Нова редакція закону України “Про рекламу”: Погляд учасників фармринку
11 липня 2003 року Верховна Рада (ВР) України прийняла Закон України про внесення змін до Закону України “Про рекламу”, який визначає засади рекламної діяльності та регулює відносини, пов’язані з виробництвом, розповсюдженням та споживанням реклами на території нашої держави. Стаття 21 розділу III цього Закону регламентує рекламу лікарських засобів (ЛЗ), медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Нова редакція цього Закону, яка містить принципово нові положення і суттєво змінює правила рекламної діяльності, зокрема реклами ЛЗ в Україні, викликала жваву дискусію серед усіх учасників фармацевтичного ринку. Зважаючи на необхідність обговорення цього Закону та вироблення щодо нього спільної позиції, нещодавно створена громадська організація “Ліга фармацевтичного маркетингу” виступила з ініціативою проведення засідання круглого столу на тему “Новий Закон “Про рекламу” і його значення для учасників фармацевтичного ринку” за участю представників провідних компаній, які працюють у
галузі виробництва, дистриб’юції, маркетингу та реклами ЛЗ і біологічно активних добавок (БАД), а також представників профільних комітетів ВР України та фахівців у галузі юриспруденції. Результатом круглого столу, який відбувся 3 листопада поточного року у редакції газети “Щотижневик АПТЕКА”, стало розроблення та подання до Комітету ВР України з питань свободи слова та інформації пропозицій щодо внесення змін до цього Закону, а також до Комітету ВР України з охорони здоров’я, материнства та дитинства – необхідних змін до Закону України “Про лікарські засоби”.