“Шприц року” від “Bogmark”: запорука успіху – якість, мірило успіху – попит

Безпечні, зручні та надійні одноразові шприци займають значне місце на фармацевтичному ринку серед стерильних виробів медичного призначення, що зумовлено широким попитом на ці вироби. Які ж чинники впливають на вибір відвідувача аптеки? З проханням допомогти знайти відповідь на ці запитання, а принагідно — прокоментувати ситуацію на українському ринку ін’єкційних шприців одноразового використання і поділитися досвідом роботи на ньому ми звернулися до фахівця в цій галузі — Анатолія Подорожного, генерального директора компанії «Богмарк–Україна», яка постачає на український ринок трикомпонентні шприци виробництва заводу «BogMark» (м. Ломжа, Польща). Вибір співрозмовника не випадковий: як вже відомо нашому читачеві («Щотижневик АПТЕКА», № 41 (412) від 27 листопада 2003 р.), цього року торгова марка «BogMark» стала переможцем у щорічному міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року» в номінації «Шприц року».

Анатолій Подорожний, генеральний директор компанії «Богмарк–Україна»

— Розкажіть, будь ласка, про особливості одноразових шприців торгової марки «BogМark».

— На сьогоднішній день на фармацевтичному ринку України представлений широкий асортимент шприців одноразового використання як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. Усі вони поділяються на дві великі групи: двокомпонентні шприци — які складаються з циліндра та поршня, і трикомпонентні — до складу яких, окрім зазначених компонентів, входить гумовий ущільнювач на поршні.

Насамперед зауважу, що компанія «BogMark» спеціалізується на виробництві та виведенні на ринок виключно трикомпонентних шприців. Така, на перший погляд дрібниця, як гумовий безлатексний ущільнювач, на практиці має великі переваги, які в першу чергу можуть оцінити практичні працівники медичної галузі. М’який гумовий ущільнювач на поршні у складі трикомпонентних шприців «BogМark» забезпечує герметичність, запобігаючи витіканню назовні та порушення стерильності ін’єкційного розчину під час його набирання та введення, і, водночас, сприяє надзвичайно плавному ходу поршня (без добре відомих медичним сестрам «ривків» під час ін’єкції та характерного «скачка» поршня наприкінці ін’єкції), оскільки має низький коефіцієнт тертя. Сила, необхідна для проведення ін’єкції менша, а ступінь контролю за введенням препарату — більший. Ущільнювач виготовлений з матеріалу, який не містить натурального латексу, що дозволяє уникнути досить поширеного ускладнення — латексної алергії: адже взаємодія ліків з натуральним латексом може спричинити алергічну реакцію, аж до анафілактичного шоку.

Додатковий контроль процесу введення необхідної дози лікарського засобу забезпечує чітка шкала на циліндрі та прозорий корпус, крізь який добре видно положення поршня (прозорість корпусу зберігається завдяки газовій стерилізації оксидом етилену). Низку оригінальних особливостей має й упаковка. Крім інструкції з використання, серійного номера, терміну придатності та діаметра голки, індивідуальна упаковка кожного шприца містить індикатор стерильності, який після стерилізації змінює свій колір з рожевого на блідо-оранжевий, що повністю виключає можливість появи у продажу нестерильної продукції.

Окремо треба відзначити характерні особливості атравматичної голки, яка має тригранне загострення, ретельно відшліфована і додатково вкрита силіконом. Завдяки такій будові голка не розрізує волокна тканини під час ін’єкції, а розсуває їх. Силіконове покриття зменшує тертя, сприяючи м’якому і безболісному входженню голки в тканини. Крім того, хочу звернути особливу увагу на те, що кожен тип шприца «BogMark» оснащений «власною» моделлю голки, діаметр та довжина якої залежить від об’єму шприца. Наприклад, для шприца об’ємом 2,5 мл діаметр голки становить 0,6 мм, довжина — 30 мм, об’ємом 5 мл — відповідно 0,7 та 30 мм, об’ємом 10 мл — 0,8 та 40 мм, а 20 мл — 0,9 та 40 мм.

— Чим була викликана необхідність виробництва шприців нестандартного об’єму?

— Будь-яке нововведення, звичайно, потребує витрат, що в свою чергу призводить до збільшення вартості виробу. Коли ж товар кращої якості можна запропонувати за ту саму ціну — продукція стає більш привабливою для споживача, зростає попит на неї і, відповідно, оборот виробника. Фахівці компанії «BogМark» підрахували, що випуск шприців з новим маркуванням не потребуватиме значних витрат. Так поряд з вже існуючими на українському ринку шприцами компанії «BogMark» нестандартного об’єму 2,5 мл з’явилися нові — з градуюванням 3,0; 6,0; 11,0; 22,0 мл, використання яких, сподіваємося, допоможе медичним працівникам більш точно дозувати препарати, забезпечить зручність під час розчинення або змішування кількох препаратів в одному шприці.

У вересні поточного року (див. Довідку «Щотижневика АПТЕКА»прим. ред.) за рівнем попиту серед споживачів шприци об’ємом 2,5 мл виробництва компанії «BogМark» склали понад третину всього місячного обороту компанії на столичному роздрібному ринку. Попит споживача — це найкраща відповідь на ваше запитання.

— Які переваги отримують аптеки, реалізуючи шприци компанії «BogMark»?

— Наявність в аптеці товару, що користується попитом, вже сама по собі характеризує аптеку з кращого боку, підвищує її імідж. Споживач, купивши в аптеці якісний товар, який його задовольнив, імовірніше за все, повернеться в ту саму аптеку. Працівник аптеки, надаючи покупцеві право вибору і вичерпно проконсультувавши його щодо особливостей того чи іншого товару, разом з рівнем своєї кваліфікації демонструє турботу про споживача.

— Якими принципами керується компанія «BogMark» у своїй діяльності?

— Насамперед — підвищення професіоналізму персоналу, бездоганна якість та чітка спеціалізація (як вже було зазначено, трикомпонентні шприци — це єдина продукція заводу «BogMark»). Завод спроектований та побудований італійськими спеціалістами у 1992 році, на ньому встановлено устаткування італійської фірми Penta Ferta — одного зі світових лідерів у виробництві медичного обладнання. Всі технологічні процеси на заводі повністю автоматизовані, а працівники заводу — спеціалісти високого класу, які пройшли навчання в Італії. Сучасне обладнання заводу, яке дозволяє здійснювати безперервний контроль відповідності продукції прийнятим стандартам якості на кожному етапі виробництва — від надходження сировини до випуску готової продукції, висока кваліфікація працівників, а також чітко продуманий менеджмент дозволили виготовляти продукцію з оптимальним співвідношенням ціна/якість. Довіра споживачів — запорука успіху в будь-якому бізнесі, особливо в фармацевтичному.

Ще одним принципом є увага до потреб споживачів та постійне вдосконалення продукції торгової марки «BogMark».

— Чи не ці принципи дозволили компанії «BogMark» стати переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року — 2003»?

— Перемога в цьому конкурсі для нас є водночас несподіванкою і сподіванням. Конкурс проводився за результатами всеукраїнського маркетингового дослідження, яке включало вивчення уподобань споживачів; думок медичних спеціалістів; оцінку якості товарів та послуг експертною радою конкурсу; оцінку представників провідних рекламних агенцій щодо просування товару на ринку; висновки журі та оргкомітету фестивалю-конкурсу. До експертної ради були запрошені представники державних установ, торговельних мереж та компаній-виробників, які обізнані у сфері визначення якості товарів в Україні та могли оцінити товари-конкурсанти з професійної точки зору. Перемога свідчить про те, що шприци «BogMark» визнані кращими не тільки споживачами, а й професіоналами, які ретельно вивчали якість представленої продукції.

— «Кращий шприц року» — це велике визнання. Можна спочивати на лаврах і насолоджуватися перемогою…

— Визнання — це стимул до подальшої роботи. На даний момент трикомпонентні шприци «BogMark» розповсюджуються переважно через аптечну мережу. Тому саме зараз важливою є їх інформаційна підтримка, проведення просвітницької роботи серед населення та працівників фармацевтичної і медичної галузей. Така робота вже проводиться в більшості регіонів України медичними представниками компанії «Богмарк–Україна», кількість яких постійно зростає. Ми цілком впевнені, що споживач, який хоч одного разу використав шприц «BogMark», надасть перевагу виробу саме цієї торгової марки, адже якість продукції — найкращий двигун для її просування до споживача.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Фото Євгена Чорного

На правах реклами

ДОВІДКА «ЩОТИЖНЕВИКА АПТЕКА»

За даними «Фармстандарт» ТОВ «Моріон», у столичній аптечній мережі реалізуються ін’єкційні шприци одноразового використання, які постачають 13 компаній:

· «Гемопласт» (Україна)

· «Момина крепост» (Болгарія)

· «ПроМеТеИ-плюс» (Росія)

· «Тюменский ЗМОИ» (Росія)

· «B. Braun» (Німеччина)

· «BogMark» (Польща)

· «Chirana Injecta» (Словаччина)

· «ERG» (Польща)

· «Helm AG» (Німеччина)

· «Hi tech medical products» (Індія)

· «Medical Plastic Company» (В’єтнам)

· «TERUMO» (Бельгія)

· «VOGT MEDICAL» (Німеччина)

За результатами дослідження «Фармстандарт» компанії «Моріон» щодо реалізації ін’єкційних шприців одноразового використання аптеками м. Києва за 9 міс 2003 р., протягом зазначеного періоду обсяги роздрібного продажу шприців лише трьох з перерахованих постачальників перевищили відмітку 100 тис. грн. Накопичувальний показник обсягу продажу у столичній аптечній мережі за 9 міс (з січня по  вересень) 2003 р. компанії «BogMark» (Польща) склав 965,0 тис. грн., ВАТ «Гемопласт» (Україна) — 448,9 тис. грн., «VOGT MEDICAL» (Німеччина) — 379,1 тис. грн.

Слід вказати, що асортимент продукції трьох лідерів столичного ринку шприців неоднаковий: компанія «BogMark» постачає виключно трикомпонентні шприци, ТОВ «Гемопласт» — двокомпонентні, «VOGT MEDICAL» — обидва типи шприців.

Розглянувши місячну (вересень 2003 р.) структуру продажу продукції компанії «BogMark», яка на сьогодні лідирує за обсягами реалізації одноразових шприців в аптеках Києва, можна визначити основні закономірності попиту відвідувачів столичних аптек на одноразові шприци різного об’єму.

Таблиця

Структура продажу ін’єкційних шприців одноразового використання виробництва компанії «BogMark» в аптечній мережі м. Києва у вересні 2003 р.
(за даними «Фармстандарт» ТОВ «Моріон», 2003)

Вид продукції

Кількість реалізованих упаковок
(тис. шт.)

Обсяг продажу в  роздрібних цінах
(тис. грн.)

Частка в грошовому вираженні в місячному обсязі продажу продукції компанії в аптеках м. Києва (%)

Шприц ін’єкційний інсуліновий трикомпонентний – 1 мл, з голкою

39,5

19,1

8,7

Шприц ін’єкційний інсуліновий трикомпонентний – 2 мл, з голкою

7,8

3,5

1,6

Шприц ін’єкційний інсуліновий трикомпонентний – 3 мл, з голкою

8,1

3,5

1,6

Шприц ін’єкційний трикомпонентний –
2,5 мл, з голкою

183,9

79,9

36,4

Шприц ін’єкційний трикомпонентний –
5 мл, з голкою

130,3

62,0

28,3

Шприц ін’єкційний трикомпонентний –
10 мл, з голкою

39,9

26,0

11,9

Шприц ін’єкційний трикомпонентний –
20 мл, з голкою

19,0

16,1

7,3

Інші шприци

20,1

9,2

4,2

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті