™) спільно з та за партнерської підтримки компаній «МОРІОН» і «УКРКОМЕКСПО» підготували другу профільну онлайн-подію, у фокусі якої лише релевантна інформація про зміни в правилах публічних закупівель на ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, в умовах карантину.
Окремої уваги заслуговує блок питань, пов’язаних з датою «Ч» в публічних закупівлях — 19 квітня 2020 р.
Онлайн-семінар для операторів ринку медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів має на меті надати виробникам, постачальникам, дистриб’юторам цієї продукції тільки актуальну регуляторну інформацію, створити онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом з ведення бізнесу в умовах карантину.
Участь в онлайн-семінарі буде корисною як для суб’єктів господарювання на ринку медичних виробів, зокрема вітчизняних та зарубіжних виробників медичних виробів і їх розповсюджувачів (імпортерів, дистриб’юторів, аптечних закладів та ін.), так і для компаній, які спеціалізуються на ринку дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, що беруть участь у публічних закупівлях.
Дата: середа, 22 квітня 2020 р.
Час: 11:00–14:00.
Місце проведення: дистанційно через платформу
Спікери:
- Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
- Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
- Ірина Григорчук, адвокат правничої групи «Коларес».
Питання онлайн-семінару:
- законотворчість щодо здійснення публічних закупівель під час карантину;
- нове в Законі України «Про публічні закупівлі»: аномально низька ціна, спрощена закупівля, електронний каталог, об’єднання учасників;
- 24 год для виправлення помилки;
- кваліфікаційні критерії до учасників;
- оновлені підстави для відхилення тендерних пропозицій;
- оскарження до Антимонопольного комітету України (АМКУ):
- строки оскарження;
- порядок оплати за подання скарги до АМКУ;
- повернення скаржнику плати за подання скарги;
- можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій;
- неможливість відкликати скаргу;
- виконання рішень АМКУ та відповідальність у разі його невиконання;
- особливості закупівель у зв’язку з COVID-19.
УМОВИ УЧАСТІ:
Організаційний внесок за одного учасника — 1250 грн (без ПДВ).
Система знижок:
- знижка за умови ранньої реєстрації (подання заявки до 18:00 17.04.2020 р.) — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника — 1000 грн. без ПДВ);
- спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD™) — знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника — 875 грн без ПДВ).
УВАГА! Знижки не підсумовуються!
Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити питання, що їх хвилюють, та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.
Крім того, після завершення онлайн-семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а всім слухачам, за необхідності, будуть надіслані сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.
Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або електронну форму на сайті Асоціації за .
З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
- до компанії УкрКомЕкспо — Ірина Максимовських:
- до представників прес-служби Асоціації: +38 (044) 360-63-26,
Ми будемо раді вашій участі у даній онлайн-події!
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим