АМКУ рекомендує виробникам антисептиків не вводити в оману споживачів

23 Жовтня 2020 5:05 Поділитися

Антимонопольний комітет України (далі АМКУ) звертає увагу виробників антисептиків, дезінфекційних засобів та санітайзерів на необхідність дотримання конкурентного законодавства у період розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2.

АМКУ зазначає, що деякі виробники вдаються до недобросовісної конкуренції, перебільшуючи властивості своєї продукції чи приписуючи їй властивості, які не підтверджені відповідно до чинного законодавства. Так, прикладами не підтвердженої належним чином інформації, що може вводити споживачів в оману, щодо антисептичних засобів, є:

  • маркування «coronaseptic»;
  • твердження щодо попередження вторинного інфікування;
  • вказівки стосовно пролонгованої, тривалої антимікробної дії;
  • твердження, що засіб діє на штамми бактерій, стійких до антибіотиків;
  • вказівка щодо знищення до 99%, до 100% бактерій та/або вірусів;
  • твердження стосовно 100% антимікробної активності;
  • маркування «органічна», «біоорганічна продукція» без дотримання вимог закону «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».

Також порушенням є реалізація дезінфекційних засобів без дотримання Порядку державної реєстрації дезінфекційних засобів.

Поширення наведеної в прикладах інформації надає неправомірну перевагу в конкуренції таким антисептичним засобам у порівнянні з аналогічними за складом, та може вводити споживачів в оману.

Відтак, АМКУ рекомендував 7 виробникам антисептиків:

  • припинити дії у вигляді поширення інформації, що може вводити в оману, внаслідок способу викладення неточних, неповних відомостей у маркуванні продукції;
  • здійснювати інформування споживачів щодо споживчих властивостей продукції власного виробництва у спосіб, який не вводитиме в оману.

Про результати розгляду рекомендацій суб’єкти господарювання повинні повідомити Антимонопольний комітет України у 10-денний строк з дня їх отримання.

За матеріалами amcu.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті