ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (ДЕЦ) повідомляє про розробку двох додаткових інформаційних ресурсів, які допоможуть лікарям та пацієнтам повідомляти про небажані реакції після застосування лікарських засобів та вакцин.
Один з них — Автоматизована інформаційна система з фармаконагляду (АІСФ) у форматі чат-бота в месенджері Telegram від ДЕЦ.
Віртуальний помічник розроблено спеціально для медичних працівників. Він вміє надавати підказки та відповіді на 50 найбільш поширених запитань, які можуть виникнути під час заповнення карти-повідомлення про несприятливі події після імунізації (НППІ) в АІСФ. За допомогою чат-бота можна:
- ознайомитися із системою АІСФ;
- знайти відповіді на загальні питання про оформлення карт-повідомлень;
- дізнатися, як уникнути типових помилок та ін.
Щоб скористатися консультацією чат-бота, необхідно:
- зайти в застосунок Telegram на смартфоні або комп’ютері;
- задати в пошуку «АІСФ чат-бот» або перейти за ;
- після старту обрати розділ та питання, яке цікавить, і отримати відповідь.
АІСФ чат-бот доповнює інструкцію, розміщену на сайті aisf.dec.gov.ua, й діє паралельно з нею. Активну участь у його створенні брали фахівці з фармаконагляду ДЕЦ, тому серед представленої інформації вже є відповіді на питання, з якими найчастіше звертаються до фахівців із фармаконагляду під час консультацій.
Друге інформаційне джерело — відеоінструкція «Як повідомити про небажані реакції після ліків та вакцин?» на .
У ньому директор департаменту з фармаконагляду ДЕЦ Тетяна Башкатова заповнює карту-повідомлення про небажані реакції після вакцинації проти COVID-19 у режимі онлайн, детально зупиняючись на кожному пункті. Незважаючи на те, що фахівець робить це від імені пацієнта, інформація та надані коментарі будуть корисними і для медичних працівників та всіх зацікавлених.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим