Коли вектор руху — здоров’я людини, то немає значення, наскільки тернистим є шлях до цієї мети

У світі бізнесу успіх — це не тільки мета, а й відображення внутрішньої сили, наполегливості та впевненості. Кожен крок у цьому напрямку, яким би хитким він не був і скільки б перешкод не стояло на його шляху, — безцінний досвід, тим більше, коли справа стосується найціннішого — здоров’я людини. У фармації, де здійснюється безпосередній вплив на здоров’я та життя людей, успіх — це ще й велика відповідальність. Одним з прикладів успішного та відповідального ведення бізнесу, що базується на умінні налаштовувати роботу в найбільш стресових умовах з метою забезпечення населення необхідними для підтримки здоров’я лікарськими засобами, є фармацевтична компанія «Мікрохім»­.

Крізь терни до зірок

Починаючи з дня заснування і до 2022 р., фармацевтична компанія «Мікрохім» працювала на власних потужностях у м. Рубіжне Луганської обл., але активні бойові дії змусили колектив призупинити діяльність підприємства та покинути рідні стіни. Розпочинати все спочатку на новому місці, особливо після втрати більшої частини своїх матеріальних активів, — потужний виклик з чималими ризиками для будь-якого підприємства. Незважаючи на це, «Мікрохім» з гідністю прийняла його, при цьому кардинально змінивши свою модель ведення бізнесу. Наголос було поставлено на компетенціях команди в галузі розробки й реєстрації препаратів, та контрактному виробництві.

Сьогодні компанія «Мікрохім» є одним із відомих стейкхолдерів українського фармацевтичного ринку, діяльність якої — розробка, виробництво та реалізація препаратів, уже понад 30 років спрямована на підтримку основного активу населення — здоров’я. Продуктовий портфель «Мікрохім» налічує понад 50 найменувань лікарських засобів, що застосовуються у сфері кардіології, неврології, травматології, хірургії та ортопедії.

Про нову реальність, з якою довелося зіт­кнутися компанії, та нюанси ведення бізнесу в умовах воєнного стану з редакцією «Щотижневика АПТЕКА» поділився директор компанії «Мікрохім» Клим Тимко:

— Повномасштабне вторгнення внесло свої корективи в життя кожного українця та роботу кожного бізнесу. «Мікрохім» не став винятком. Наше виробництво опинилося на тимчасово окупованій території. Хоча ми були вимушені покинути свої домівки та виробничі потужності, але напрацювання, які налічують більш як 30 років роботи, людей та наш науковий потенціал, нам вдалося зберегти. Ми розуміли, що після релокації в Київ, з огляду на обставини, в яких ми опинилися, для того щоб вистояти та навіть перейти до розвитку, потрібно буде дуже багато працювати та швидко ухвалювати рішення.

— Як вам вдалося зберегти потужність та потенціал компанії, особливо враховуючи поточні втрати?

— Ми перейшли на нову для нас бізнес-модель роботи — виробництво за контрактом, відновили постачання, змінили логістику, повністю переорієнтовували нашу бізнес-модель. І все це потрібно було робити не тільки швидко, але й ефективно. Незважаючи на те що 2022 та 2023 рр. стали для компанії «Мікрохім» часом випробувань та відновлення, ми цей період пройшли успішно.

— А як щодо планів у найближчій перспективі?

— У 2024 р. ми переходимо на зовсім інший етап у компанії — етап розвитку, одним із важливих кроків до якого є початок випуску препаратів у поліпільній формі. Компанія «Мік­рохім» має нові напрацювання та ми готуємося до виходу на ринок України з новітніми кардіологічними продуктами у вигляді полікапсул — КЛОВАСК, ТЕНЗОКАРД, БІС-АЛІТЕР. Створення та випуск складних комбінованих препаратів для лікування серцево-судинних захворювань у такій формі направлене на підвищення прихильності до лікування та забезпечення виконання пацієнтами лікарських рекомендацій.

— Що, на вашу думку, допомогло компанії здолати вимушену кризу та доволі успішно продовжити рухатися в наміченому напрямку?

— Вважаю, що, незважаючи на всі незгоди, з якими довелося зіткнутися протягом останніх років, нам вдалося зберегти найголовнішу цінність — нашу команду та її науковий потенціал. Я пишаюся їхніми досягненнями та тим, що завдяки їх стійкості та наполегливій праці компанія «Мікрохім» однією з перших серед вітчизняних виробників починає випуск препаратів у формі полікапсул — поліпіл.

Одна таблетка — хвороби різні

Застосування таких комбінованих засобів, як поліпіли, у яких міститься від 2 до 7 компонентів, показане у більшості коморбідних пацієнтів. Такий підхід покращує прихильність до лікування, адже являє собою більш спрощений терапевтичний алгоритм (Pinto S.Y.F.J., 2022; Целуйко В.Й., 2022). Так, у рекомендаціях щодо ведення пацієнтів з артеріальною гіпертензією Європейського товариства кардіологів та Європейського товариства артеріальної гіпертензії (Guidelines for the management of arterial hypertension: The Task Force for the management of arterial hypertension of the European Society of Cardiology (ESC) and the European Society of Hypertension (ESH) — ESC/ESH, 2018) перевага порівняно з монопрепаратами надається саме поліпілам (Pinto S.Y.F.J., 2022).

про поліпіли від «Мікрохім»

Попри труднощі останніх років пацієнти з коморбідною патологією можуть сподіватися на медикаментозну підтримку їхнього здоров’я й надалі, адже завдяки наполегливості та зусиллям колективу фармацевтичної компанії «Мікрохім» на ринку продовжують залишатися їх комбіновані препарати — поліпіли. Компанія не просто продовжує виробництво вже відомих форм, а й впроваджує новинки. Зокрема, це КЛОВАСК (ацетилсаліцилова кислота та клопідогрель), БІС-АЛІТЕР (бісопролол та периндоприл), ТЕНЗОКАРД (амлодипіну бесилат та індапамід) та РОЗЗОР (розувастатин та ацетилсаліцилова кислота).

Будь-яка криза — це час нових можливостей, шанс акумулювати свої сили та знай­ти нові шляхи розвитку. Від того, яку реальність ми зможемо створити, у такій житимемо. Компанія «Мікрохім» скористалася наданою їй можливістю, вистояла, незважаючи на всі виклики часу, та продовжила забезпечувати населення необхідними лікарськими засобами.

«Мікрохім» — досвід, який спонукає до сміливих рішень!

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА», за матеріалами, наданими
компанією «Мікрохім»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті