«Ми всі в одному човні, тому обираємо спільнодію»

Український бізнес, який у 2022 р. опинився в, напевно, одних з найскладніших умов існування з часів незалежності України, дуже сильно змістив акценти. Події останнього року стали поштовхом до об’єднання заради зміцнення позицій, допомоги країні та створення нових проєктів.

За результатами дослідження стану українського бізнесу під час війни, яке провела команда Kyivstar Business Hub, більшість компаній поступово адаптують свої бізнес-стратегії, враховуючи нові воєнні умови, зокрема це 47% — великих, 42% — малих, 39% — середніх підприємств. Також компанії диверсифікують бізнес та шукають додаткові напрямки діяльності.

«Мікрохім» — українська фармацевтична компанія, яка здійснює розробку, дослідження та реалізацію якісних лікарських засобів і впроваджує оригінальні ідеї у фармацевтиці. Понад 30 років вона існувала та працювала на власних потужностях у місті Рубіжному Луганської обл. «Мікро­хім» на українському фармацевтичному ринку завжди вирізнялась сучасними розробками, хоча масштаби компанії та її бюджет на дослідження та розробки (research and development — R&D) значно поступаються провідним фармацевтичним виробникам.

Після початку повномасштабної війни росії проти України, окупації та повного знищення інфраструктури міста «Мікрохім» вимушено почала працювати над зміною бізнес-моделі. Якщо раніше у своїй роботі компанія фокусувалася в першу чергу на власному виробництві та розвитку технологій на його основі, то зараз основний акцент зроблено на компетенціях команди в галузі розробки та реєстрації лікарських засобів та диверсифікації виробництва. Тобто, не втрачаючи якості ліків та внутрішньої експертизи, «Мікрохім» забезпечує собі можливість виробляти препарати на партнерських виробничих потужностях. Це знижує ризики для компанії та відкриває нові можливості. У такій моделі дуже важливу роль відіграє саме партнерство.

Так, «Мікрохім» та «Фармак», компанія, яка на сьогодні є лідером* вітчизняного фармацевтичного ринку, продовжують та посилюють успішно започатковане кілька років тому співробітництво з виробництва лікарських засобів з кардіологічного портфелю «Мікрохім». Для «Мікрохім» — це випуск та збереження власних, життєво необхідних для багатьох пацієнтів препаратів, а для «Фармак» — в умовах нестабільної ситуації на ринку — додаткова можливість заповнити свої виробничі потужності. «Фармак» має два заводи — у м. Київ та у м. Шостка Сумської обл. Функціонують 25 виробничих дільниць. Виробничі потужності та лабораторно-технічний комплекс компанії мають міжнародну сертифікацію та відповідають високим вимогам європейських стандартів належної виробничої практики (good manufacturing practice — GMP). Завдяки партнерству з «Фармак» та абсолютно винятковому для України обладнанню компанії вже зараз на ринку з’являються сучасні препарати компанії «Мікрохім», такі як Ін-Алітер та Три-Алітер.

На фармацевтичному ринку України бренд Алітер — це єдиний** український генерик молекули периндоприлу, який має повну палітру форм, включаючи потрійну комбінацію, що дозволяє лікарю підібрати оптимальну та ефективну терапію для лікування хворих на артеріальну гіпертензією. Другим важливим фактором є доступна ціна Алітер, адже пацієнт з артеріальною гіпертензією потребує пожиттєвого лікування, а через високу вартість може припинити приймати препарат, що, у свою чергу, може призвести до серцево-судинних катастроф. Лікарські засоби бренду Алітер успішно пройшли дослідження на біоеквівалентність*** оригінальним препаратам. Це та високоякісне обладнання «Фармак» означають гарантію якості препаратів. Саме через важливість постійної доступності лінійки брендів Алітер для пацієнтів «Мікрохім» було так важливо знайти надійного партнера з високими стандартами виробництва.

Як показав досвід «Мікрохім», українські компанії є досить гнучкими у бізнес-процесах, а швидкість — це велика перевага вітчизняних виробників у порівнянні з європейськими. Крім того, розуміння контекстів, у яких існує та працює український бізнес, дає вітчизняним компаніям більшу єдність у взаємодії.

За результатами опитування, яке було проведено дослідницькою компанією Gradus Research, 61% опитаних власників українського бізнесу вважають, що вій­на стане запорукою швидкого зростання. Тож, оптимізм та спільнодія дають підстави вірити, що такі показники неодмінно стануть реальністю.

Виробничі потужності компанії «Фармак»
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
*За підсумками 2022 р. лідером за обсягами аптечного продажу препаратів у грошовому вираженні є компанія «Фармак» відповідно до даних аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
**За даними Державного реєстру лікарських засобів України станом на 16 березня 2023 р. за кількістю реєстраційних посвідчень для одного бренду препаратів.
***Звіти знаходяться в редакції.
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті