МОЗ нагадує про необхідність повідомляти про побічні реакції після імунізації

07 Вересня 2021 3:32 Поділитися

МОЗ у соціальній мережі Facebook нагадує, що після вакцинації від COVID-19 можуть виникати різні реакції, так звані несприятливі події після імунізації (НППІ). Усі ліки, включно з вакцинами, мають свої ризики. Зазвичай реакції на них незначні й тривають лише декілька днів. У разі якщо після щеплення відчувається дискомфорт, слід звернутися до лікаря.

Усі серйозні випадки НППІ ретельно розслідуються, щоб визначити, чи дійсно вони пов’язані з вакцинацією. Обов’язково потрібно повідомляти про всі випадки серйозних НППІ, зокрема про тяжкі стани та летальні випадки, які сталися протягом 30 днів після вакцинації (незалежно від того, чи це перша, чи друга доза вакцини).

За збір та аналіз інформації про НППІ відповідає ДП «Державний експертний центр МОЗ України».

Медичні працівники, до яких звернулися пацієнти зі скаргами на свій стан здоров’я протягом 30 днів після щеплення, мають повідомити про це ДП «Державний експертний центр МОЗ України» через автоматизовану інформаційну систему з фармаконагляду. Медичний працівник має надати повідомлення про підозру на НППІ протягом 48 год з моменту його виявлення.

Також інформацію про погіршення самопочуття після вакцинації може надсилати й сам пацієнт через автоматизовану інформаційну систему з фармаконагляду.

За матеріалами facebook.com/moz.ukr

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті