МОЗ України повідомляє, що національний контакт-центр Міністерства з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень від громадян.
«Тематика звернень громадян, з якими звертаються найчастіше, дуже часто змінюється, — пояснила Марія Карчевич, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. — До прикладу, в осінньо-зимовий період найчастіше ми отримували звернення щодо роботи сімейних лікарів, затримки з виконанням тестування методом полімеразної ланцюгової реакції. Далі найбільш запитуваною темою було зняття з самоізоляції та виїзд за кордон. У березні — тема вакцинації, а саме: яка вакцина ефективна, де і коли можна вакцинуватися».
За словами М. Карчевич, зараз громадян цікавить інформація про те, де можна вакцинуватися, яка вакцина в наявності, як отримати «ковідний» сертифікат.
Зазначається, що до роботи проєкту залучено близько 30 адміністративних працівників. Це керівники груп операторів, менеджери управління якістю, тренери, рекрутери, проєктні менеджери, а також спеціалісти відділу технічної підтримки. Кількість операторів динамічно змінюється, в періоди пікового навантаження з громадянами спілкувалося 150 операторів. На сьогодні 100 операторів залучені до проєкту. Оператори опрацьовують дзвінки, чати на сайті МОЗ та в соціальних мережах.
За матеріалами moz.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим