«Dr. Theiss Naturwaren»: розвиток в гармонії з природою

Величезна кількість людей вірять у силу природи і віддають перевагу лікарським засобам і косметиці, виготовленим на основі природних компонентів. Це і є однією з основних складових успіху концерну «Dr.Theiss Naturwaren», заснованого проф. Др. Петером Тайссом. Все почалося з однієї аптеки в Хомбурзі, що у федеральній землі Саар (Німеччина), яку проф. Др. Петер Тайсс успадкував від свого батька. 37 років наукових розробок та удосконалень було втілено в концерні «Dr. Theiss Naturwaren», продукція якого відома більш ніж у 50 країнах світу.

Мабуть, тільки справжня легенда, людина, яку знає кожен фармацевт, може зібрати в одному місці більше 500 гостей із усієї України.. Саме стільки фармацевтів прийшло поспілкуватися й привітати проф. Др. Петера Тайсса з нагоди 10-річчя бренду Doliva (Pharmatheiss Cosmetics) в Україні. Він прибув до Києва, щоб взяти участь в урочистостях з цієї нагоди та подякувати співробітникам аптек, партнерам і клієнтам за плідну багаторічну співпрацю.

Також проф. Др. П. Тайсс відвідав ще один особливий захід — ювілейне 100-е засідання клубу Доктора Тайсса. Його засновано кілька років тому на честь проф. Тайсса і основною метою є інформування фармацевтів та працівників охорони здоров’я про лікувальні властивості препаратів на основі компонентів природного походження концерну «Dr.Theiss Naturwaren».

Наш кореспондент мав виняткову можливість поспілкуватися з проф. Др. П. Тайссом та дізнався про його шлях до успіху, нові розробки продуктів на основі рослинних компонентів, останні здобутки та плани на майбутнє:

— Шановний Проф. Др. П. Тайсс, розкажіть, будь ласка, про основні етапи розвитку компанії. На яких основних напрямках ви фокусуєте свою увагу сьогодні? Які напрямки розвиваєте?

– Перший етап, це звісно, — заснування фірми в 1978 р. Історія компанії почалася з одніє­ї аптеки в місті Хомбург. Другою важливою віхою, завдяки якій компанія в тому числі вийшла на ринок України, є падіння Берлінської стіни в 1989 р. Ця подія відкрила для нас ринки Східної Європи. Препарати компанії присутні на полицях українських аптек ринку з початку 90-х рр. ХХ ст. Це були одні з перших лікарських засобів на основі компонентів рослинного походження, зареєстрованих у незалежній Україні, і вони швидко отримали широку популярність та довіру споживачів. Компанія починала з випуску лікарських засобів, потім з 2002 р. лінійку продукції поповнила лікувальна косметика.

Зараз компанія активно працює у двох напрямках подальшого розвитку:

  • розвиває лінійку косметичних засобів, зокрема, розширює серію косметики на основі оливкової олії;
  • займається розробкою лікарських засобів для місцевого застосування, зокрема на основі ібупрофену.
— Що послужило ключем до успіху Вашої компанії?

— Перше, що дало потужний поштовх до розвитку після заснування компанії в 1978 р., стало широке використання природних компонентів під час створення нашої продукції. Тоді це було щось нове, і ми були піонерами на цьому шляху. Зараз цей тренд набув широкого поширення. Присутність природних компонентів високо цінується не тільки в складі косметичних продуктів, але також і лікарських засобів. І, природно, другою не менш важливою складовою успіху є якість продукції.

— Що надихнуло Вас на створення засобів на основі рослинних екстрактів?

– Я звернув увагу на рослинні компоненти ще під час навчання в університеті. У той час наше навчання фокусувалася на 2 напрямках — синтетичних діючих речовинах і рослинних екстрактах. Саме тоді я і зацікавився розробкою лікарських засобів на основі рослинних екстрактів.

Коли я почав керувати аптекою, то не хотів просто стояти та продавати антибіотики і подібні ліки, у мене було величезне бажання запропонувати відвідувачам аптеки альтернативу, а саме — препарати на основі природних компонентів.

— Які основні рослинні компоненти використовуються під час виготовлення продукції компанії?

— Ми використовуємо безліч рослинних екстрактів. Так, у нашому продуктовому портфелі присутні засоби, до складу яких входить живокіст, це в основному протиревматичні препарати. Спеціально для цього вирощується особливий сорт живокосту. До складу низки наших протизастудних ліків входить екстракт подорожника. Багатьом відомий сироп від кашлю на основі екстракту подорожника від Др. Тайсса.

Також у нашому продуктовому портфелі представлено засоби на основі ехінацеї, призначені для підвищення імунітету, які рекомендується застосовувати при перших симптомах застуди. У лінійку протизастудних препаратів також входять таблетки та льодяники з екстрактом шавлії, які застосовуються при кашлю та болю в горлі.

Серія косметичних засобів представлена продуктами на основі оливкової олії, одержуваної методом холодного віджимання. Як відомо, ця олія багата на вітамін Е та інші речовини, здатні позитивно впливати на стан шкіри, зменшувати запалення. Цікаво, що крім олії, що одержують з плодів, нами також використовується екстракт з листя оливкового дерева, який має здатність підвищувати імунний захист організму.

У засобах для догляду за ротовою порожниною торгової марки Lacalut також використовуються екстракти шавлії, мірри, ромашки, зеленого чаю та інші, які виявляють антисептичну та протизапальну дію.

— Звідки компанія отримує рослинну сировину? Які технології використовуються для її обробки?

– Живокіст, ехінацея і подорожник вирощуються на спеціальних контрольованих плантаціях без використання пестицидів і синтетичних добрив. Екстракти отримують різними способами. Наприклад, екстракт подорожника виготовляють з використанням спирту. Оливкову олію виробляють з оливок, вирощених в області Тоскана (Італія), за допомогою холодного віджимання, що дозволяє їй зберегти цінні біологічно активні речовини.

— Чи планується виведення нової продукції на світові ринки? Якими засобами може поповнитися портфель продукції компанії в Україні найближчим часом?

— Нещодавно наша компанія придбала німецьке підприємство «DOLORGIET» та його ключовий бренд Dolgit®/ДОЛГІТ® — препарати ібупрофену, які випускаються у формі гелю і крему. Також наступного року планується виведення на ринок серії косметичних продуктів на основі гіалуронової кислоти.

— Які плани компанії на найближче майбутнє? Чи очікується вихід на нові ринки? Яким надалі компанія бачить свій вектор розвитку?

– Зараз ми активно розширюємо нашу присутність на ринках Азії. Продукція AllgaSan® і Doliva вже розвиваються в Китаї, Японії та Південній Кореї. Ще один напрямок, який ми розвиваємо, — це ринки Східної Європи. Так, нещодавно ми дуже успішно вивели на ринок Румунії серію для догляду за порожниною рота — Lacalut, а також низку косметичних продуктів.

Ринок сприяє тільки тим, хто надає якісні послуги

Природа може дати найкраще і найкорисніше для здоров’я людини — це кредо, яким уже більше 35 років керується у своїй роботі німецький фармацевтичний концерн «Dr. Theiss Naturwaren». У портфелі компанії більше 200 найменувань, які створено на основі натуральних компонентів з дотриманням суворих вимог якості згідно із законодавством Німеччини. Успіху також сприяють оригінальність технологій і сучасний рівень виробництва. Такий підхід дозволяє фармацевтичному заводу компанії «Dr. Theiss Naturwaren GMBH» зберігати провідні позиції серед виробників лікарських засобів на основі натуральних компонентів.

Компанія «Dr. Theiss Naturwaren» цінує свою історію та досвід. Концерн отримав визнання в Хомбурзі, землі Саар, і прагне й далі розвиватися, щоб люди в усьому світі мали змогу користуватися якісною продукцію з поміткою «Зроблено в Хомбурзі, Саар, Німеччина». На сьогодні формулу успіху концерну «Dr. Theiss Naturwaren» складають 5 брендів:

  • Dr. Theiss — лікарські засоби на основі природних компонентів та спеціальна медична косметика;
  • Lacalut — серія продуктів для догляду за ротовою порожниною;
  • Pharmatheiss cosmetics — аптечна косметика для догляду за шкірою;
  • Dolgit® — препарати ібупрофену для місцевого застосування;
  • AllgaSan® — продукти для суглобів, м’язів, а також для догляду за ногами й стопами.

В Україні представлено 4 торговельні марки: Dr. Theiss, Lacalut, Pharmatheiss cosmetics та Долгіт.

Продукція LACALUT неодноразово підтверджувала й зміцнювала свій авторитет серед фахівців. В Україні LACALUT — лідер аптечних продажів серед зубних паст у грошовому та натуральному вираженні за результатами перших 10 міс 2015 р.* Доля LACALUT у структурі продажів зубних паст становить більше 26% у натуральному вираженні за аналогічний період. Таким чином, кожна 4-а упаковка зубної пасти, продана в аптеці, це LACALUT.

«Dr. Theiss Naturwaren»: розвиток в гармонії з природою

Історія бренду Pharmatheiss cosmetics почалася у 2002 р. з виводу на ринок Німеччини косметичної серії D’oliva. Продукція цієї лінії досить швидко завоювала прихильність споживачів та посіла своє місце у 3 лідерів серед виробників косметичних засобів, що продаються в аптечній мережі на німецькому фармацевтичному ринку**. З 2005 р. з не меншим успіхом ця косметика присутня на ринку України.

Міжнародний успіх концерну підтверджують провідні позиції в галузях лікарських засобів на основі природних компонентів, продуктів для догляду за ротовою порожниною, косметичних засобів на ринках Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини, країнах Балтики, Хорватії, Болгарії, Румунії, Росії, України, Білорусі, Грузії, Казахстану, Вірменії, Молдови та Азербайджану.

Сьогодні приблизно 2/3 продажів фірма здійснює на ринках Європи, що зростають. Із центрального офісу, розташованого в Хомбурзі (Німеччина), менеджмент і маркетинг усе більше звертають увагу на ринки Азії, де в майбутньому, як уже зараз в Японії та Китаї, буде успішно здійснюватися реалізація продуктів на основі натуральних компонентів компанії «Dr. Theiss Naturwaren».

Та компанія розвивається, не тільки розширюючи свою географію, але безперервно працює над розробкою нових продуктів як у сфері лікарських засобів, так і в галузі косметичних продуктів. «Dr. Theiss Naturwaren» веде спільну роботу з багатьма німецькими та закордонними університетами, у тому числі з Національний медичний університет імені О.О.Богомольця. Це дозволяє бути справжнім флагманом з новацій та забезпечувати визнану в світі якість та безпеку продуктів «Dr. Theiss Naturwaren».

Користуючись нагодою, компанія «Dr. Theiss Naturwaren» вітає всіх свої партнерів та клієнтів з наступаючим Новим роком! Від щирого серця бажаємо міцного здоров’я та процвітання під мирним небом!

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»,
фото Сергія Бека та надані компанією «Dr. Theiss Naturwaren»

______________
*Під час підготовки публікації використано дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research»
**За об’ємом продажу в натуральному вираженні в сегменті продуктів для догляду за тілом (Personal Care Markt) за показником MAT (11.2014-10.2015), за даними «IMS Health» (звіт знаходиться у компанії «Dr. Theiss Naturwaren»)

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті