Як різні покоління споживають інформацію про здоров’я: спільне та відмінне

09 Листопада 2021 5:34 Поділитися

Основну необхідну інформацію щодо свого здоров’я, захворювання та лікування пацієнти отримують безпосередньо від лікаря. Проте сьогодні актуальною тенденцією в світі є прагнення людей мати більший контроль над рішеннями та діями, що впливають на їхнє здоров’я. Тому все частіше пацієнти звертаються до інших джерел, щоб дізнатися більше та провести власне дослідження, адже у цифрову еру інформація є широкодоступною. З одного боку, це добре — пацієнти з більшою ймовірністю досягатимуть позитивних результатів у лікуванні, якщо вони «озброєні» інформацією, а їх взаємовідносини з лікарем побудовані на партнерстві. З іншого боку, є певні ризики — інформація, яка розміщується в інтернеті, ніяк не регулюється та може бути недостовірною.

За результатами дослідження, проведеного компанією CMI Media Group «Media Vitals™ 2021 Edition» серед 2 тис. дорослого населення США шукати додаткову інформацію та проводити власні дослідження схильні і молоді пацієнти, і особи старшого віку. Найбільшою довірою користуються вебсайти, присвячені темі здоров’я, у той час як інформації в соціальних мережах довіряють менше.

Результати дослідження представлено у розрізі вікових груп відповідно до теорії поколінь*: покоління Z (18–24 роки), міленіали (25–40 років), покоління X (41–56 років), бебі-бумери (57–75 років) та мовчазне покоління (76–99 років).

Покоління Z та міленіали для пошуку додаткової інформації на медичні теми віддають перевагу таким ресурсам, як пошукові системи, соціальні мережі, безкоштовні онлайн-відео. Покоління Х формує знання в основному за допомогою пошукових систем, соціальних медіа та телебачення. Для бебі-бумерів та мовчазного покоління основними джерелами інформації є телебачення та газети, але й пошукові системи і соціальні мережі також використовуються.

Результати дослідження показують, що 19% міленіалів та 15% покоління Z проявляють інтерес до будь-якої реклами, яка стосується здоров’я. Цей відсоток вищий, якщо реклама пов’язана з медичними станами, з якими стикалися вони особисто (34 та 28% відповідно) або члени їхніх родин (35 та 26%).

Для молодих людей затребуваною є інформація про здоров’я загалом (у тому числі ментальне), хвороби, які можуть розвиватися з віком, тощо. Старше покоління зацікавлене в отриманні інформації про захворювання, які вони мають.

За матеріалами www.fiercepharma.com, cmimediagroup.com

*Учені виявили, що зміни в поколіннях відбуваються приблизно раз на 20–25 років. Варто враховувати, що розмежування за роками — лише приблизний орієнтир. На формування цінностей поколінь можуть впливати різні фактори, такі як ключові події в регіоні/світі, підходи до виховання, інформаційні повідомлення у суспільстві, дефіцит і т.п. Мовчазне покоління — ті, хто народився в періоди війни, тотального контролю, пережили Велику депресію. Бебі-бумери свою назву отримали через різке зростання народжуваності після Другої світової війни. Покоління X — народжені в період перебудови в СРСР, війни в Афганістані та розквіту субкультур. Міленіали — народжені після розпаду СРСР, на час їхнього зростання припали воєнні дії в різних країнах, дві великі економічні кризи. Покоління Z — народжені в епоху інтернету та технологій.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті