Міністерство охорони здоров’я України наказом від 16.12.2024 р. № 2101 затвердило Порядок подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку або іншої особи на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали безперервного професійного розвитку (далі — Порядок). Окрім того, цим наказом затверджено форму заяви юридичної особи, яка має намір бути провайдером заходу безперервного професійного розвитку (БПР). Наразі наказ № 2101 ще не набув чинності.
Скаржник має право подати адміністратору електронної системи забезпечення БПР працівників сфери охорони здоров’я (тобто Державному некомерційному підприємству «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України») скаргу на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням заходів БПР, за проходження яких нараховуються бали, зокрема, коли:
- організований провайдером захід не відбувся або відбувся не в повному обсязі;
- інформація, яка міститься в матеріалах проведеного заходу БПР, не відповідає інформації про такий захід, оприлюдненій на офіційному вебсайті провайдера, тощо.
Скаргу можна подати протягом 15 днів після завершення заходу БПР. Вона подається у паперовій формі на поштову адресу або в електронній формі на адресу електронної пошти адміністратора. Адміністратор електронної системи БПР зобов’язаний розглянути й ухвалити рішення за скаргою протягом 30 днів. Не підлягає розгляду, зокрема:
- анонімна скарга (скарга, із змісту якої неможливо встановити особу скаржника);
- скарга, в якій не викладено зміст вимоги скаржника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
- повторна скарга (скарга, подана тим самим скаржником з того самого питання), за умови, що попередня скарга була вирішена по суті, крім випадку зміни істотних для вирішення питання обставин (умов) тощо.
Стосовно результатів розгляду скарги адміністратор повідомлятиме скаржника та провайдера не пізніше 5 календарних днів з дня ухвалення рішення. Відповідне повідомлення у паперовій або електронній формі надсилатиметься на вказану скаржником поштову адресу або адресу електронної пошти та в електронній формі — на адресу електронної пошти провайдера.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим