Просто забезпечувати пацієнтів ліками недостатньо, або Чому корпоративна репутація фармкомпаній є важливою: результати дослідження

09 Березня 2023 4:38 Поділитися

Соціальний тиск на бренди впродовж останніх років підвищився, і сфера товарів для здоров’я та фармацевтичних препаратів відчуває його на собі, як ніяка інша. Результати дослідження компанії WE Communications «Brands in Motion 2023»* підтверджують, що, крім функціональних характеристик лікарського засобу, таких як ефективність і профіль безпеки, значний вплив на рішення лікарів про призначення або рекомендацію препарату має корпоративна репутація компанії.

За шкалою важливості від 1 до 10 (де 10 найвища оцінка), лікарі оцінюють корпоративну репутацію на рівні близько 8. Причому 61% респондентів дали оцінку від 8 до 10.

2/3 професіоналів охорони здоров’я не бажають призначати або рекомендувати ліки від біотехнологічної/фармацевтичної компанії, яка, на їхню думку, не має хорошої репутації.

Серед факторів, які впливають на думку лікарів та їх бажання призначати чи рекомендувати препарат — якість навчальних/інформаційних матеріалів, які надає компанія; її відносини з професійними організаціями та пацієнтськими асоціаціями, з іншими лікарями; інвестиції у захист навколишнього середовища та соціальні ініціативи; якість промоматеріалів та маркетингового контенту, які надає виробник; особисті відносини лікаря з медичними представниками компанії.

73% респондентів переконані, що біотехнологічні та фармацевтичні компанії мають надавати додаткову цінність суспільству (окрім препаратів), наприклад у сфері навчання та підтримки пацієнтів, вирішенні соціальних та екологічних викликів.

9 із 10 опитаних лікарів вважають, що біотехнологічні та фармацевтичні компанії мають сприяти покращенню результатів лікування пацієнтів не лише за допомогою якісної медикаментозної терапії.

Орієнтація на пацієнта є характеристикою № 1, яку, на думку професіоналів охорони здоров’я, має втілювати бренд, але лише 45% респондентів вважають, що біотехнологічні та фармацевтичні компанії забезпечують це «значною» мірою. На 2-му місці — інноваційність, на 3-му — прогресивність.

За матеріалами www.we-worldwide.com

*Дослідження проводилося серед 1000 медичних працівників у 6 країнах — Австралії, Китаї, Німеччині, Індії, Великій Британії та США.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті