Не новинами єдиними на 113-й день повномасштабної війни живе Україна. Рекламна галузь як частина української економіки теж має відновлюватися і цей процес вже запущено.
За даними Ocean Media Plus, станом на 15 червня 2022 р. на партнерських каналах сейлс-хаусу присутні 26 брендів, левова частка з яких — фармацевтичні.
Зокрема, в ефір повернулися Спазмалгон та Судокрем (Teva Ukraine), Копацил, Уролесан та Амодерм (Arterium), Діклосейф, Фаніган Фаст гель, Німід гель та Дермазол (Кусум Фарм), Цитрамон Дарниця та Дарфен Лонг (Дарниця), Біфрен та Корвалтаб (АСІНО). Серед фармацевтичних рекламодавців також такі компанії, як ProPharma, Recordati Ukraine, Abbott Laboratories, Biocodex.
Незалежна рейтингова агенція
За матеріалами www.facebook.com/OceanMediaUkraine; bigdataua.com/ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим