Ведення Реєстру суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я в eHealth: оприлюднено порядок

11 Лютого 2022 4:53 Поділитися

На сайті Верховної Ради України оприлюднено наказ Міністерства охорони здоров’я України від 18.10.2021 р. № 2243, яким затверджено Порядок ведення Реєстру суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я в електронній системі охорони здоров’я (далі — Порядок).

Дія цього Порядку поширюється на заклади охорони здоров’я, у тому числі ті, що отримали ліцензію на провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі ліками, а також на фізичних осіб — підприємців (ФОП), що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та інших осіб, які зареєстровані в електронній системі охорони здоров’я (eHealth) і мають відповідні права доступу до неї.

Обробка персональних даних у Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я в eHealth (далі — Реєстр) здійснюється задля забезпечення використання можливостей системи суб’єктами господарювання, у тому числі з метою забезпечення реалізації програми медичних гарантій з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.

Стосовно персональних даних у Порядку вказується, що в реєстрах вони можуть оброблятися в цілях охорони здоров’я, таких як встановлення медичного діагнозу, забезпечення лікування, надання медичних послуг тощо.

Відомості, які містяться в Реєстрі про суб’єкт господарювання, є наступними:

  1. відомості, що вносяться до Реєстру керівником суб’єкта господарювання:
  • ідентифікаційний код юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у разі наявності, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (ID-картки) фізичної особи — підприємця;
  • посилання на запис про його керівника в Реєстрі медичних працівників;
  • контактний номер телефону;
  • адреса електронної пошти;
  • адреса вебсайту (за наявності);
  • відомості про чинні на момент реєстрації ліцензії, видані після реєстрації, а також ті, дію яких відновлено після такої реєстрації;
  • відомості про акредитацію;
  • тип запису про суб’єкта господарювання в Реєстрі (наприклад — «аптека» («PHARMACY»), «заклад з надання первинної медичної допомоги» («PRIMARY_CARE»);
  • відомості про місця надання медичних послуг або відокремлені підрозділи аптечних закладів;
  • відомості про медичні послуги;
  1. відомості, які отримуються та вносяться до Реєстру за результатами взаємодії з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:
  • найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності), або прізвище;
  • ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи — підприємця;
  • код(и) виду економічної діяльності;
  • місцезнаходження юридичної особи або фізичної особи — підприємця;
  • організаційно-правова форма господарювання (для юридичних осіб);
  1. відомості, які вносяться автоматично або уповноваженими особами Національної служби здоров’я України про суб’єкта господарювання: статус запису про суб’єкта господарювання в Реєстрі:
  • «діючий» («active»);
  • «призупинений» («suspended»);
  • «закритий» («сlosed»);
  • «реорганізований» («reorganized»);
  • відомості про юридичних осіб, правонаступником яких є суб’єкт господарювання.

Окрім того, під час реєстрації в Реєстрі суб’єкта господарювання з типом запису «аптека» до Реєстру вносяться відомості щодо чинної ліцензії на провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Оксана Миронюк

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті