1-ша сесія
Регуляторні питання функціонування і розвитку ринку приватної медицини України
Контроль якості надання медичної допомоги у закладах охорони здоров’я
Ольга Худошина, заступник начальника Управління з питань якості надання медичної допомоги
Управління в приватній медицині в Україні за результатами спеціального дослідження
Павло Ковтонюк, головний редактор журналу«PRO менеджмент в охороні здоров’я»
2–га сесія
Приватний сектор медицини – міжнародний та український досвід
Актуальні питання розвитку стаціонарної приватної медицини в Україні
Яків Березницький, головний лікар клініки «Гарвіс», Дніпропетровськ
Приватна медицина за кордоном: Туреччина
Юлія Хомич, директор департаменту СНД Турецької асоціації медичного туризму
Реалії та перспективи експорту медичних послуг у приватній медицині України
Ігор Торський, віце-президент Української асоціації медичного туризму
Оподаткування медичних послуг податком на додану вартість: правові аспекти
Радмила Гревцова, керуючий партнер консалтингової компанії «Юркрафт медицина»
Підвищення інвестиційної привабливості приватних клінік та оптимізація їх роботи. Юридичні аспекти
Микола Орлов, партнер юридичної фірми «ОМП»
3–тя сесія
Економічні питання розвитку приватної медицини в Україні
Страхова компанія як інструмент стабільного розвитку бізнесу приватного медичного закладу
Дмитро Луфер, операційний директор клініки «Інто-Сана», Одеса
Фармекономіка відносин приватного медичного центру та страхових компаній
Наталя Кундіна, головний лікар МЦ «Добробут-Дитинство», Київ
Які робочі моделі медичного закладу можуть бути імплементовані в Україні
Дмитро Левченко, виконавчий директор Медичного центру Святої Параскеви, Львів
Дослідження медичного ринку. Методи та можливості
Анна Єніна, консультант-аналітик компанії «МедЕксперт»
Актуальні аспекти управлінського і фінансового обліку для розвитку приватного медичного закладу
Юлія Димитрієва, провідний економіст відділу контролінгу клініки ISIDA, Київ
4–та сесія
Маркетинг в українській приватній медицині
Наталя Тулінова, заступник генерального директора з питань розвитку маркетингу та продажу клініки ISIDA, Київ
Як працювати з пацієнтами у новій реальності
Ярослав Заблоцький, засновник Академії Заблоцького, власник стоматологічної мережі «Клініка Заблоцького»
Стратегія інформаційних повідомлень у рекламних матеріалах медичних послуг
Інна Шимків, керівник Освітнього центру «Студії охорони здоров’я»
10 жовтня
Медичний центр Святої Параскеви, Львів, вул. Заводська, 7
Практик-майстер-клас
Розвиток культури постійного вдосконалення
Тетяна Міхнова, генеральнийдиректорМедичного центру Святої Параскеви
Система контролю підвищення якості медичних послуг
Андрій Ступницький, заступник виконавчого директора з лікувальної роботи Медичного центру Святої Параскеви
Якість роботи клієнтського сервісу – запорука успіху компанії
Ольга Кушнірук,
заступник виконавчого директора, керівник відділу клієнтського сервісу Медичного центру Святої Параскеви
Контроль за якістю в ультразвуковому відділені
Ігор Гайда, завідувач відділення ультразвукової діагностики Медичного центру Святої Параскеви
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим