Пацієнти в центрі уваги технологій: фіналісти «Каннських левів» у секції, присвяченій здоров’ю

29 Червня 2022 5:42 Поділитися

З 20 до 24 червня 2022 р. відбувся міжнародний фестиваль творчості «Каннські леви» (Cannes Lions International Festival of Creativity 2022).

У категорії «Pharma Lions», у якій відзначають проєкти, що змінюють життя, із 298 заявлених у цьому році робіт нагороди отримали 11 — 2 золотих, 4 срібних та 4 бронзових. Один з золотих левів отримали фонд Fundación El Herbólogo та рекламне агентство BBDO Chile за кампанію «Letters for a Law», яка висвітлює проблему медичного канабісу як важливої частини лікування пацієнтів з хворобою Паркінсона (у Чилі вживання марихуани нелегальне). У відео автори працювали з групою пацієнтів з хворобою Паркінсона, яких попросили написати листа (маніфест) до органів влади. Перша спроба — до прийому медичного канабісу, друга — після, щоб підкреслити різницю в результатах.

Другого золотого лева забрала компанія Horizon Therapeutics, яка створила застосунок для сліпих «Eyedar», що навчає бачити за допомогою звуку. Як говориться в рекламній кампанії, наразі лише 1% сліпих можуть активно використовувати відлуння звуків для виявлення перешкод та їх обрисів (ехолокація). Саме цю техніку використовують деякі тварини для орієнтації у глухій темряві. Застосунок, заснований на принципах ехолокації, має на меті допомогти сліпим краще орієнтуватися у просторі та бути більш незалежними від сторонньої допомоги.

Гран-прі в цій категорії здобули компанії Dell Technologies, Intel та VMLY&R за проєкт «I Will Always Be Me», зосереджений на пацієнтах з хворобою моторних нейронів. У партнерстві з Rolls-Royce та Асоціацією хвороби рухових нейронів Dell Technologies та Intel створили платформу (iwillalwaysbeme.com), яка дозволяє пацієнтам записати свій голос до того, як вони втратять можливість нормально говорити, і створити цифрову копію свого голосу. Для цього їм пропонується прочитати невелику електронну книгу, яка містить усі потрібні слова та нотатки, щоб зафіксувати голос у цифровому вигляді. Після цього вони можуть набирати текст на клавіатурі, а програма відтворить його їхнім цифровим голосом. Це дає можливість пацієнтам з хворобою моторних нейронів продовжувати в певному сенсі говорити своїм голосом, коли хвороба прогресуватиме. Агенція VMLY&R створила короткий документальний фільм «I Will Always Be Me», який розповідає історії декількох людей з хворобою моторних нейронів та їхніх родин, а також демонструє їх емоції, коли вони вперше почули цифровий голос.

Головний приз у номінації «Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good», який присуджується роботам, створеним для некомерційних і благодійних організацій, отримала агенція AREA 23 та організація Hip Hop Public Health за інформаційну кампанію, спрямовану на підвищення обізнаності дітей щодо правильного харчування «Lil Sugar — Master Of Disguise». Створено сайт із мультяшним героєм цукровим кубиком (lil-sugar.com), який розповідає, як маскується підступний цукор та як ви його споживаєте, навіть не підозрюючи. Також створено пісню й відео у виконанні реп-виконавця Дерріла МакДеніелса (Darryl «DMC» McDaniels). Герой відео, цукровий кубик «Lil Sugar», читає реп та вчить помічати цукор як додатковий інгредієнт багатьох продуктів.

У рамках категорії «Health & Wellness Lions», у якій відмічають креативність у проєктах, спрямованих на  благополуччя людини, присуджено 38 нагород: 7 золотих, 11 срібних і 19 бронзових. Головну нагороду, гран-прі, отримав проєкт «The Killer Pack» (котушка для відлякування комарів) від VMLY&R. «Вбивча упаковка» біорозкладна, покрита 5% активним пробіотиком Bacillus thuringiensis, знищує личинки комарів, коли її викидають на смітники та у стоячу воду, що допомагає боротися з такими захворюваннями, як денге та малярія.

За матеріалами www.lovethework.com; eye-dar.com; iwillalwaysbeme.co; lil-sugar.com

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті