Главная RSS Контакты
Издательство МОРИОН Компендиум OnLine Украинский Медицинский Часопис Фармэнциклопедия Геоаптека

Програма діяльності Уряду: планується запровадити антиєвропейський підхід до допуску препаратів на ринок України

[ 2014-12-10 16:01 ]

Програма діяльності Уряду: планується запровадити антиєвропейський підхід до допуску препаратів на ринок України9 грудня під час засідання Уряду Арсеній Яценюк, Прем’єр-міністр України, представив програму діяльності Кабінету Міністрів України.

«Наша остаточна мета — це членство України в Європейському Союзі. Але для здобуття цієї мети треба пройти серйозні випробування, провести радикальні зміни і фактично змінити Україну, зробити Україну європейською. Тоді ми отримаємо запрошення від наших європейських партнерів. На це наша програма і спрямована», — наголосив Арсеній Яценюк.

За його словами, програма передбачає чіткі короткотермінові дії на кілька років, спрямовані на подолання основних викликів, які постали перед Україною.

Серед іншого програмою передбачено здійснення реформи системи охорони здоров’я. «Я, напевно, почну з найбільш болючого. Це ліки. І тут ми йдемо на безпрецедентний крок: до парламенту вноситься закон про фактичне визнання всіх лікарських засобів та медичних препаратів, які пройшли реєстрацію в наступних країнах: Євросоюз, США, Канада, Австралія та Японія. Це означає, що ми відміняємо бюрократичну і корупційну реєстрацію лікарських засобів і медичних препаратів, які пройшли відповідну реєстрацію та ліцензування в цих країнах. Для цього буде внесено зміни у Закон України «Про лікарські засоби»», — зазначив А. Яценюк.

У свою чергу хочемо звернути увагу на окремі ризики, які можуть виникнути у разі ухвалення вищевказаних змін.

По-перше, такий підхід допуску лікарських засобів на ринок України протирічить європейським принципам. Так, Директива 2001/83/ЄС Європейського Парламенту та Ради ЄС від 6 листопада 2001 про звід законів Співтовариства щодо лікарських препаратів для людини забороняє розміщувати на ринку країни-члена ЄС лікарський засіб, якщо на нього не виданий дозвіл на маркетинг (Marketing Authorization — торгова ліцензія, прим. ред. — в Україні здійснюється реєстрація лікарського засобу). Торгова ліцензія надається лише резиденту ЄС за умови подання до компетентного органу документів, які включено у досьє на лікарський засіб, що супроводжує заяву на отримання такої ліцензії.

По-друге, скасування реєстрації таких ліків може призвести до потрапляння на вітчизняний ринок препаратів, за якість, безпеку та ефективність яких ніхто не нестиме відповідальність. У членах-країнах ЄС за обіг лікарських засобів відповідає власник торгової ліцензії. У випадку ввезення незареєстрованих лікарських засобів в Україну складно буде притягнути до юридичної відповідальності імпортера, який не є виробником, а тим паче виробника таких препаратів, який не є резидентом України та не має на території нашої країни уповноваженої особи, яка відповідає за якість, безпеку та ефективність лікарського засобу.

Таким чином, допускаючи на вітчизняний ринок лікарські засоби без проведення їх державної реєстрації, держава може поставити під загрозу здоров’я пацієнта та створити умови, які суперечать європейським вимогам.

Натомість на наш погляд, європейський підхід передбачає запровадження спрощеного доступу на український ринок препаратів, які отримали торгову ліцензію в ЄС за централізованою процедурою. Обов’язковою умовою для допуску препарату на ринок за спрощеною процедурою, як і за звичайною процедурою, є подання до регуляторного органу досьє лікарського засобу та наявність експертного висновку щодо матеріалів цього досьє. Спрощення процедури може полягати у скороченні термінів експертизи реєстраційних матеріалів, визнання сертифікатів без додаткових перевірок тощо.

Крім того, як ми вже повідомляли, Уряд планує часткове виведення системи державних закупівель зі сфери відповідальності МОЗ України. Частину функцій щодо закупівлі лікарських засобів та медичних виробів планується передати до системи ООН. Низка вакцин та ряд інших лікарських засобів будуть закуповуватися за схемою і моделлю через систему ООН, в тому числі ЮНІСЕФ, ВООЗ та інші міжнародні організації. Планується також укладення прямих довгострокових угод з виробниками лікарських засобів.

Відбудеться і трансформація та модернізація мережі лікарень шляхом створення трирівневої системи — місцеві лікарні — регіональні лікарні — національні референтні центри. «До парламенту буде внесено два ключових закони — «Про державно-приватне партнерство» та «Про заклади охорони здоров’я та медичне обслуговування». І ми декларуємо про те, що в Україні буде введено медичне страхування. Повноцінне медичне страхування», — повідомив глава Уряду. Згідно з програмою такі кроки заплановано завершити у 2017 р.

Планується також ухвалити закон «Про медичне страхування».

Дерегулювати фармацевтичний ринок планується шляхом суттєвого скорочення кількості ліцензій та дозволів у 2015–2016 рр.

Очікується, що 11 грудня програму діяльності Кабінету Міністрів України буде представлено парламентарям під час засідання Верховної Ради України.

ПРОГРАМА ДІЯЛЬНОСТІ

КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

КЛЮЧОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
ЗАГРОЗА НЕЗАЛЕЖНОСТІ
• Російська військова, економічна та інформаційна агресія Суверенітет та територіальна цілісність України є нашою ключовою цінністюЗавдання: повернення Криму та відбудова ДонбасуІмплементація угоди про асоціацію з Європейським Союзом – наш дороговказЛише радикальні рішення і дії можуть зупинити країну від економічної катастрофи

Донорська підтримка, що необхідна для стабілізації економіки та відновлення зростання, неможлива без радикальних змін

• Знищена інфраструктура та промисловість на Донбасі, втрата економічного потенціалу Криму
• Людські втрати, гуманітарна криза та збільшення кількості тимчасових переселенців
• Енергетична залежність від Росії
ВІЙСЬКОВІ ВТРАТИ ЕКОНОМІКИ
• Золотовалютні резерви
• Стрімка девальвація гривні менш ніж $10 млрд
• Падіння ВВП на 7%
• Дефіцит публічних фінансів 5% від ВВП, дефіцит НАК «Нафтогаз України» 110 млрд грн
• Системні проблеми банківського сектору
• Падіння промислового виробництва
• Інфляція
КОРУПЦІЯ
• Неефективний державний менеджмент
• Корупція в судах та правоохоронній системі
• Повсякденне хабарництво
НОВА ПОЛІТИКА БЕЗПЕКИ
Проведення військової реформи, зміцнення обороноздатності держави
• До 5% ВВП – витрати на оборону та правоохоронну діяльність щорічно
- Затвердження Державної програми розвитку Збройних Сил України 2015 р.
• Відмова від позаблокового статусу 2015 р.
• Новий закон України про засади внутрішньої та зовнішньої політики 2015 р.
• Впровадження стандартів НАТО- Річна національна програма співробітництва України з НАТО
перший квартал 2015 р.
• Розвиток оборонно-промислового комплексу
- Новий закон про державне оборонне замовлення 2015 р.
- Міжнародні військові угоди про технічну кооперацію 2015-2016 рр.
• Реалізація проекту «Європейський вал»: будівництво і облаштування надійно укріпленого кордону між Україною та Росією 2018 р.
- Створення державного Агентства з облаштування кордону перший квартал 2015 р.
- Отримання фінансової допомоги від ЄС на безпеку кордону. Допомога Місії ЄС з реформування сектору безпеки щорічно
- Залучення українських компаній до будівництва кордону щорічно
• Виконання критеріїв для запровадження безвізового режиму з ЄС / біометричні паспорти 2015 р.
• Забезпечення військовослужбовців та учасників АТО
- Присвоєння статусу учасників АТО постійно
- Фінансування пільг постійно
- Соціальна допомога та медична реабілітація через Державну службу ветеранів та учасників АТО постійно
- Затвердження Програми соціальної реабілітації та адаптації учасників АТО перше півріччя 2015 р.
- Перехід до нової системи логістичного забезпечення армії відповідно до стандартів НАТО перше півріччя 2015 р.
• Захист національних інтересів у міжнародних судах. Компенсація збитків, завданих військовою агресією Росії постійно
• Розробка та реалізація концепції інформаційної безпеки України 2015 р.
- Створення суспільного телебачення та радіомовлення 2015 р.
- Запуск іномовлення 2015 р.
- Роздержавлення друкованих засобів масової інформації 2015 р.
НОВА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Дебюрократизація, децентралізація, дерегуляція та відповідальність
• Дерегуляція та зменшення кількості точок дотику бізнесу та держави
- Модель кількості та функцій контролюючих органів – відповідно до стандартів ЄС та Угоди про Асоціацію
- Завершення скорочення кількості контролюючих органів з 56 до 28, функцій – з 1032 до 680 перше півріччя 2015 р.
на другому етапі – приведення кількості і функцій контролюючих органів у повну відповідність до європейських стандартів 2016 р.
- Новий закон про ліцензування певних видів господарської діяльності перший квартал 2015 р.
- Закон про технічний регламент та оцінку відповідності перший квартал 2015 р.
- Реалізація закону про метрологію та метрологічну діяльність, закону про стандартизацію
- Прийняття 1500 національних стандартів, гармонізованих з ЄС, скасування стандартів колишнього СРСР 2017 р.
- Створення повнотекстової електронної бази стандартів (близько 28 тис. стандартів) 2017 р.
• Децентралізація та регіональний розвиток. Максимальна передача функцій на місцевий рівень
- Зміни до Бюджетного та Податкового кодексів (бюджетна децентралізація) перший квартал 2015 р.
- Ухвалення закону про децентралізацію повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю перший квартал 2015 р.
- Відкриття на місцях «Прозорих офісів» 2015 р.
• Скорочення державного сектору на 10%, відповідне збільшення заробітної платні 2015-2016 рр.
• Оновлення державних кадрів і конкурсний відбір на новій основі
- Реалізація закону про очищення влади 2015-2016 рр.
- Новий закон про державну службу перший квартал 2015 р.
- Персональна відповідальність чиновників
• Запровадження електронного врядування 2015-2016 рр.
- Запровадження електронних безконтактних послуг
- Електронна ідентифікація та електронний підпис громадянина
- Відмова від паперового документообігу
- Ухвалення закону про єдину систему електронної взаємодії
- Ухвалення закону про відкриті дані
НОВА АНТИКОРУПЦІЙНА ПОЛІТИКА
• Реалізація ухваленого антикорупційного законодавства
• Створення Національного агентства з питань запобігання корупції як превентивного органу та Національного антикорупційного бюро як правоохоронного органу перша половина 2015 р.
• Моніторинг способу життя державних службовців 2015 р.
• Електронне декларування доходів і витрат чиновників, створення Єдиного реєстру декларацій чиновників 2015 р.
Проведення перевірки державних чиновників відповідно до закону про очищення влади постійно
• Відкриття інформації про кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та інформаціїпро зареєстровані права на нерухоме майно (майнові реєстри) з 2015 р. постійно
НОВА ПРАВООХОРОННА СИСТЕМА
• Реформування МВС 2015 р.
- Концепція першочергових заходів реформування системи МВС: реалізація принципу «Служити та захищати» замість «Карати та кришувати»
- Новий закон про поліцію
- Створення Державного бюро розслідувань
НОВА СИСТЕМА ПРАВОСУДДЯ
• Реформування судової системи
- Ухвалення нової редакції Закону «Про судоустрій і статус суддів» перша половина 2015 р.
- Забезпечення доступу до правосуддя 2015-2016 р.
- Спрощений порядок розгляду цивільних та господарських справ
• Ініціювання внесення змін до Конституції України щодо завершення судової реформи (запровадження триланкової системи судів, переатестація всіх суддів, зняття суддівської недоторканності, усунення політичного впливу на процеси добору, кар’єри та відповідальності суддів, оновлення судової системи та суддівського корпусу) 2016 р.
• Повернення Верховному Суду України повноважень вищої судової інстанції 2016 р.
- Внесення змін до всіх процесуальних кодексів
НОВА ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА
Зниження витрат, спрощення та скорочення податків, контроль за трансфертним ціноутворенням, впровадження сучасної та конкурентної системи державних закупівель
• Зниження витрат державного сектору на 10% від ВВП 2015-2016 рр.
- Закон про Державний бюджет
- Зміни до Бюджетного кодексу
• Скорочення кількості податків з 22 до 9 перший квартал 2015 р.
- Внесення змін до Податкового кодексу перший квартал 2015 р.
- Об’єднання податкової та бухгалтерської звітності. Гармонізація з нормами Міжнародних стандартів фінансової звітності 2015-2016 рр.
• Легалізація заробітних плат шляхом зменшення навантаження на фонд оплати праці
- Зміни до Закону про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (поетапне зменшення з 41 до 15 відсотків) перший квартал 2015 р.
- Підвищення відповідальності за виплати зарплати «в конвертах» (внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу) перше півріччя 2015 р.
• Зменшення обігу тіньової готівки
- Прийняття відповідних нормативних актів Національним банком разом з Державною фіскальною службою перший квартал 2015 р.
• Зниження податкового навантаження на малий та середній бізнес
- Двократне зменшення ставки єдиного податку (внесення змін до Податкового кодексу) перший квартал 2015 р.
- Заборона перевірок контролюючими органами протягом 2015-2016 рр.
• Запровадження інституту податкового компромісу з метою повного декларування наявних активів та введення обов’язкового декларування доходів 2015 р.
• Контроль за трансфертним ціноутворенням
- Внесення змін до закону про трансфертне ціноутворення 2015 р.
- Впровадження нової системи адміністрування ПДВ 2015 р.
• Завершення реформи державних закупівель. Впровадження електронних закупівель
- Прийняття закону про електронні закупівлі 2015 р.
- Виконання програми співробітництва з МВФ на час дії програми
• Демонополізація економіки
- Новий закон про захист економічної конкуренції 2015 р.
- Формування нового складу Антимонопольного комітету перше півріччя 2015 р.
• Капіталізація державних банків
• Активне просування експорту та захист ринку
- Максимальне використання переваг режиму вільної торгівлі з ЄС постійно
- Подвоєння обсягів українського експорту до 2020 р.
- Підготовка угод про режим вільної торгівлі з Канадою, Туреччиною, Ізраїлем, Радою співробітництва арабських держав Перської затоки (РСАДПЗ), Економічним співтовариством держав Західної Африки (ЕКОВАС) , іншими країнами 2018 р.
- Наступальна політика Офісу торгівельного представника України постійно
НОВА ПОЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЮ ВЛАСНІСТЮ
Міжнародний аудит, корпоративне управління, приватизація державних активів
• Проведення міжнародного аудиту, впровадження корпоративного управління відповідно до стандартів ОЕСР, призначення визнаних фахівців на керівні посади в ключових державних компаніях
- Запровадження ефективного управління об’єктами державної власності 2015 р.
- Залучення міжнародних аудиторських компаній до аудиту ключових державних компаній щорічно
- Усунення чиновників від управління державними компаніями 2015 р.
• Масштабна прозора приватизація державної власності за відповідних економічних умов
- Ухвалення змін до закону про перелік об’єктів державної власності, що не підлягають приватизації (виключення понад 1200 об’єктів) перший квартал 2015 р.
- Зміна методики оцінки при підготовці до приватизації 2015 р.
- Запровадження продажу пакетів акцій на міжнародних біржах 2016-2017 рр.
- Застосування конкурсу за принципом аукціону як ключового способу приватизації, зняття будь-яких обмежень для учасників приватизації 2016 р.
• Зміна системи управління стратегічною державною власністю
- Створення холдингових компаній з міжнародними стандартами управління 2016-2017 рр.
НОВА ПРОДОВОЛЬЧА ПОЛІТИКА
Лідерство на світових продовольчих ринках, зменшення бюрократичних бар’єрів у земельному питанні
• Підготовка до проведення земельної реформи
- Розробка закону про ринок земель 2015 р.
• Інвентаризація та розмежування земель сільськогосподарського призначення державної, комунальної та приватної власності. Удосконалення орендних відносин, монетизація орендних платежів, запровадження ефективних регуляторних механізмів для розвитку ринку оренди земель
- Новий закон про оренду землі щодо довгострокової оренди 2015 р.
- Формування бази даних Державного земельного кадастру 2018 р.
• Підтримка та розвиток малого і середнього бізнесу на селі
- Прийняття закону про локальні аграрні ринки 2015 р.
- Програма мікрокредитування малих сільських господарств 2015-2016 рр.
• Лідерство на світових ринках, стимулювання експорту, відкриття європейських ринків для українських виробників та поглиблення переробки
- Створення та просування аграрного бренду «Продукт України» 2015 рр.
- Розвиток портової та залізничної експортної інфраструктури
- Використання аграрних квот на ринок ЄС та збільшення їх обсягів
• Продовольча безпека у військовий час. Забезпечення стабільної посівної кампанії
- Ухвалення нової редакції закону про державну підтримку сільського господарства. Зміна ролі Аграрного фонду
- Новий закон про державний матеріальний резерв 2015 р.
• Залучення кредитних ресурсів розміром до $1 млрд від міжнародних інституцій 2015 р.
• Ефективна система корпоративного управління Державною продовольчо-зерновою корпорацією України та ПАТ «Аграрний фонд» постійно
НОВА ПОЛІТИКА ЕНЕРГЕТИЧНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Енергетична незалежність. Ринкові тарифи в енергетиці, реформа субсидій, диверсифікація джерел постачання енергоносіїв
• Залучення інвесторів у модернізацію та експлуатацію газотранспортної системи України
- Реалізація закону про внесення змін до деяких законів України про реформування системи управління єдиною газотранспортною системою України
- Оголошення міжнародного конкурсу для залучення інвесторів 2015 р.
- Реалізація проекту з ЄБРР та ЄІБ щодо модернізації ГТС до 2020 р.
• Реорганізація НАК «Нафтогаз України» у відповідності до Третього Енергетичного Пакету ЄС
- Створення ПАТ «Магістральні газопроводи України», створення ПАТ «Підземні газові сховища України» 2015 р.
- Повне фінансове оздоровлення НАК «Нафтогаз України» 2017 р.
• Інтеграція української енергосистеми в мережу європейських енергосистем ENTSO-E з 2017 р.
• Реалізація програми реформування вугільної галузі. Приватизація 37 шахт, консервація 24 шахт, закриття 32 збиткових шахт 2015-2019 рр.
• Модернізація інфраструктури паливно-енергетичного комплексу
- Модернізація атомних та гідроелектростанцій
- Добудова нових енергоблоків на Хмельницькій АЕС 2020 р.
- Будівництво газогону Дроздовичі-Германовичі протяжністю 110 км 2018 р.
- Проведення переговорів щодо допуску іноземних танкерів зі скрапленим природним газом для проходження через Босфор 2015 р.
- Добудова третього блоку на Дністровській ГАЕС 2015 р.
- Будівництво магістральних ліній електропередач потужністю 750 кВт 2017 р.
- Збільшення на 1600 мВт видачі потужності Южно-Української АЕС, на 700 мВт – Запорізької АЕС і на 1000 мВт – Хмельницької та Рівненської АЕС 2016 р.
- Спорудження центрального сховища відпрацьованого ядерного палива перша черга – 2017 р.
- Реалізація разом з ЄБРР комплексної зведеної програми підвищення безпеки енергоблоків АЕС до 2017 р.
- Продовження терміну експлуатації 9-ти атомних енергоблоків до 2020 р.
• Диверсифікація шляхів та джерел постачання енергоносіїв (вугілля, газ, ядерне паливо):
- Збільшення власного видобутку вуглеводнів
- Продовження прямих контрактів на постачання природного газу з європейськими компаніями щорічно
- Будівництво LNG-терміналу, інтерконекторів.
- Розширення програми придбання ядерного палива у компанії Вестінгхауз 2020 р.
- Придбання вугілля на світовому ринку
- Модернізація електрогенеруючих потужностей ТЕС / ТЕЦ 2015-2017 рр.
• Ліквідація крос-субсидій, перехід до ринкових тарифів на газ та електроенергію.Запровадження синхронних механізмів компенсацій для малозабезпечених 2017 р.
- Збільшення доходів бюджету від енергокомпаній.
- Запровадження прозорих та справедливих конкурсних правил на розробку родовищ корисних копалин через відкриті аукціони
- Детінізація видобутку корисних копалин (вугілля, торф, бурштин) 2015 р.
- Ухвалення нової редакції Кодексу про надра перше півріччя 2015 р.
• Перехід від спільної діяльності на угоди про розподіл продукції у видобутку корисних копалин
- Внесення змін до закону про угоди про розподіл продукції перше півріччя 2015 р.
• Організація ефективного розгляду позову до «Газпрому» в Стокгольмському арбітражі щодо умов контрактів на постачання і транзит природного газу перше півріччя 2016 р.
• Запровадження змішаної моделі оподаткування енергетичного сектору відповідно до міжнародних стандартів 2015 р.
• Підвищення енергоефективності за рахунок реалізації проектів на альтернативних джерелах енергії (Clean Energy)
• Будівництво і реконструкція житла за новими стандартами енергоефективності (підготовка нових ДБН та стандартів енергоефективності)
НОВА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА
Скасування системи радянських пільг, трансформація системи охорони здоров’я та освіти, зростання зарплат при зростаючій економіці
ЗМІНИ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
• Справедливе пенсійне забезпечення, скасування системи спеціальних пенсій, перехід на єдиний принцип нарахування пенсій 2015 р.
- Оподаткування високих пенсій
- Розвиток недержавного пенсійного страхування, створення умов для запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування
- Розробка нової редакції Закону «Про загальнобов’язкове державне пенсійне страхування»
• Ліквідація неефективних пільг. Перехід до адресності та монетизації пільг.Внесення змін до 25 актів законодавства 2016 р.
• Об’єднання фондів державного соціального страхування та забезпечення прозорості їх діяльності 2015 р.
- Зміни до закону про загальнообов’язкове державне страхування від тимчасової втрати непрацездатності
- Зміни до закону про загальнообов’язкове державне страхування від нещасних випадків на виробництві
- Скорочення видатків на адміністрування фондів на 600 млн грн
• Реформування трудового законодавства — ухвалення нового Трудового кодексу 2015 р.
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
• Реалізація закону про вищу освіту 2016 р.
- Нові правила акредитації та ліцензування
- Незалежна система оцінки якості вищої освіти
- Фінансова автономія ВНЗ
- Відповідність державного замовлення реальним потребам ринку праці
• Реформування дошкільної, позашкільної, середньої, професійно-технічної освіти згідно з європейськими стандартами
- Ухвалення законів про освіту та про професійно-технічну освіту перша половина 2015 р.
• Інтеграція науки та освіти, створення інноваційних парків, перехід до фінансування наукових досліджень на проектній основі
- Ухвалення закону про наукову та науково-технічну діяльність перша половина 2015 р.
РЕФОРМА СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
• Усунення корупційних схем при тендерних закупівлях в системі охорони здоров’я, передача функції державних закупівель від МОЗ, в тому числі, до міжнародних організацій 2015-2016 рр.
- Закупівля вакцин та спеціальних медичних препаратів через міжнародні організації системи ООН та інших міжнародних фондів
- Укладення прямих довгострокових угод з виробниками ліків
• Трансформація та модернізація мережі лікарень та створення єдиної трирівневої системи (місцеві лікарні – регіональні лікарні – національні референтні центри) 2017 рр.
- Прийняття закону про заклади медичної охорони здоров’я та медичне обслуговування
- Закон про державно-приватне партнерство
• Дерегуляція фармацевтичного ринку, суттєве зменшення кількості ліцензій та дозволів 2015-2016 рр.
- Визнання реєстрації медпрепаратів, що ліцензовані в країнах ЄС, США, Канаді, Австралії, Японії, з подальшим отриманням принципу взаємності
- Внесення змін до закону про лікарські засоби
• Ухвалення закону України про медичне страхування 2015-2016 рр.
НОВА КУЛЬТУРНА ПОЛІТИКА
• Розробка та реалізація Стратегії української гуманітарної політики 2015 р.
• Підтримка українського культурного продукту. Ухвалення закону про національний культурний продукт 2015 р.
• Створення нових джерел фінансування культури 2015-2016 рр.
НОВА ПОЛІТИКА МОЛОДІ ТА СПОРТУ
• Ухвалення концепції молодіжної політики 2015 р.
• Відродження національно-патріотичного виховання постійно
• Забезпечення ефективної підготовки до Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських, Всесвітніх ігор, чемпіонатів світу та Європи у 2016р. 2015-2016 рр.
НОВА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНОЇ ДОПОМОГИ
Зовнішня фінансова допомога можлива тільки при чіткій та швидкій реалізації реформ
• Реалізація програм з МВФ, Світовим банком, ЄБРР, ЄІБ та іншими МФО
• Проведення міжнародної донорської конференції та затвердження в її рамках міжнародного плану відновлення України на 2015-2017 рр.
• Створення єдиного центру координації донорської та міжнародної технічної допомоги
• Залучення допомоги від ООН, країн Групи Семи та ЄС для захисту внутрішньо переміщених осіб, українських громадян на Донбасі та в Криму, зокрема кримських татар
Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

2 комментария » Добавить свой

  1. Абсолютно правильные сомнения! Отсутствие регистрации такого важного продукта как лекарственные средства, и даже замена ее на признание — явный элемент частичной потери государственного суверинитета. Если бы признаниие было взаимным, об этом можно было бы говорить, но иначе это позор и безответственность!

    Кстати, в проект речь идет не только о ЕС, но и США, Австралии, Японии. Но даже сами эти страны не дошли пока до такого уровня «взаимного доверия», и регистрации друг друга не признают автоматически. Но мы — впереди планеты всей!
    Стыдно…

    Комментарий by Сергей — 10 декабря 2014

  2. Вот тут-то и заработают новые коррупционные схемы (или с новыми участниками — дорвались до кормушки)

    Комментарий by провізор — 15 декабря 2014

Другие статьи раздела

[2017-03-24 20:23]
Державне регулювання цін на лікарські засоби: до старту програми відшкодування залишилися лічені дні

[2017-03-24 19:34]
Перелік зареєстрованих торгових найменувань лікарських засобів, на які розповсюджуватиметься державне регулювання цін відповідно до постанови КМУ від 09.11.2016 р. № 862 із зазначенням наявності в аптечних продажах за 2016 р.

[2017-03-24 18:55]
Правда ли, что недосыпание мешает различать эмоции окружающих?

[2017-03-24 18:20]
Що робити, коли організм страждає від спраги?

[2017-03-24 18:02]
Боротьба з туберкульозом: чи є успіхи в Україні?

[2017-03-24 17:35]
Да здравствует наш суд, или Яблоко раздора в судебном споре производителей мельдония

[2017-03-24 17:24]
Насладитесь весной вместе с ГАВИСКОНОМ!

[2017-03-24 17:23]
ТЕНОТЕН — успокаивающее, противотревожное действие и ясность мысли!

[2017-03-24 17:00]
Новий перелік ліків, які відпускаються без рецептів, містить 3114 позицій

[2017-03-24 16:48]
Почему подросткам важно много двигаться?

Последние новости и статьи

[2017-03-24 20:31]
Розпорядження Держлікслужби України з 20.03.2017 р. по 23.03.2017 р. про заборону на обіг лікарських засобів

[2017-03-24 20:23]
Державне регулювання цін на лікарські засоби: до старту програми відшкодування залишилися лічені дні

[2017-03-24 20:12]
Маалокс

[2017-03-24 20:11]
Мезим

[2017-03-24 20:11]
Панангин

[2017-03-24 19:58]
Розпорядження від 22.03.2017 р. № 2042-2.0.1/2.0/171-17

[2017-03-24 19:58]
Розпорядження від 22.03.2017 р. № 2040-2.0.1/2.0/171-17

[2017-03-24 19:55]
Наказ МОЗ України від 20.03.2017 р. № 295

[2017-03-24 19:34]
Перелік зареєстрованих торгових найменувань лікарських засобів, на які розповсюджуватиметься державне регулювання цін відповідно до постанови КМУ від 09.11.2016 р. № 862 із зазначенням наявності в аптечних продажах за 2016 р.

[2017-03-24 18:55]
Правда ли, что недосыпание мешает различать эмоции окружающих?

RSS Лента, ukr.net, Главная статья сайта, Новости фармацевтики и фармации, Фармацевтика и фармация Все новости

Подписка на новости


№ 11 (1082) 27 марта 2017 г.
PDF-версия номера



Средневзвешенная розничная стоимость лекарственных средств в Украине на февраль 2017



Мы в социальных сетях:

Еженедельник Аптека в Твиттере Еженедельник Аптека в Вконтакте Еженедельник Аптека на Facebook Еженедельник Аптека в Google+