XIV Спеціалізована конференція-практикум
Фармбюджет–2021
10–11 вересня 2020 р.
Ramada Encore Kyiv, Київ, Столичне шосе, 103
Конференція-практикум «Фармбюджет» — надзвичайна подія в надзвичайних умовах для керівників і менеджерів всіх департаментів фармацевтичних компаній, пов’язаних з процесами підготовки та виконання бюджетів.
Основною користю участі в конференції є отримання актуальної бізнес-інформації для коригування виконання бюджетів поточного року і планування бюджетів наступного року з урахуванням перспективних трендів і досвіду розвитку ринку.
Головні теми:
- Економіка і фінанси‒2021. Обережні прогнози і сміливі розрахунки
- Українська Фарма і українська економіка. Чверть століття незалежності
- Фармринок‒2020‒2021. Чудеса на віражах
- Закон про державні гарантії медичної допомоги‒2021 і Фарма
- Бюджети медзакладів у нових умовах і Фарма
- eHealth і «Електронне здоров’я»
- Аптечний ринок 2020‒2021 ― вид з аптеки
- Нова логістика ― прямі поставки лікарських засобів від виробника в аптеки
- Дистрибуція різнокаліберна
- Персоналізація просування лікарських засобів. Дивимося в кожну особу
- Оцінка ефективності медіаканалів просування в новій реальності
- Фарма в медіапросторі ― тренди‒2021
- Новий маркетинг у морі технологій. Після першого шторму
- Modern talking ― про що і як потрібно говорити, або Не «контент», а «сенс»!
- Технології та Люди
Попередня програма:
10 вересня. День перший (офлайн + онлайн)
1-ша сесія
Епічна епідемія COVID-19. Аспекти впливу в світі і в Україні
- Медичний. Готовність системи охорони здоров’я, реакція фармвиробників, наука: вакцини, протоколи
- Організаційно-політичний. Спроби держави заробити дивіденди на пандемії. Чим допомогти розгубленій державі?
- Фінансово-економічний. Основні економічні тренди. Інвестиції. Курси валют
- Дискусія: фазовий перехід. Кидаємо баласт, вирівнюємо літак, продовжуємо летіти за виправленим маршрутом
2-га сесія
Фармринок. Груповий портрет з COVID-19 у 4D
- Аналітика ситуації, тренди, варіації виходу з кризи
- Доходи і витрати. Корекція (тюнінг) планів продажу у зв’язку зі зміною ринкових умов
- Forecast P & L. Імпорт та локальні виробники
3-тя сесія
Люди фармринку — що з ними буде…
- Онлайн vs Комбілайн …
- НR-диспут: які фахівці та їх компетенції потрібні ринку сьогодні
11 вересня. День другий (онлайн)
4-та сесія
Адаптивний маркетинг
- Діагностика, лікування, прогноз. Аналітика каналів просування лікарських засобів
- Маркетинг в дії — як збільшити продаж? Практичні кейси по-сусідськи: Україна і світ
5-та сесія
Гігієна фармпромоції при COVID-19
- Що прибрати, на що надіти маску, чим почистити портфель, яка оптимальна дистанція контакту (частота, частка он-/офлайн, селекція цільової аудиторії, контент і т.ін.)
- Ланцюжок довіри до продукту від виробника до аптеки і споживачеві — хто/що бере на себе відповідальність: репутація компанії, лікар, фармацевт, інтернет
6-та сесія
Пандемічна ДІДЖИТАЛ-промоція
- Візити до лікарів, телебачення, інтернет-канали: реклама, соцмережі, месенджери, аптечна діджиталізація: інтернет-пошук, бронювання, доставка, торгівля
План проведення заходу:
1-й день — офлайн та онлайн на вибір;
2-й день — тільки онлайн.
Формати участі, грн без ПДВ
А) Повний формат — 15 850
- офлайн (10.10.2020);
- онлайн (11.10.2020) — 2 учасники;
- презентаційні матеріали.
В) Онлайн-формат — 6500
- онлайн (2 дні);
- презентаційні матеріали.
С) Онлайн + відеоформат — 8500
- онлайн (2 дні);
- відеозапис заходу (2 дні);
- презентаційні матеріали.
Система знижок:
- колективна знижка — 10% за участь від 4 учасників.
Вартість участі складається з наступних чинників: формату участі, терміну реєстрації, кількості учасників.
Увага! Оформлення участі проводиться тільки через сайт Форуму!
Перейдіть за посиланням на
Контакти організаторів:
тел./факс: +38 (044) 585-97-10, внутр. — 310.
З питань участі — Ірина Максимовських, е-mail: [email protected]
З питань реклами та партнерства — Павло Кишко, е-mail: [email protected]
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим