У МОЗ повідомляють, що в Україні запрацював контакт-центр, працівники якого надають людям консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером «гарячої лінії»: 1677.
Контактний центр працюватиме щоденно упродовж 3 міс. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 08:00 до 22:00, аби люди могли отримати відповіді на питання в будь-який момент.
«Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили «гарячу лінію» і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх», — заявила заступник міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров’я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність. На їх підставі в реєстрі Пенсійного фонду України сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже становлять понад 1 млрд грн.
«Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів», — відзначила М. Карчевич.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим