Фокус-семінар «Антимонопольні новації або атака на маркетингові договори»

24 Квітня 2015 12:45 Поділитися

Дата проведення: 28 квітня 2015 г.

Місце проведення: Конференц-центр «Будинок Пашкова», Київ, вул. Мельникова, 83-Д, 7-й поверх

 

Головні теми семінару:

 

Що каже АМКУ і чому він не правий

 

  • міфічні та реальні ризики, пов’язані з укладання маркетингових договорів
  • незаконність останніх вимог АМКУ та способи реагування на них
  • антимонопольні аспекти політики ціноутворення на фармацевтичному ринку або де можуть бути проблеми
  • чому розмір має значення, проте не є порушенням антимонопольного законодавства

 

Структурування маркетингових договорів з аптеками

 

  • які бувають маркетингові договори
  • нюанси прив’язування винагороди за маркетинговими договорами до обсягів продажів (що робити, якщо продажі падають)
  • особливості визначення видів та ціни маркетингових послуг, не прив’язаних до обсягів продажів
  • практика обміну інформацією за маркетинговими договорами
  • оптимальні стратегії адаптації маркетингових договорів до реалій кризового ринку
  • плюси та мінуси укладання маркетингових договорів на різних умовах

 

Ведущие семинара:

Николай Орлов – партнер юридической фирмы «ОМП»

Игорь Огороднийчук — партнер юридической фирмы «ОМП»

Організаційний внесок за одного учасника −1150 грн. (без урахування ПДВ).

Система знижок:

  • При участі представника у обох юридичних фокус-семінарах: «Антимонопольні новації або атака на маркетингові договори», та «Як вижити в часи валютної турбулентності» – знижка 20%

Контакти організатора: просп. Бажана, 10А, 7-й поверх, Київ, Україна, 02140.
Тел./факс: +38 (044) 585-97-10 (внутр. − 312), е-mail: kishko@morion.ua

Заявка на участь

Організатори:

78

Інформаційний партнер:

76

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті