МОЗ нагадує про необхідність дотримання норм законодавства при рекламуванні дієтичних добавок

03 Січня 2013 5:43 Поділитися

Як повідомляється на сайті МОЗ України, до Міністерства продовжують надходити звернення громадян щодо можливих неправомірних дій осіб, що реалізують дієтичні добавки, реклама яких транслюється в ефірі радіо-, телерадіокомпаній тощо.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про рекламу» розповсюджувачі реклами не можуть поширювати рекламу, якщо відповідно до законодавства види діяльності або товари, що рекламуються, підлягають обов’язковій сертифікації або їх виробництво чи реалізація вимагають наявності відповідних дозволу, ліцензії, а рекламодавець не надав розповсюджувачу реклами копії таких сертифіката, дозволу, ліцензії, засвідчених у встановленому порядку. Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» медична практика віднесена до виду господарської діяльності, яка потребує ліцензування.

З метою запобігання введенню в оману населення під час реклами, яка спрямована на застосування методів профілактики, діагностики, лікування хвороб, містить у тексті медичний діагноз, назву лікарського засобу або інші натяки на медичні послуги, необхідно вимагати від осіб, які подають документи на таку рекламу, ліцензію МОЗ України на здійснення господарської діяльності з медичної практики.

Також МОЗ України нагадує, що ст. 39 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» забороняється реклама харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок без попереднього погодження її тексту з центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я. Забороняється для реклами харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок використовувати:

  • вислови щодо можливої лікувальної дії, усунення болю;
  • листи подяки, визнання, поради, якщо вони пов’язані з лікуванням чи полегшенням перебігу захворювань, а також посилання на таку інформацію;
  • вислови, які спричиняють чи сприяють виникненню відчуття негативного психологічного стану.
За матеріалами www.moz.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті