Запрацював чат-бот з повідомлення про несприятливі події після імунізації

18 Серпня 2021 5:52 Поділитися

ДП «Державний експертний центр МОЗ України» повідомляє про запуск чат-боту Автоматизованої інформаційної системи з фармаконагляду (АІСФ), що спростить заповнен­ня карти-повідомлення медичними працівниками, пацієнтами та/або їх законними представниками про несприятливі події після імунізації.

Щоб скористатися консультацією чат-боту, необхідно:

  • завантажити на телефон додаток Telegram;
  • задати в пошуку «АІСФ чат-бот» або перейти до ресурсу за посиланням: t.me/aisf_dec_bot;
  • потім натиснути Старт, обрати категорію, яка цікавить користувача, знайти схоже питання, отримати відповідь. Якщо в цій категорії не було знайдено відповідь, слід спробувати іншу категорію.

Чат-бот доповнює інструкцію із заповнення карти-повідомлення про випадок несприятливої події після імунізації, розміщену на сайті aisf.dec.gov.ua й існуватиме паралельно з нею.

Серед переваг чат-боту:

  • працює 24/7 у месенджері Telegram;
  • економія часу, оскільки відразу можна знайти відповідь на конкретне запитання;
  • під час його розробки оновлено інформацію і оприлюднено відповіді на питання, з якими найчастіше звертаються до фахівців з фармаконагляду на консультаціях.

За допомогою цього чат-бота швидко і легко можна:

  • ознайомитися із загальними питаннями про АІСФ;
  • переглянути FAQ про оформлення карти-повідомлення;
  • дізнатися про типові помилки й шляхи їх вирішення та ін.

Наразі чат-бот працює в тестовому режимі. Тому в разі появи пропозицій чи зауважень їх слід надсилати на адресу: [email protected].

За матеріалами dec.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті