АМКУ надав рекомендації суб’єктам фармринку щодо змісту реклами ліків

02 Квітня 2021 7:51 Поділитися

Антимонопольний комітет України (АМКУ) оприлюднив рекомендаційні роз’яснення від 16.03.2021 р № 13 “Щодо застосування положень статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». У даних роз’ясненнях висвітлено підходи АМКУ щодо визначення в рекламі лікарських засобів тверджень, які потребують особливої уваги та/або доказів.

Комітет вважає неправомірним поширення в рекламі інформації про ті чи інші характеристики лікарського засобу, які не підтверджені належним чином, але можуть вплинути на намір споживачів придбати відповідні лікарські засоби, зокрема:

  • акцентування на непідтвердженій швидкій дії (наприклад «швидко», «негайно», «за 15 хвилин» тощо);
  • перебільшення властивостей лікарського засобу («найкращий», «найбільший» та подібних за змістом) за відсутності підтверджених фактичних даних, які можуть за певних умов створити ефект порівняння та, відповідно, надати неправомірні переваги в конкуренції окремим суб’єктам господарювання;
  • зазначення перебільшених або не підтверджених належним чином відомостей про фармакологічні властивості лікарського засобу та особливості його застосування, в тому числі в комплекс­ній терапії;
  • невизначених і неконкретних характеристик якості лікарського засобу та його ціни («висока якість», «помірна ціна» тощо);
  • не підтвердженого належним чином лідерства лікарського засобу («№ 1 у світі» тощо).

Відтак під час створення або замовлення реклами лікарських засобів АМКУ рекомендує аналізувати її зміст на наявність перелічених у роз’ясненнях тверджень та за відсутності належного обґрунтування уникати їх вживання.

За матеріалами amcu.gov.ua

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті