Що робити, якщо не вдається створити COVID-сертифікат про вакцинацію? МОЗ роз’яснює

13 Жовтня 2021 2:38 Поділитися

Міністерство охорони здоров’я інформує, що понад 1,8 млн українців на сьогодні успішно користуються електронним документом, що підтверджує факт вакцинації від COVID-19  у додатку «Дія».

Користувачі можуть отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати. Відтак, їх власники можуть не лише зручно перетинати кордон, але й користуватися документом всередині країни, приміром, у разі введення обмежень «жовтого», «помаранчевого» та «червоного» рівня епідемічної небезпеки. Йдеться про можливість користуватися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця чи брати участь у масових заходах.

Однак МОЗ зауважує, що незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, відомство продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн-документ не виходить. На підставі цих кейсів було зібрано перелік найбільш поширених запитів та підготовано алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.

Питання 1: якщо отримано статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа

У разі якщо особа зробила запит через мобільний застосунок «Дія», варто спробувати повторити його через портал «Дія» (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу. Якщо і портал «Дія» видав відповідь: «Немає даних про вас», потрібно звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення із запитом щодо перевірки персональних даних, зокрема, таких як:

  1. П.І.Б. українською та англійською, як у паспортних документах;
  2. реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКП; раніше називався індивідуальним податковим номером);
  3. УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає провести цифрову ідентифікацію людини;
  4. дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження;
  5. актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

«Якщо є дитина віком до 18 років, потрібно переконатися, що в її картку пацієнта внесено її ж РНОКПП та УНЗР, а не батьків. Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь з профілем іншої людини», — зазначають у МОЗ.

Питання 2: якщо отримано статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

У такій ситуації МОЗ рекомендує звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення із запитом щодо перевірки персональних даних, які описано вище.

Питання 3: якщо отримано статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Потрібно відновити «Дія.Підпис». Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатка або скористатися порталом «Дія», використовуючи електронний підпис для входу.

Питання 4: якщо отримано статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо особа вже його зробила, то варто звернутися до пункту вакцинації, щоб відповідні дані були внесені».

Міністерство рекомендує оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт «Дія», увійшовши в систему за допомогою електронного підпису.

Питання 5: якщо отримано статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вакцинацію, не є можливим. МОЗ працює над забезпеченням такої можливості в майбутньому.

Питання 6: якщо отримано статус: «Номер партії вакцини помилковий».

У такому разі потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом щодо позначення внесеного як помилки і додати дані повторно, без помилки.

Без такої дії особа не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і COVID-сертифікат.

Питання 7: «На жаль, сталася помилка». Потрібно звернутися до технічної підтримки порталу та додатку «Дія».

За матеріалами moz.gov.ua

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті