Постанова КМУ від 03.02.2010 р. № 259

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 3 лютого 2010 р. № 259

«Деякі питання діяльності, пов’язаної з торгівлею лікарскьими засобами»

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити паспорт аптечного закладу (структурного підрозділу) за формою, що додається.

2. У графі «Документи, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності» пункту 44 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 р. № 756, абзац другий викласти у такій редакції:

«для господарської діяльності з оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами — копія паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що складений за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, засвідчена підписом керівника суб’єкта господарювання, скріпленим печаткою суб’єкта господарювання, на кожній сторінці».

3. Визнати такими, що втратили чинність:

Прем’єр-міністр України Ю. Тимошенко

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2010 р. № 259

ПАСПОРТ

аптечного закладу (структурного підрозділу)

______________________________________________________________

(найменування та номер аптечного закладу чи структурного підрозділу)

______________________________________________________________

(найменування суб’єкта господарювання)

Ідентифікаційний код ___________________________________________

Місце знаходження _____________________________________________

______________________________________________________________

(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)

Номер телефону _______________________________________________

Форма власності _______________________________________________

_____________________________________________________________

(дата створення)

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

1. Місце провадження діяльності __________________________________

______________________________________________________________

(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону)

2. Завідуючий аптечним закладом _________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові та назва посади керівника, номер телефону)

3. Характеристика будівлі (приміщення)

3.1. Будівля (приміщення), в якому розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ):

______________________________________________________________

______________________________________________________________

(цегляна, дерев’яна, капітальна/некапітальна;

______________________________________________________________

кількість споруд (окреме приміщення, прибудована, вбудована,

______________________________________________________________

вбудовано-прибудована, ізольована; кількість поверхів; суміщеність — з якою спорудою)

3.2. Основне використання будівлі (приміщення) _____________________

______________________________________________________________

(спеціально побудована під аптечний заклад; пристосована для цих цілей; приміщення розташовані на поверхах житлового/нежитлового будинку — зазначити, на якому саме поверсі (поверхах)

3.3. Структура та площа приміщень аптечного закладу:

загальна площа ___________________ кв. метрів;

у тому числі:

торговельного залу (для аптеки) ________________ кв. метрів;

виробничих приміщень _________________________ кв. метрів;

службово-побутових приміщень _________________ кв. метрів;

додаткових приміщень __________________________ кв. метрів

План-схема приміщень:

На плані-схемі слід зазначити вхід до аптечного закладу (структурного підрозділу), до кожного виробничого та службово-побутового приміщення з нумерацією, запасний вихід, місце приймання та відвантаження продукції. Для аптечного складу за наявності окремих будівель додається план-схема кожної споруди.

Перелік приміщень

Номер приміщення згідно з планом-схемою Назва приміщення Площа, кв. метрів Примітка

4. Аптечний заклад (структурний підрозділ) забезпечений:

обладнанням для відповідного зберігання лікарських засобів

______________________________________________________________

(зазначити, яким саме: шафи, стелажі, холодильники, сейфи, піддони тощо)

______________________________________________________________

технічними засобами для постійного контролю за температурою та вологістю повітря

______________________________________________________________

(перелічити)

______________________________________________________________

______________________________________________________________

іншими засобами вимірювання

______________________________________________________________

(найменування та мета застосування)

______________________________________________________________

(наявність умов для щоденного вологого прибирання з використанням дезінфікуючих засобів)

5. Аптечний заклад (структурний підрозділ) відповідає вимогам санітарно-протиепідемічного режиму аптечних закладів, що встановлені законодавством.

6. Працівники аптечного закладу (структурного підрозділу) мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень.

Аптечний заклад (структурний підрозділ) відповідає кваліфікаційним, організаційним, іншим спеціальним вимогам, установленим ліцензійними умовами.

Зазначені у паспорті відомості підтверджуємо:

Керівник суб’єкта господарювання

______________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

______________________________________________________________

(підпис)

МП

___ ___________________ 201_ р.

Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом)

______________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

______________________________________________________________

(підпис)

___ ___________________ 201_ р.

Сторінки паспорта прошиваються, на кожній сторінці проставляється печатка суб’єкта господарювання. Паспорт зберігається в аптечному закладі (структурному підрозділі).

аспорт
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

shooz 13.03.2010 7:24
ЛУЧШЕ ПОЗЖЕ.ЧЕМ НИКОГДА. ЮЛЕ РЕШПЕКТ И УВАЖУХА
Игорь 15.03.2010 12:20
Не могу понять,радоватся или плакать...Получаєтся ,что теперь не надо паспорт нигде утверждать или "погоджувати"...Написали сами какие мы хорошие и вперед!!!!....
Елена 15.03.2010 9:28
Уважаемые коллеги!В среду это постановление наберет законной силы! Но Вы должны понимать,что несете огромную ответственностли . Если вы напишителожь,у Вас анулируют лицензию а мы все из-за Вас будем уже не морадерами а преступниками!
Микола 17.03.2010 8:58
Ліцензію видають без зазначення терміну дії, паспорт аптеки заповнюємо самі.Хлоці чекаємо перевірок!!!! Видно казна дійсно порожня.
Димитро 18.03.2010 8:48
Абсурдне рішення. Це загоне фарм-бізнес у тінь, хоча на Україні темних плям і так хватає, та ще зменшення уставного фонду підприємств до 800 грн. то у нас буде з мільйон фірм одноденок, які будуть отримувати ліцензію для одноразових тіньових оборудок, а потім безслідно зникатимуть. Страждатимуть усі!
Ігор 19.03.2010 6:44
а з чим залишаться СЕСи?
Иванна 19.03.2010 10:43
Кажется,просто забыли опубликовать страничку со списком "субьектов согласования".Неужели да же подпись госинспектора не нужна? Срочно офици- альный комментарий!
DOKTOR 22.03.2010 7:41
ДОЖДАЛИСЬ!А ИНСПЕКЦИЯ В ТРАУРЕ.
НАДЯ 23.03.2010 3:11
Тимошенко молодец! Теперь многие чиновники остались за бортом.
Алексей 30.03.2010 6:25
Исходя из изложенного постановлением,создается впечатление, что любой киоск с площадью N м кв. можно сгордостью обозвать аптекой и получить лицензию. Не позавидуешь СЄС и инспекции контроля качества - прием солпадеина на длительное время им обеспечен как минимум.
Влад 31.03.2010 10:35
"Лучший контролер-совесть..." и плановая проверка!
Врач 03.04.2010 9:24
У нас в селе в 2006 году открылась аптека,все были очень довольны,цены просто замечательные и никуда за лекарствами не надо ехать,дал назначения и все есть,а теперь когда площадь киоска урезали его просто закрыли,КАК? бабушке -участнику войны ездить за каптопресом в город,это не Киев,село и так скоро все вымрет,а попробуй оформи лицензию,всем похер что село ,деньги давай и все.Для села-бы льготы зделали предпринимателям,совести нет,а они откуда вышли ,забыли? Поверте мне все умрут,регулярно справки про смерть выписываю.Чиновники подумайтн немного и про людей ВЫ тоже не вечные сколько Вам надо,А?А?А?А?А?
Предпринитматель 03.04.2010 9:34
Зачем вообще лицензию в Киева получать,что области ни верят,ведь паспорт у них подписываем то это хорошо,а лицензию,то им не доверяют,представте сколько паразитов-чиновников уберется,пусть Киев доверяет в области выдавать лицензии,они точно липу не пропустят,это не в их интересах,ведь их тоже проверяют,а нам предпринимателям,в КИЕВ-Град деньги незачто возить не надо будет.
Ігор 19.12.2010 9:15
Все було би дуже добре, але ось Львівська інспекція пішла своїм шляхом: посадові сосби відмовляються підписувати паспорти аптеки та структурних підрозділів, відсилаючи мене до якоїсь приватної фірми для виготовлення паспртів. а ті тАвАріщі вимагають по 500 доларів за точку. І це при тому, що за цими паспортатми я вже отримував ліцензії. Повторюється ситуація з департаментом - пам"ятаєте?

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті