В Україні зростає рівень фармацевтичної опіки

В Україні зростає рівень фармацевтичної опікиЧасто українці, відчувши симптоми хвороби, звертаються відразу до аптечного співробітника. Завдання фармацевта чи провізора в такій ситуації — надати кваліфіковану консультацію пацієнту та виказати високий рівень фармацевтичної опіки, наголошують у Всеукраїнській громадській організації «Аптечна професійна асоціація України».

«Основою фармацевтичної опіки є професіоналізм провізора, якісна допомога пацієнтам, дотримання етичних норм і відповідальне ставлення до своїх обов’язків. Дуже важливо, аби фахівець, який працює в аптеці, мав високий рівень кваліфікації — від цього часто залежить швидкість одужання пацієнтів. Тому Аптечна професійна асоціація України приділяє значну увагу навчанню провізорів і фармацевтів — з цією метою ми співпрацюємо з компанією «Біоноріка», — розповідає Володимир Руденко, директор Аптечної професійної асоціації України (АПАУ), доктор фармацевтичних наук.

Зокрема, навчання фахівців аптек пройшло на цьому тижні в Харкові — інтенсивна освітня програма тривала близько 8 год. Захід включав у себе лекції, практичні роботи й тестування. Учасники підвищували рівень фармацевтичної опіки для пацієнтів з різною симптоматикою, вивчали протоколи провізора, стандарти й алгоритми роботи тощо. Навчання проводили співробітники кафедри клінічної фармакології та клінічної фармації Національного фармацевтичного університету під керівництвом Ігоря Зупанця, доктора медичних наук, професора, завідувача кафедрою клінічної фармакології та клінічної фармації Національного фармацевтичного університету, заслуженого діяча науки і техніки України, головного позаштатного спеціаліста МОЗ України за спеціальністю «Клінічна фармація».

«Ми відповідаємо за кожного члена АПАУ. Зокрема, для потенційного роботодавця членство фармацевта чи провізора в Аптечній професійній асоціації України є гарантією професіоналізму та високої кваліфікації — тому сприяння в навчанні наших учасників є одним з базових векторів роботи Асоціації. Ми працюємо з найкращими організаціями, які надають дійсно якісні освітні послуги», — наголосив В. Руденко.

За результатами навчання кожен з учасників отримав сертифікат про проходження курсу лекцій.

«Якісних курсів з підвищення кваліфікації фармацевтів насправді досить небагато. До того ж, більшість навчань проводяться саме на базі навчальних закладів, у певному місті. Багато хто з аптечних співробітників не має можливості поїхати задля такого навчання, наприклад, в іншу область. Тому виїзні освітні програми — це дуже важлива ланка в підвищені професіоналізму фахівців галузі, адже вони проводяться саме в тому регіоні, де мешкають фахівці, які потребують навчання», — зауважує директор АПАУ.

Довідка. Всеукраїнська громадська організація «Аптечна професійна асоціація України» — професійне об’єднання провізорів і фармацевтів, створене в 2007 р. Головна мета АПАУ: представляти та захищати законні права й інтереси членів (провізорів і фармацевтів) у соціально-трудовій, законодавчій, економічній та інших сферах; сприяти їх навчанню; підвищувати стандарти діяльності аптечних закладів і розвивати галузь.

Зазначимо, що Наказом Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження протоколів провізора (фармацевта)» від 11.10.2013 р. № 875 затверджено протокол дій аптечного співробітника під час відпуску безрецептурних лікарських засобів.

За матеріалами, наданими компанією «Біонорика»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті