МОЗ України попереджає про випадки шахрайства при реалізації дієтичних добавок

16 Лютого 2012 2:45 Поділитися

У зв’язку з численними зверненнями громадян щодо шахрайських дій осіб, які реалізують дієтичні добавки населенню, та допомоги в поверненні коштів, МОЗ України звертається до населення з проханням бути обачними та не потрапляти на гачок шахраїв, які від імені Міністерства обіцяють громадянам грошову компенсацію за отримані ними (заочно) «ліки» від Київського реабілітаційного центру «Здоров’я» у разі їх неефективності.

Відповідно до Ліцензійного реєстру МОЗ України ліцензія на провадження господарської діяльності з медичної практики Київському реабілітаційному центру «Здоров’я» не видавалася.

Дієтичні добавки до раціону харчування не належать до категорії лікарських засобів і за рекомендацією лікаря можуть використовуватися в раціонах дієтичного харчування, проте не мають бути включені до стандартів та протоколів надання медичної допомоги. Перед придбанням та застосуванням дієтичних добавок до раціону харчування необхідна кваліфікована консультація лікаря під час особистого прийому, а не у телефонному режимі.

Законом України «Про захист прав споживачів» (ст. 6, 7, 8) визначено, що споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару, а також відшкодування витрат на усунення недоліків товару, вимагати заміни товару на такий же товар. Продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. Захист прав споживачів здійснюють спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи, місцеві державні адміністрації, інші органи виконавчої влади, місцевого самоврядування згідно із законодавством, а також суди.

Відповідно до ст. 26, 27 Закону України «Про рекламу» контроль за дотриманням законодавства про рекламу здійснюється в межах повноважень спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в сфері захисту прав споживачів. Особи, винні в порушенні законодавства про рекламу несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до чинного законодавства. Крім цього, Законом України «Про рекламу» визначено, що споживачі реклами можуть звертатися до суду з позовами про заборону відповідної реклами.

Для відшкодування матеріальних збитків необхідно звертатися до Управління у справах захисту прав споживачів або до суду, оскільки ці питання не належать до компетенції МОЗ України.

За матеріалами www.moz.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті