Локдаун у столиці: запрацювала система подання заявок на отримання спецперепусток у громадський транспорт

11 Серпня 2021 11:12 Поділитися

Київська міська державна адміністрація (КМДА) повідом­ляє, що з 10 серпня запрацювала в тестовому режимі електронна система подання заявок, за допомогою якої можна буде отримати спеціальні перепустки для проїзду в громадському транспорті в разі посилення карантинних обмежень. Підприємства, установи та організації всіх форм власності м. Київ мають змогу заздалегідь оформити заявки, аби мати час пройти необхідні погодження. Водночас у КМДА наголошують на відсутності підстав для запровадження в місті локдауну.

«Передумов для запровадження суворого карантину сьогодні в Києві немає. Проте ми не хочемо, щоб третя хвиля застала столицю зненацька. Тому готуємося завчасно за всіма напрямами: медицина, освіта, інфраструктура. Врахувавши попередній досвід та побажання підприємців, ми змінили механізм видачі спецперепусток на транспорт. Відтепер це можна зробити онлайн. Ними зможуть скористатися ті підприємства та організації, що забезпечують життєдіяльність міста», — повідомив Олексій Кулеба, перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень.

Керівники підприємств уже зараз можуть авторизуватися в системі та подати заявку, аби заздалегідь пройти необхідну перевірку та отримати дозвіл. Місто зможе визначити кількість спецперепусток саме для тих категорій, які забезпечують безперебійну життєдіяльність столиці.

Для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам — підприємцям потрібно виконати наступні дії:

1) авторизуватися в системі qpass.kyivcity.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Керівник може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи;

2) заповнити електронну форму заявки. Важливо: підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, для фізичних осіб — підприємців — види діяльності відповідно до Класифікації видів економічної діяльності;

3) чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток — ввести пов­ний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника;

4) інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожному працівнику можна отримати в системі qpass.kyivcity.gov.ua.

У КМДА звертають увагу на те, що для запобігання фальсифікації всі працівники, подані у списку, перевірятимуться щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації.

Після отримання підприємством дозволу та внесення даних про співробітника транспортна картка активується автоматично. Для користування громадським транспортом працівнику потрібно мати транспортну карту. Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок Київ Цифровий (kyiv.digital/start) та додавши транспортну карту.

У разі запровадження локдауну працюватимуть картки трьох видів — транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка киянина. При цьому транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

За матеріалами kyivcity.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті