Про роботу «Єдиного вікна» МОЗ та Сервісного центру ДЕЦ: підсумки 2022 р.

20 Грудня 2022 2:45 Поділитися

МОЗ України та ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (ДЕЦ) поінформували про попередні підсумки роботи у 2022 р. «Єдиного вікна» і Сервісного центру, а також про заходи, яких було вжито для покращення взаємодії із заявниками на час дії воєнного стану.

«Ці структури чи не єдині в ДЕЦ та МОЗ, які навіть у найважчі періоди року не призупиняли роботу та в повному обсязі виконували зобов’язання з прийому заяв та/або реєстраційних матеріалів на державну реєстрацію (перереєстрацію), внесення змін, проведення клінічних випробувань та внесення суттєвих поправок щодо лікарських засобів, інших документів, видачу висновків та реєстраційних посвідчень на ліки», — наголошується в повідомленні.

У цілому за 11 міс поточного року за фармнапрямком Сервісним центром було отримано більше 18 тис. реєстраційних заяв та понад 26,5 тис. матеріалів на проведення експертиз. Водночас станом на листопад видано 11 913 реєстраційних висновків та інших посвідчень. Попри складнощі воєнного стану до Єдиного вікна та Сервісного центру звернулося особисто більше 23,6 тис. відвідувачів.

Серед ключових змін 2022 р., які допомогли підвищити якість надання послуг у межах «Єдиного вікна» та Сервісного центру, стали:

  • запровадження можливості подання заяв та/або реєстраційних матеріалів не лише в паперовій, а й в електронній формі. «Ці зміни надали можливість заявникам оптимізувати час подання документів, а Сервісному центру — знизити навантаження на операторів та забезпечити безперебійне виконання функцій. На сьогодні близько 30% вхідної документації реєструється через електронний формат подання. А запроваджена ще раніше електронна система «Візуалізація» надає можливість заявникам відслідковувати процес проходження поданих ними документів в онлайн-режимі», — зазначають у ДЕЦ;
  • упровадження послуги надання (за потреби) скан-копій реєстраційних документів (реєстраційного посвідчення/вкладки до реєстраційного посвідчення, інструкції для медичного застосування лікарського засобу, методів контролю якості та змін до них тощо). Багатьом компаніям це дозволило пришвидшити процедури виходу критично необхідних ліків на ринок за умови наявності сканованих дозволів, а оригінали документів забрати у зручний час;
  • збільшено кількість годин прийому відвідувачів, реєстрації та видачі документів, що дало можливість обслуговувати ще більше заявників. Наразі організаційний відділ «Єдине вікно» та відділ організації комунікацій «Сервісний центр» працюють у штатному режимі, приймають/видають сотні документів на день та надають безкоштовні консультації.

За матеріалами facebook.com/dec.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті