Найкращий вибір року

17 жовтня 2003 року у приміщенні Палацу «Україна» відбулося урочисте нагородження переможців Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року», організованого компанією «Festivals International» за підтримки Європейського фонду соціальних досліджень спільно з Європейським центром маркетингових та соціальних досліджень. Офіційним аудитором фестивалю виступила Міжнародна компанія «Deloitte and Touche».

Вже третій рік поспіль найкращі торгові марки України змагаються за право бути переможцями конкурсу «Вибір року». З огляду на досить серйозну конкурентну боротьбу між різними торговими марками, незважаючи на достатню кількість конкурсів і рейтингів товарів на споживчому ринку, проведення подібного заходу втретє свідчить про його значущість.

Переможців конкурсу визначали за результатами всеукраїнського маркетингового дослідження, яке включало вивчення уподобань споживачів, оцінку експертної ради, яка визначає якість товарів та послуг, оцінку представників провідних рекламних агентств відносно просування товару на ринку та авторитетні висновки представників жюрі й оргкомітету фестивалю-конкурсу.

Нагородження переможців фестивалю-конкурсу «Вибір року».

Зверху (зліва направо): Юрій Великодний та Маріанна Ковальова («Медком Україна»); Олександр Мельник («Фалбі»); знизу (зліва направо): Анатолій Подорожний («Bogmark»); Юлія Паламарчук («Boots Healthcare International»)

Кращі товари та послуги в Україні визначали в багатьох номінаціях: ліки та інші медичні засоби, продукти харчування, мережа магазинів, супермаркетів і аптек, засоби гігієни та побутова хімія, одяг та взуття, офісна та побутова техніка тощо.

Перш за все на увагу заслуговують номінації, що стосуються здоров’я та благополуччя людей. Переможцем у номінації «Засіб року від болю у горлі» стали препарати з торговою маркою СТРЕПСІЛС, які виробляє англійська компанія «Boots Healthcare International». У номінації «Презервативи року» перемогу здобула торгова марка CONTEX компанії «Медком Україна». Кращими шприцами року стали шприци компанії «Bogmark», а кращою мережею аптек визнана мережа аптек «Фалбі». Слід зазначити, що СТРЕПСІЛС перемагає у даній номінації третій рік поспіль, а мережа аптек «Фалбі» — другий рік. Це свідчить, що ці торгові марки є визнаними і добре відомими на споживчому ринку України. Перемога у конкурсі, вдало використана у рекламній кампанії, позитивно позначатиметься на іміджі компаній і в подальшому, сприятиме зростанню лояльності споживачів до їх товарів та послуг, дозволить і надалі успішно змагатися за звання безумовного лідера на ринку України.

Юлія Паламарчук, менеджер медичних програм компанії «Boots Healthcare International»: «Хочу подякувати споживачам за перевагу, віддану препарату Стрепсілс. Стрепсілс вже третій рік поспіль є переможцем Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» у номінації «Засіб року від болю у горлі», що свідчить про те, що він справді ефективний препарат. Англійська якість препарату Стрепсілс, що має 40-річні традиції виробництва, завоювала міцні позиції на світовому ринку лікарських засобів. Варіанти, у яких представлений препарат на ринку (їх 4 — з різним смаком, кожен з яких містить натуральні добавки, що надають препарату додаткову лікарську дію; Стрепсілс з Лимоном та Травами, що не містить цукру, Стрепсілс Плюс з лідокаїном для лікування хворих із сильним болем у горлі) дозволяють задовольнити усі категорії споживачів.

Хочу побажати всім міцного здоров’я, але якщо застуда здолає вас, згадайте, що Стрепсілс — це швидка допомога хворому горлу».

Олена Кучерук
Фото Євгена Чорного

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті