У межах ребрендингу Farmak змінив фірмові кольори логотипу, використовуватиме власну назву компанії виключно латиницею та переглянув свій слоган.
Основним кольором логотипу став сірий, який символізує високу технологічність компанії. При цьому під час ребрендингу зберегли і традиційний для компанії Farmak блакитний — колір чистоти та стерильності фармацевтичного виробництва.
Змін зазнало і коло, яке було невід’ємною частиною логотипу: на заміну йому прийшли дужки. Вони одночасно символізують відкритість Farmak до інновацій, прозорість у діяльності для партнерів та споживачів, а також захист пацієнтів від хвороб завдяки препаратам компанії.
Виробник представив і новий слоган: «Якісні ліки для всього світу», що підкреслює важливість розвитку експортного потенціалу компанії. На сьогодні — це 60 країн світу, зокрема 15 держав — членів Європейського Союзу (ЄС), країни Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки та Австралія, а також представництва Farmak у 9 країнах — Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, ОАЕ, Швейцарії, В’єтнамі, Польщі, Словаччині та Чехії. Наприкінці 2024 р. компанія планує завершити будівництво власного виробництва в Барселоні, Іспанія.
Зазначимо, що процес ребрендингу Farmak здійснюватиметься поступово, адже до продуктового портфелю компанії входить понад 450 найменувань препаратів, тож редизайн упаковок займе певний час.
«Новий образ Farmak — це не лише візуальні зміни. Це підтвердження нашої місії — виготовляти для України та світу сучасні, якісні та доступні ліки, дбати про кожного пацієнта і доводити, що українська якість і технологічність відповідає європейському рівню», — зазначає Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій компанії Farmak.
Нову айдентику для Farmak розробила креативна агенція MEX a member of HAVAS. Дослідження сприйняття бренду Farmak серед різних цільових аудиторій, яке передувало змінам, здійснила компанія Ukrainian Marketing Group.
за матеріалами, наданими компанією Farmak
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим