Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом»

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЛЮДНЕННЯ

Міністерство охорони здоров’я України повідомляє про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом» (далі —­ проєкт акта), розроблений з метою удосконалення правового регулювання при здійсненні діяльності з культивування рослин роду коноплі для промислових цілей, оскільки забезпечення проведення посівної кампанії 2024 року, як елемента безперервного процесу забезпечення галузі вітчизняного коноплярства насіннєвим матеріалом, зумовлене необхідністю запровадження механізму мінімізації втрат під час організації вирощування промислових конопель, враховуючи численні звернення підприємств галузі промислового коноплярства, установ та організацій.

Проєкт акта передбачає внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 р. № 589, доповнивши його абзацом такого змісту «Заяви для розрахунку обсягів квот на 2024 рік для рослин роду коноплі подаються до 15 квітня 2024 року».

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 30 днів з дня оприлюднення у письмовому або електронному вигляді: 01601, м. Київ, вул. Грушевського, 7, 01601, [email protected], [email protected].

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом»

  1. Мета

Проєкт акта Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом» (далі ­ проєкт акта), розроблений з метою удосконалення правового регулювання при здійсненні діяльності з культивування рослин роду коноплі для промислових цілей.

  1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Забезпечення проведення посівної кампанії 2024 року, як елемента безперервного процесу забезпечення галузі вітчизняного коноплярства насіннєвим матеріалом, яке зумовлене необхідністю запровадження механізму мінімізації втрат під час організації вирощування промислових конопель.

  1. Основні положення проєкту акта

Проєктом акта пропонується вносити зміну до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 року № 589.

  1. Правові аспекти

У цій сфері суспільних відносин діють такі нормативно-правові акти: Закони України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», «Про ліцензування видів господарської діяльності», Порядок провадження діяльності, пов`язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 року № 589.

  1. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проєкту акта не потребує фінансування з Державного бюджету України та/або місцевих бюджетів.

  1. Позиція заінтересованих сторін

Проєкт акта не потребує проведення публічних консультацій з громадськістю.

Проєкт акта не стосується питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, соціально-трудової сфери, прав осіб з інвалідністю, функціонування і застосування української мови як державної, тому не потребує погодження із представниками всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування чи відповідних органів місцевого самоврядування, уповноваженими представниками всеукраїнських профспілок, їх об’єднань та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців, Урядовим уповноваженим з прав осіб з інвалідністю та всеукраїнських громадських організацій осіб з інвалідністю, їх спілок, Уповноваженим із захисту державної мови.

Проєкт акта не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності. Проєкт акта потребує погодження з Міністерством економіки України, Міністерством фінансів України, Міністерством цифрової трансформації України, Службою безпеки України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною поліцією України, Державною регуляторною службою України, Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, Міністерством аграрної політики та продовольства України.

Проєкт акта потребує проведення правової експертизи в Міністерстві юстиції України.

  1. Оцінка відповідності

Проєкт акта не містить положень, що стосуються зобов’язань України у сфері європейської інтеграції, прав та свобод, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, впливають на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, не містять ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, не створюють підстав для дискримінації.

Проєкт акта потребує направлення до Національного агентства з питань запобігання корупції для визначення необхідності проведення антикорупційної експертизи. Проєкт акта потребує направлення до Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Кабінету Міністрів України для проведення експертизи на відповідність зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, у тому числі міжнародно-правовим та праву Європейського Союзу (acquis ЄС). Громадська антикорупційна, громадська антидискримінаційна та громадська гендерно-правова експертизи не проводилися.

  1. Прогноз результатів

Реалізація проєкту акта не матиме впливу на забезпечення захисту прав громадян і держави; розвиток регіонів, підвищення чи зниження спроможності територіальних громад; ринок праці, рівень зайнятості населення; громадське здоров’я; екологію та навколишнє природне середовище, обсяг природних ресурсів, рівень забруднення атмосферного повітря, води, земель, зокрема забруднення утвореними відходами, інші суспільні відносини.

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

Проєкт

оприлюднено на сайті МОЗ України

05.03.2024 р.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести зміну до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 3 червня 2009 р. № 589 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 44,  ст. 1477), доповнивши його абзацом такого змісту:

«Заяви для розрахунку обсягів квот на 2024 рік для рослин роду коноплі подаються до 15 квітня 2024 року.».

У зв’язку з цим абзац третій вважати відповідно абзацом четвертим.

Прем’єр-міністр УкраїниД. Шмигаль

ДОВІДКА

щодо відповідності зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 37 Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом»

  1. Належність проєкту акта до пріоритетних сфер правовідносини в яких регулюються правом Європейського Союзу (acquis ЄС)

Проєкт постанови не належить до сфер, правовідносини в яких регулюються правом Європейського Союзу (acquis ЄС).

  1. Зобов’язання України у сфері європейської інтеграції (у тому числі міжнародно-правові)

Міжнародно-правових зобов’язань України у сфері європейської інтеграції.

  1. Програмні документи у сфері європейської інтеграції

Проєкт постанови не стосується програмних документів у сфері європейської інтеграції Президента України та/або Кабінету Міністрів.

  1. Порівняльно-правовий аналіз

У проєкті постанови відсутні норми, що належать до положень права Європейського Союзу (acquis ЄС) та міжнародно-правових зобов’язань України у сфері європейської інтеграції.

  1. Очікувані результати

Прийняття постанови забезпечить проведення посівної кампанії 2024 року, як елемента безперервного процесу забезпечення галузі вітчизняного коноплярства насіннєвим матеріалом, яке зумовлено необхідністю запровадження механізму мінімізації втрат під час організації вирощування промислових конопель.

  1. Узагальнений висновок

Проєкт постанови не належить до пріоритетних сфер адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті