«Берлін-Хемі» та Олег Іщенко: 20 років — «політ нормальний»!

Як і де шукати роботу вашої мрії? Якою має бути компанія, щоб з нею захотілося «прожити все життя»? Саме із цими питаннями ми вирішили звернутися до «батька» великої фармацевтичної родини під назвою «Берлін-Хемі» — Олега Іщенка, голови представництва «Берлін-Хемі/А. Менаріні Україна ГмбХ», який уже 20 років незмінно стоїть за штурвалом справжнього флагмана українського фармацевтичного ринку, що з королівським спокоєм долає найбільші шторми та завжди тримає вітрила за вітром. Ці роки були наповнені цікавими, часом навіть революційними для галузі проєктами, успішними запусками нових продуктів та лідерством у багатьох напрямках. Звичайно, все це було б неможливим без монолітної команди професіоналів екстракласу, яку зібрав навколо себе Олег Віталійович. Не дарма, компанія «Берлін-Хемі» славиться величезною кількістю корпоративних «довгожителів» та загалом досить тривалим середнім часом роботи спеціалістів.

В українську «фарму» я прийшов ще в далекому 1993 р. і поступово пройшов шлях від медичного представника до комерційного директора. Потім я отримав запрошення від компанії «Берлін-Хемі» на позицію голови представництва. Це був справжній виклик для мене. І нарешті знайшовши свою нову сім’ю у вигляді «Берлін-Хемі», я вже 20 років почуваюся абсолютно щасливим. Будь-який бізнес, будь-які процеси — все роб­лять люди. Тож, правильний баланс талановитих, інтелігентних та розумних людей, яких мені вдалося знайти, які йдуть зі мною по життю ось уже 20 років, дозволяє мені бути щасливим у цій вже великій родині.

Про атмосферу в компанії

Компанія «Берлін-Хемі» входить до групи компаній «Менаріні» — це італійська сімейна компанія з більш як 150-річною історією, яка, звичайно, має свої традиції. З іншого боку, «Берлін-Хемі» — це підприємство на території східної Німеччини, який після падіння Берлінської стіни був придбаний італійцями. Але німецькі традиції виробництва, правильної логістики, якості продуктів, німецька скрупульозність — це все залишилося. Крім того, кожне з близько 120 представництв «Берлін-Хемі» в усьому світі має свої традиції, ба більше, кожний новий член команди привносить щось своє. І тому природно, що у нас були абсолютно різні маркетингові підходи. Протягом тривалого часу ми взаємодіяли з нашою аудиторією, організовуючи «Шоу Берлін-Хемі» — це були стилізовані заходи, присвячені нашим продуктам, що проводилися у планетаріях, музеях та ін. Потім на зміну їм прийшли музично-інформаційні шоу. Зараз ми відійшли від цього формату, але наш корпоративний дух не змінився, тому атмосфера в компанії сповнена театральності та приємної урочистості. Коли ми проводимо корпоративні зустрічі, на які колеги приїжджають зі всієї країни, завжди організовуємо тематичні костюмовані веселі шоу. Тому наше спілкування проходить цікаво, дуже жваво, завжди несподівано. Саме в ці моменти я відчуваю гордість за тих людей, з якими мені довелося працювати.

2001 рік

Про зростання і еволюцію

Мабуть, характерною особливістю людей, що працюють у «Берлін-Хемі», є те, що ми завжди вміли знаходити можливості. Напевно, тому ми були і залишаємося однією з найсильніших команд на фармринку України. На мою думку, головне — це баланс талановитих людей, баланс яскравих та нестандартних ідей, баланс якісних продуктів і розумних цін, що разом створюють відчуття впевненості в завтрашньому дні на нашому високо турбулентному ринку.

20 років з «Берлін-Хемі»

Поряд зі мною є багато людей, які працюють у компанії «Берлін-Хемі» дуже довго — майже 20 років, а деякі навіть дов­ше! На мою думку, таке тривале співробітництво неможливе без комфортних умов праці і гармонійних взаємин у колективі. Але про те, чому вони затрималися в компанії так надовго, а не шукали собі щастя під іншою зіркою, нехай вони розкажуть вам самі.

Олег Іщенко,
голова представництва «Берлін-Хемі/А. Менаріні Україна ГмбХ»

Євгенія Лук’янчук,
фото Сергія Бека та надані компанією «Берлін-Хемі»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті