Якість у деталях: компанія «Дарниця» про створення нових брендів та вдосконалення перевірених часом хітів

Компанія «Дарниця» — це 90 років довіри пацієнтів та науково-медичної спільноти, що надихають не зупинятися на досягнутому і впроваджувати в життя все нові й нові фармацевтичні розробки та робити доступними для пацієнтів сучасні лікарські засоби, які відкривають нові можливості терапії та покращують якість життя. Наразі у продуктовому портфелі компанії 210 лікарських засобів з фокусом на кардіологію, неврологію та управління болем, а також ще понад 50 кандидатів у препарати в розробці. Фахівці компанії наполегливо працюють для досягнення високої мети — швидко виводити нові продукти на ринок і таким чином розширювати доступність лікування для населення. Це можливо завдяки тому, що на підприємстві функціонують 14 виробничих ліній, сертифікованих за стандартом належної виробничої практики (Good Manufacturing Practice — GMP). Продукція компанії експортується в 16 країн світу. «Дарниця» активно інвестує в розвиток — вклавши лише у 2020 р. майже 300 млн грн. Загалом близько 40% валового прибутку щорічно інвестується в R&D. У І півріччі 2021 р. компанія «Дарниця» на 10% збільшила інвестиції в R&D, та за підсумками року планує випустити 25 нових препаратів. Протягом 6 міс 2021 р. компанія лончувала вже 12 нових брендів лікарських засобів для терапії захворювань нервової та серцево-судинної систем і управління болем. Планується, що 10 продуктів вийдуть раніше запланованого терміну внаслідок діджиталізації ряду процесів та переходу на електронний фармацевтичний документообіг. Поряд з тим, що «Дарниця», постійно і безперервно поповнює портфель продуктами нових фармацевтичних груп, розширює лінійки, випускає нові бренди, вона одночасно покращує і перевірені часом зіркові продукти, що відображує прихильність компанії до постійних змін та вдосконалення.

Наразі ми раді представити нову упаковку знаного препарату РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ від відомого українського виробника — компанії «Дарниця». Надихнувшись популярністю лікарського засобу серед лікарів та пацієнтів та прагнучи щодня покращувати продукти компанії, відкриваючи доступ українцям до якісних та ефективних препаратів, кращі фахівці «Дарниці» розробили нову сучасну упаковку для лікарського засобу РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ.

РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ — перевірений часом популярний препарат компанії «Дарниця», що вже багато років призначається лікарями та застосовується пацієнтами при низці поширених захворювань шлунково-кишкового тракту. Препарат показаний при функціональній диспепсії, хронічному гастриті з підвищеною кислотоутворювальною функцією шлунка у стадії загострення, гастроезофагеальній рефлюксній хворобі (для зменшення вираженості симптомів) або рефлюкс-езофагіті та пептичній виразці шлунка і дванадцятипалої кишки, не асоційованій з Helicobacter pylori (у фазі загострення), включаючи виразку, пов’язану із застосуванням нестероїдних протизапальних препаратів (НПЗП).

Мало створити ефективний препарат — треба вміти зберегти його якість!

Основною метою використання первинної упаковки є захист лікарського засобу від зовнішніх чинників для того, щоб гарантувати безпеку пацієнтів, ефективність ліків протягом усього терміну придатності. Варто підкреслити, що вибір пакувальних матеріалів має вирішальне значення для гарантування безпеки препарату для кінцевого споживача. Первинна упаковка — це матеріал, який зазвичай знаходиться в безпосередньому контакті з лікарським засобом і утримує/охоплює його. Тому в цьому разі дуже важливо правильно обрати пакувальний матеріал, адже від цього буде залежати збереження властивостей препарату протягом тривалого часу. Тому вибір упаковки починається з визначення хімічних і фізичних характеристик продукту.

Дарниця — це постійні зміни та вдосконалення

Нова упаковка препарату РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ розроблена відповідно до сучасних вимог та об’єднує зручність використання для пацієнта, високі стандарти безпеки та новітню естетику. Ключовою перевагою нової упаковки стало використання для виробництва первинної упаковки (блістера) технології Alu Alu, яка забезпечує високу стійкість до впливу вологи, температури і ультрафіолетових променів, а також ефективний захист для засобів з підвищеними вимогами до захисту завдяки поєднанню алюмінієвої фольги з поліамідом і полівінілхлоридом (ПВХ). «Сендвіч» з трьох шарів — поліамідна плівка, ПВХ-плівка і алюміній — утворює непроникний бар’єр, що захищає від шкідливих факторів. Крім того, ця упаковка є хімічно інертною та стійкою до впливу лікарських засобів. Тож вона забезпечує збереження таких характеристик лікарського засобу, як якість та ефективність протягом тривалого часу. При цьому упаковка Alu Alu дозволяє використовувати повнокольоровий друк, що забезпечує хорошу впізнаванність продукту — пацієнт не переплутає таблетки, адже інформація на упаковці легко читається. Таким чином, первинна упаковка блістерів Alu Alu — це один з кращих композиційних бар’єрних пакувальних матеріалів на даний момент. А ще вона має відмінний зовнішній вигляд!

Завдяки цим нововведенням забезпечується збереження якості та ефективності препарату РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ, а значить, пацієнт може без вагань придбати цей лікарський засіб «про запас» чи у домашню аптечку «про всяк випадок» і не турбуватися про якість та ефективність препарату, навіть якщо термін придатності добігає кінця.

Сучасна упаковка: зручно, красиво та інформативно!

Вторинна упаковка хоч і не контактує безпосередньо з препаратом, також має велике значення, насамперед інформаційне. Піклуючись про пацієнтів та спеціалістів сфери охорони здоров’я — лікарів і фармацевтів — фахівці компанії «Дарниця» розробили новий дизайн упаковки препарату РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ, добре відомого на ринку. Нова концепція оформлення інформації на зовнішній упаковці зробила її зручнішою для сприйняття та гранично зрозумілою для пацієнтів та фахівців сфери охорони здоров’я.

Під час розробки нової упаковки основною метою було розміщення на ній всієї найнеобхіднішої інформації в зручному для пацієнта форматі — так, щоб вона легко читалася, а важливі дані кидалися в очі. Зрозуміло, що сьогодні призначення вторинної упаковки виходить далеко за межі чисто механічного захисту препарату при його транспортуванні і зберіганні. Її функції значно розширилися, і вторинну упаковку наразі розглядають у першу чергу як носій важливої інформації про лікарський засіб.

Новий дизайн упаковки препарату РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ став лаконічнішим з точки зору естетичного оформлення і одночасно інформативнішим. Раніше компанією «Дарниця» була введена колірна диференціація між окремими терапевтичними групами лікарських засобів. Так, для препаратів гастроінтестинального профілю, до яких належить РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ, обрано жовтий колір для оформлення — саме цього кольору стилізована буква Д — символ компанії «Дарниця» та зображення шлунку на лицьовому боці упаковки. Дозування діючої речовини додатково акцентовані яскравим жовтим кольором і більшим шрифтом. Далі наведені показання до застосування препарату та форма випуску, яка візуалізована у вигляді схематичного зображення таблетки (без розділової лінії) із зазначенням кількості в упаковці. Крім того, на лицьовій стороні упаковок розміщений також і напис шрифтом Брайля для пацієнтів з обмеженими можливостями.

Усі ці нововведення та удосконалення, звичайно, потребують часу. Тому, на жаль, деякий час можна було спостерігати дефектуру в аптеках цього популярного препарату, але наразі компанія «Дарниця» вже розпочала активні поставки РАНІТИДИН-ДАРНИЦЯ на склади дистриб’юторів і незабаром препарат буде доступний в аптеках. Тож, саме час поповнити запаси: фармацевтам — щоб не картати себе через незадоволені потреби відвідувачів та недоотриманий дохід, пацієнтам — щоб перевірений роками власного досвіду препарат завжди був під рукою!

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті