Віднесення оплати маркетингових та рекламних послуг до складу витрат

Віднесення оплати маркетингових та рекламних послуг до складу витратЗ метою забезпечення єдиного підходу щодо практичного застосування норм податкового законодавства Державна податкова служба України наказом від 15.02.2012 р. № 123 «Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат» затвердила Узагальнюючу податкову консультацію, у якій, зокрема, зазначено, що в разі, коли в договорі поставки або комісії між виробником (імпортером) або власником торгової марки та продавцем (дистриб’ютором або роздрібним реа­лізатором) передбачена оплата рекламних, маркетингових послуг, у тому числі мотиваційних виплат, до складу витрат виробника (імпортера) або власника торгової марки, що враховуються під час обчислення об’єкта оподаткування, включаються витрати, понесені виробником (імпортером) або власником торгової марки на оплату таких послуг та виплат на користь дистриб’юторів або роздрібних торгівців, з урахуванням обмежень, встановлених пп. 139.1.13 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу.

Для врахування витрат на рекламні та маркетингові послуги, у тому числі мотиваційні виплати під час обчислення об’єкта оподаткування, необхідно довести безпосередній зв’язок таких витрат із господарською діяльністю платника податків та підтвердити первинними документами, обов’язковість ведення й зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та іншими документами, встановленими розділом II Податкового кодексу.

За матеріалами www.search.ligazakon.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті