Вітаємо кращих: нагородження переможців конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея»

23 Вересня 2016 6:56 Поділитися
Приємно, що є речі, які не змінюються з плином часу. Уже стало чудовою багаторічною традицією української фармацевтичної галузі зустрічатися на початку осені, щоб обмінятися останніми новинами, підбити підсумки минулого року, відзначити кращих у своїй справі та поздоровити один одного з Днем фармацевтичного працівника. Ось і цього року 8 вересня Національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка гостинно відкрив свої двері для нагородження переможців 17-го щорічного конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея».

«Панацея» — конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України, переможців якого визначають за результатами комплексних маркетингових досліджень, які надають партнери конкурсу — компанії «Masmi Ukraine», «IMS Health», «SMD», «Business Credit», «Nielsen» та «UMG». Яким же чином обирають володарів цієї авторитетної нагороди?

Кращих із кращих у кожній номінації було визначено завдяки репутаційним та маркетинговим дослідженням, за результатами яких формували рейтингові списки номінантів та визначали переможців. Так, для визначення кращих представників фармацевтичної галузі в номінаціях «Аптека року», «Аптекар року», «Аптечна мережа року», «Топ-менеджер року», «Маркетинг-менеджер року» було розроблено факторні моделі, які були отримані за результатами спеціальних досліджень, спрямованих на вивчення уявлень галузевих експертів щодо кращих представників фармацевтичної індустрії, які досягли вагомих успіхів у своїй професійній діяльності. Розроблені еталонні моделі щороку оновлюються і коригуються відповідно до динаміки уявлень галузевих експертів. Відкориговані моделі використовуються під час проведення опитування на експертній і розширеній вибірці, що дало змогу скласти рейтинг і визначити переможців у кожній номінації.

Репутаційні дослідження проводилися у квітні–липні 2016 р. Загальна кількість розширеної вибірки, що репрезентує думку фармацевтів і провізорів з усіх регіонів, налічує 640 респондентів. Експертна вибірка складається із 70 представників компаній-виробників, компаній-дистриб’юторів та аптечних мереж.

Які ж фарммаркети є найпривабливішими, з’ясовують у двох цільових аудиторій — відвідувачів аптек і фармацевтів, провізорів. Задля цього проводиться кількісне дослідження: online-опитування 500 відвідувачів фарммаркетів та 100 фармацевтів, провізорів у 5 великих містах України (Київ, Львів, Одеса, Харків, Дніпро).

Рейтинг переможців у номінації «Компанія року. Вітчизняний виробник» складено за такими критеріями, як частка компанії на ринку лікарських засобів, стабільність приросту, обсяг і динаміка продажів. До визначення рейтингу дистриб’юторів цьогоріч долучився бізнес-портал «Дело», що досліджує ринки та складає незалежні рейтинги різних сегментів українського бізнесу. Дослідження й рейтингування базуються на фінансових результатах компаній.

У свою чергу, переможців у номінації «Препарат року» визначали на підставі результатів маркетингових досліджень, проведених у ІІ півріччі 2015 р. — першому півріччі 2016 р. Лікарські засоби досліджували за міжнародною АТС-класифікацією. Переможців визначали за такими показниками, як частка продукту у своєму сегменті, динаміка зростання обсягів роздрібних продажів, цінова політика в конкурентній групі.

Переможцям уже традиційно вручали дипломи та бронзові нагороди — статуетки «Панацеї». Нагорода конкурсу має довгу й цікаву історію. Це авторська робота відомого українського скульптора Андрія Зігури, який працює в жанрі кабінетної скульптури. Саме завдяки йому ця прекрасна статуетка з року в рік не тільки радує своїх новоспечених володарів тим, що є символом успіху і досягнення поставлених цілей, а й приносить чисто естетичну насолоду.

6747

У номінації «Аптека року» перемогла «Хмельницька міська перша аптека», Хмельницький. Бронзову статуетку Олена Возненко, заступник директора аптеки «Хмельницька міська перша аптека», в урочистій атмосфері отримала з рук Ігоря Червоненка, голови правління громадської спілки «Аптечна професійна асоціація України (АПАУ)». Аптечною мережею року стала мережа «Подорожник», нагороду від імені якої отримав її генеральний директор Олександр Федечко. Переможцем у номінації «Фарм-маркет року» стала мережа «Watsons».

Свого власника також знайшла пам’ятна бронзова статуетка в номінації «Вітчизняний виробник». Уже п’ятий рік поспіль ним стала компанія «Фармак». Нагороду від імені всього згуртованого колективу отримав Владислав Страшний, директор з корпоративних зв’язків компанії «Фармак».

Нагороду «Іноземний виробник» отримала компанія «Берлін-Хемі/Менаріні» в особі Миколи Сагайдака, керівника зовнішньої служби компанії «Берлін Хемі».

Бронзову статуетку в номінації «Дистриб’ютор року» також було урочисто вручено цілій команді представників компанії «БаДМ», а саме: Кирилу Мощанцю, заступнику директора департаменту збуту з автоматизації складу компанії «БаДМ», Ользі Лемець, директору структурного підрозділу в м. Вишневе Київської обл. компанії «БаДМ», Оксані Дудко, начальнику відділу оперативного обліку, Юлії Дідковській, начальнику відділу збуту та начальнику структурного підрозділу у м. Вишневе Київської обл.

Нагороду в номінації «Соціальний проект року» було присуджено компанії STADA за проект «Відкрий своє серце». Почесну статуетку отримав Станіслав Д’яченко, директор Представництва STADA в Україні.

Нагороди найкращим аптечним працівникам року вручав Петро Чепель, голова правління Всеукраїнської громадської організації «Аптечна професійна асоціація України». Нагороди з його рук отримали:

  • в номінації «Аптекар року» — Микола Остап’юк, завідувач аптеки «КП аптека «Дитяча»;
  • у номінації «Військовий аптекар року» — Олександр Матійчук, начальник відділу медичного постачання фармацевтичного центру Національного військово-медичного клінічного центру «Головний військовий клінічний госпіталь».

Також у категорії «Персона року» було відзначено:

  • в номінації «Топ-менеджер» — Олександра Суходольського, директора зі стратегічного розвитку компанії «БаДМ»;
  • у номінації «Маркетинг-менеджер» — Олександра Кулика, керівника відділу маркетингу Представництва STADA в Україні»;
  • у номінації «КАМ року» — Лідію Кобилінську, менеджера з роботи з ключовими клієнтами компанії «Байєр».

У номінації «Препарат року» статуетки розподілилися наступним чином:

  • «Кращі безрецептурні препарати»: КАЛЬЦІЙ-Д3 НІКОМЕД («Takeda»), Екзодерил («Sandoz»), ФУЦИС® («Кусум»), Диклак («Sandoz»), ЦИТРАМОН-ДАРНИЦЯ («Дарниця»), МЕДИХРОНАЛ®-ДАРНИЦЯ («Дарниця»), АЦЦ («Sandoz»), Лінекс («Sandoz»);
  • «Кращі рецептурні препарати»: АКТОВЕГІН («Takeda»), Кардіомагніл («Takeda»), Метамакс («Дарниця»), Cерміон («Pfizer»), Діокор («Асіно Фарма Старт»), Віагра («Pfizer»), Левоком («Асіно Фарма Старт»), Армадін («Мікрохім»), Сумамед («Кусум»).

Кульмінаційним моментом церемонії нагородження стало вручення статуетки від Оргкомітету. Її до свого 25-річчя отримала українська фармацевтична компанія «Мікрохім» в особі директора підприємства Сергія Галстяна.

Відданість професії, милосердя, душевна щедрість — усі ці якості притаманні кращим представникам фармацевтичної галузі, і саме їх вшановували в цей сонячний осінній день. Ми ж хочемо приєднатися до поздоровлень та теплих слів, сказаних упродовж церемонії на адресу щасливих переможців, і побажати нових звершень у цій складній, але такій важливій роботі — нести здоров’я людям.

Прес-служба
«Щотижневика АПТЕКА»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті