Дата проведення: 28 квітня 2015 г.
Місце проведення: Конференц-центр «Будинок Пашкова», Київ, вул. Мельникова, 83-Д, 7-й поверх
Головні теми семінару:
Що каже АМКУ і чому він не правий
- міфічні та реальні ризики, пов’язані з укладання маркетингових договорів
- незаконність останніх вимог АМКУ та способи реагування на них
- антимонопольні аспекти політики ціноутворення на фармацевтичному ринку або де можуть бути проблеми
- чому розмір має значення, проте не є порушенням антимонопольного законодавства
Структурування маркетингових договорів з аптеками
- які бувають маркетингові договори
- нюанси прив’язування винагороди за маркетинговими договорами до обсягів продажів (що робити, якщо продажі падають)
- особливості визначення видів та ціни маркетингових послуг, не прив’язаних до обсягів продажів
- практика обміну інформацією за маркетинговими договорами
- оптимальні стратегії адаптації маркетингових договорів до реалій кризового ринку
- плюси та мінуси укладання маркетингових договорів на різних умовах
Ведущие семинара:
Николай Орлов – партнер юридической фирмы «ОМП»
Игорь Огороднийчук — партнер юридической фирмы «ОМП»
Організаційний внесок за одного учасника −1150 грн. (без урахування ПДВ).
Система знижок:
- При участі представника у обох юридичних фокус-семінарах: «Антимонопольні новації або атака на маркетингові договори», та «Як вижити в часи валютної турбулентності» – знижка 20%
Контакти організатора: просп. Бажана, 10А, 7-й поверх, Київ, Україна, 02140.
Тел./факс: +38 (044) 585-97-10 (внутр. − 312), е-mail: [email protected]
Організатори:
Інформаційний партнер:
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим