16 вересня 2013 р. ТОВ «Актавіс Україна» повідомило, що глобальна спеціалізована фармацевтична компанія «Actavis» матиме новий логотип і корпоративний колір в Україні. Зазначається також, що буде ініційовано локальну кампанію з ребрендингу.
«Після оголошення про обрання назви «Actavis» і нового логотипа для глобальної діяльності об’єднаної компанії «Watson» + «Actavis» у жовтні 2012 р. ми розпочали підготовку до зміни логотипа в Україні», — зазначив Володимир Мітін, директор ТОВ «Актавіс Україна».
Глобальна компанія реалізувала відмінний дизайн назви «Actavis», що відображає історію і «Watson», і «Actavis». Новий логотип було розроблено однією з провідних світових компаній — «Lippincott». Він свідчить про діяльність компанії, яка швидко розвивається, а також про її динамічну культуру. При уважному розгляді буква W утворена із затінених букв A, що є тонким історичним посиланням на спадок «Watson» і придбання «Actavis».
Обраний колір відрізняє компанію від конкурентів у фармацевтичній галузі, свідчить про її зростання, а також екологічну відповідальність. Результатом стала нова, сильна і доступна для реалізації ідея, яка свідчить появу оновленої компанії «Actavis» як світового фармацевтичного лідера і візуально зосереджує її фокус на розвитку й успіху в майбутньому.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим