Протокол № 4 від 16.05.2000 р. засідання постійної комісії Київської міської державної адміністрації з державного нагляду за діяльністю підприємств, що реалізують лікарські засоби на території м. Києва

?

ПОРЯДОК
ВІДКРИТТЯ АПТЕК ТА ЇХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ НА ТЕРИТОРІЇ М. КИЄВА

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Голова Постійної комісії
заступник голови
В. Бідний
Протокол № 4 від 16.05.2000 р.
засідання Постійної комісії
Київської міської державної адміністрації
з державного нагляду за діяльністю підприємств,
що реалізують лікарські засоби
на території м. Києва

1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.97 № 447 та БНІП 2.08.02–89 аптеки розміщуються в окремо розташованих будівлях, в прибудовах до житлових та громадських будинків і повинні мати зал для обслуговування населення.

Для розміщення аптеки готових ліків необхідна мінімальна площа — 70 м2, аптек з правом на виготовлення лікарських форм — 170 м2.

Аптечні кіоски розміщуються в відокремлених приміщеннях (8 кв. м) без виділення торговельного залу тільки в капітальних спорудах: на заводах, фабриках, вокзалах, аеропортах; можливо також на перших поверхах житлових та громадських будинків за умови наявності окремого входу, підведення інженерних комунікацій (водопостачання, каналізація, теплопостачання), наявності вентиляції та забезпечення площі приміщень не менше 21 кв. м, у т.ч. — 8 кв. м (зона розміщення обладнання робочих місць персоналу), 10 кв. м (зона обслуговування населення), 3 кв. м (вбиральня) згідно вимог р. 5 т. 11 «Пособия по проектированию учреждений здравоохранения» (п БНІП 2.08.02–89).

Аптечні пункти розміщуються у відокремлених приміщеннях (18 кв. м) з виділенням або без виділення торговельного залу тільки в капітальних спорудах лікувально-профілактичних закладів.

2. Згідно з Положенням про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, затвердженим постановою КМ України від 22.06.99 № 1109 та Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.94 р. № 4004–ХІІ, санепідслужбою міста проводиться попереджувальний санітарний нагляд за будівництвом (реконструкцією) аптеки, структурного підрозділа.

ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ САНІТАРНИЙ НАГЛЯД ВКЛЮЧАЄ:

— погодження розміщення об’єкта;
— розгляд та погодження проектної документації будівництва (реконструкції) об’єкта;
— санітарний нагляд за ходом будівництва (реконструкцією);
— введення об’єкта в експлуатацію.

2.1. Погодження розміщення об’єкта включає:

2.1.1. Погодження розміщення об’єкта з санепідслужбою міста

Проводиться відповідно ст. 15 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення і розглядається при представленні наступних документів:

заяви, договору оренди нежитлових приміщень або підтвердження власності приміщення, план-схеми складу приміщень.

2.1.2. Погодження розміщення об’єкта робочим органом Постійної комісії, Аптечним об’єднанням «Фармація» Київської міської державної адміністрації, далі Аптечне об’єднання «Фармація».

Подається пакет документів, позначених в п. 3.1., та погодження санепідслужби на розміщення об’єкта.

Після обстеження видається акт-висновок щодо доцільності розміщення об’єкта за адресою, погоджується його план-схема.

2.1.3. Погодження Постійної комісії Київської міської державної адміністрації на розміщення об’єкта.

Відповідно до розпорядження Київської міськдержадміністрації від 01.06.98 № 1153 Постійною комісією з державного нагляду за діяльністю підприємств, що реалізують лікарські засоби на території м. Києва, на основі поданих документів приймається рішення щодо розміщення об’єкта.

У секретаріат комісії за адресою Аптечного об’єднання «Фармація» подається наступний пакет документів:

— заява, план-схема аптеки;
— договір оренди або підтвердження власності приміщення;
— погодження санепідслужби на розміщення об’єкта;
— акт обстеження Аптечним об’єднанням «Фармація» та його висновок про доцільність розміщення об’єкта.

2.1.4. Видача погодження Постійної комісії на розміщення об’єкта проводиться за умови виконання вимог щодо розробки та погодження проектної документації будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкта згідно чинного законодавства.

2.2. Розгляд та погодження проектної документації будівництва (реконструкції об’єкта)

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» санепідслужбою проводиться санітарно-гігієнічна експертиза проектів будівництва, розширення, реконструкції.

Причому проекти розглядаються тільки при наявності ліцензії проектної організації.

2.3. Санітарний нагляд за ходом будівництва (реконструкцією)

Санітарний нагляд за ходом будівництва включає в себе контроль за відповідністю проведення будівельних робіт проектній документації і проводиться санепідслужбою.

2.4. Введення об’єкта в експлуатацію

2.4.1. По закінченні будівельних робіт, обладнання приміщення відповідно до ст. 15 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» санепідслужбою проводиться обстеження готовності об’єкта і видається Дозвіл на його функціонування.

2.4.1. За дорученням Постійної комісії представниками Аптечного об’єднання «Фармація» проводиться обстеження об’єкта щодо відповідності його вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.97 № 447 «Про впорядкування діяльності аптечних закладів та затвердження Правил роздрібної реалізації лікарських засобів». Обстеження оформляється актом та висновком про готовність об’єкта до функціонування.

2.4.3. Погодження на оформлення паспорту та функціонування об’єкта визначається на засіданні Постійної комісії Київської міської державної адміністрації.

У секретаріат комісії подається наступний пакет документів:

— погодження Постійної комісії на розміщення;
— висновок санепідслужби по проекту будівництва (форма № 303-У);
— дозвіл санепідслужби на функціонування аптеки;
— висновок Аптечного об’єднання «Фармація» робочого органу Постійної комісії щодо готовності об’єкта до відкриття;
— проект паспорту аптеки (структурного підрозділу) за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.97 № 447.

3. Після затвердження протоколу Постійної комісії паспорт об’єкта погоджується представником Аптечного об’єднання «Фармація» та підписується Головним державним санітарним лікарем відповідної адміністративної території міста.

4. Патент на торговельну діяльність суб’єкта підприємницької діяльності видається в установленому порядку за пред’явленням ліцензії та паспорту аптеки (структурного підрозділу).

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*