Відновлення українського рекламного ринку: фармацевтичні бренди повертаються на телебачення

16 Червня 2022 2:41 Поділитися

Не новинами єдиними на 113-й день повномасштабної війни живе Україна. Рекламна галузь як частина української економіки теж має відновлюватися і цей процес вже запущено.

За даними Ocean Media Plus, станом на 15 червня 2022 р. на партнерських каналах сейлс-хаусу присутні 26 брендів, левова частка з яких — фармацевтичні.

Зокрема, в ефір повернулися Спазмалгон та Судокрем (Teva Ukraine), Копацил, Уролесан та Амодерм (Arterium), Діклосейф, Фаніган Фаст гель, Німід гель та Дермазол (Кусум Фарм), Цитрамон Дарниця та Дарфен Лонг (Дарниця), Біфрен та Корвалтаб (АСІНО). Серед фармацевтичних рекламодавців також такі компанії, як ProPharma, Recordati Ukraine, Abbott Laboratories, Biocodex.

Незалежна рейтингова агенція BIG DATA UA у своєму звіті за підсумками травня 2022 р. повідомляє про те, що вже другий місяць поспіль (квітень та травень) спостерігається поступове відновлення телеперегляду після різкого зниження у березні (тоді глядачі почали рідше дивитися телебачення, а свіжі новини та інформацію отримували у тому числі за допомогою месенджерів і соцмереж). І хоча загальний телеперегляд ще не досяг довоєнних значень, аудиторія починає більше уваги приділяти телебаченню.

За матеріалами www.facebook.com/OceanMediaUkraine; bigdataua.com/ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті