|
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
|
До редакції «Щотижневика АПТЕКА» |
№ 4236/07-15 від 25.12.02 р.
Наказом Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України № 41 від 20.07.98 р. «Про затвердження Переліку типових документів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 17.09.98 р. за № 576/3016, передбачено зберігання специфікацій та сертифікатів на товар протягом 3 років.
У нормативних документах щодо контролю якості лікарських засобів на сьогодні відсутні вимоги стосовно терміну зберігання сертифікатів якості на лікарські засоби у суб’єктів господарської діяльності.
Однак з урахуванням рекомендацій ВООЗ і положень відповідного законодавства інших країн Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів МОЗ України рекомендує зберігати сертифікати якості на серії лікарських засобів, реалізованих суб’єктами господарської діяльності, ще протягом одного року після закінчення терміну придатності лікарського засобу.
|
Заступник Головного державного інспектора України з контролю якості лікарських засобів |
Сергій Сур |
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим