару:

  • економічний стан та прогноз розвитку ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів та косметичної продукції в умовах COVID-19: аналітичний огляд;
  • нове в легалізації медичних виробів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • про перспективу введення технічного регулювання на ринку косметичної продукції;
  • маркування продукції по-новому: одиниці SI вже з 01.01.2021 р. (офіційні роз’яснення від центральних органів виконавчої влади щодо написання назв та позначень одиниць вимірювання і символів величин);
  • COVID-ні правила державного цінового регулювання ринків дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту;
  • відповідальність і санкції за порушення законодавства про регульовані ціни;
  • ініціатива Мінекономіки України щодо запровадження цінового регулювання ринку медичних виробів;
  • державний ринковий нагляд: план здійснення за медичними виробами на 2021 р., перспектива введення для косметичної продукції, контроль за дезінфекційними засобами та засобами індивідуального захисту;
  • чи буде місце мораторію на перевірки бізнесу у 2021 році?
  • про основні положення ключових законопроєктів та нових нормативних актів, які чинитимуть вплив на операторів ринку у 2021 р.;
  • прогноз змін у нормативно-правовому забезпеченні ринку медичних виробів та косметичної продукції на 2020 р.;
  • висновки та рекомендації.

УМОВИ УЧАСТІ: 

організаційний внесок за одного учасника — 1500 грн (без ПДВ)

Система знижок:

  • знижка за умовами ранньої реєстрації (подача заявки до 11.12.2020 р.) — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 1200 грн без ПДВ);
  • спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® — знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 1050 грн без ПДВ).

 УВАГА! Знижки не підсумовуються!

Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити хвилюючі їх запитання та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.

Крім того, після завершення онлайн-семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а всім слухачам, за необхідності, будуть надіслані сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.

Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або електронну форму на сайті Асоціації за посиланням.

З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся:

  • тел./факс: +38 0 (44) 585-97-10, 310, 312, +38 (099) 613-49-63, е-mail: conference@ukrcomexpo.com
  • до представників пресслужби Асоціації за електронною поштою inbox@amomd.com

Ми будемо раді вашій участі в даній онлайн-події!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті